Het is idd weer tenenkrommend slecht. Geluid uit wil helpenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:03 schreef musicvideocode het volgende:
Wat is dit vreselijk zeg. zo een slechte commentaar.
En het is iedere wedstrijd hetzelfde.
Als de wedstrijd op de bbc wordt uitgezonden kijk ik daar op maar helaas zenden die maar 1 wedstrijd per dag uit en de belg zend helemaal niets uit.
Kunnen ze die mensen niet ontslaan![]()
![]()
Net alsof ik hoef te weten dat Leo Beenhakker zijn jasje uitdoet.
zo dat moest ik even kwijt.![]()
Dan ben ik nog niet eens begonnen over de reclames tijdens de pauzes en altijd dat negatieve gedoe na iedere wedstrijd![]()
Dooddoenerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:08 schreef Remzz het volgende:
Altijd dat gezeik op het commentaar, doe het zelf als je het beter kunt
Onzin. Ik ging zelfs nog zitten met de instelling: "Dit jaar gaan we er niet op letten," Het is gewoon te ergelijk om doorheen te luisteren. Zelfs de namen heeft hij vaak fout of wie wat deed. En dan dat geleuter van 5 minuten over die vreselijk interessante pluisjes in de lucht. Is Duitsland een ander continent? Kennen we dat hier -200 km verderop- niet? Boeit het ons? Denken we idd massaal dat het sneeuwt?quote:Bovendien heb ik een hekel aan mensen die de BBC boven de NOS verkiezen, dat staat voor mij gelijk aan Duitsland boven Nederland verkizen
Ach joa ik vind hem ook niet de beste, maar waar ik me wel aan erger is dat je vaak ziet dat iedereen dezelfde mening aanneemt. Zo kun je hier morgen zomaar een reactie krijgen dat ie "vandaar weer erg beroerd was" terwijl die geeneens het commentaar deed.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:11 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dooddoener
[..]
Onzin. Ik ging zelfs nog zitten met de instelling: "Dit jaar gaan we er niet op letten," Het is gewoon te ergelijk om doorheen te luisteren. Zelfs de namen heeft hij vaak fout of wie wat deed. En dan dat geleuter van 5 minuten over die vreselijk interessante pluisjes in de lucht. Is Duitsland een ander continent? Kennen we dat hier -200 km verderop- niet? Boeit het ons? Denken we idd massaal dat het sneeuwt?
NEE, WE KIJKEN NAAR VOETBAL
Het domste is ook nog dat het geen gewoooone paardenbloemen waren, maar "zoals we dat vroeger zeiden...paardepluis"quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:30 schreef TheRuud het volgende:
Nee dat waren paardebloemen, die Evert overigens niet gezien had.
jij herkent geen (gebrek aan) kwaliteit. punt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:36 schreef superhero87 het volgende:
Ik vond hem juist goed. punt.
Ik vind het wel leuk als een commentator credits geeft aan een ploeg die geknokt heeft.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:31 schreef Repeat het volgende:
Ik heb me vreselijk zitten ergeren vanavond.
Op een gegeven moment zat die nerd gewoon te schreeuwen dat de scheidsrechter maar moest afsluiten zodat T&T dan zou winnen
En dat hij de hele wedstrijd met een harde klopper achter zn microfoon zat omdat het 0-0 was, en die ejaculatie toen de wedstrijd afgefloten werd
De laatste 10 minuten liet hij zich helemaal gaan T&T was geweldig en hij sprak steeds over "wij" waar hij "ik" bedoelde toen hij voor het hele Nederlandse volk T&T de hemel in preesquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:47 schreef watnuweer het volgende:
"Langzaam moet je toch wel wat sympathie gaan voelen voor de ploeg van Trinidad en Tobago", aldus de commentator op Nederland 2 in de (ongeveer) 70e minuut van de wedstrijd.
Hier past maar één reactie:![]()
dat was wel erg overdreven ja, wauw een gelijkspelquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:39 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De laatste 10 minuten liet hij zich helemaal gaan T&T was geweldig en hij sprak steeds over "wij" waar hij "ik" bedoelde toen hij voor het hele Nederlandse volk T&T de hemel in prees
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:53 schreef Xevor het volgende:
Inderdaad! Die commentatoren van NOS zijn ongelovelijk slecht, maar lang niet zo slecht als die van Eurosport.
waren dat geen populieren, eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:30 schreef TheRuud het volgende:
Nee dat waren paardebloemen, die Evert overigens niet gezien had.
Owja, die de lakens uitkloppen...quote:Op zondag 11 juni 2006 00:54 schreef kevin6188 het volgende:
,,Nee, het zijn niet de Dortmundse huisvrouwen..."
Ik twijfelde nog even over de lakens idd. Maar echt grappig nee.quote:
Je zult Ten Napel maar moeten ondertitelen met dat oeverloze gelul van hem.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:56 schreef kikoooooo het volgende:
Ik denk dan echt van, vent hou je bek
Mn pa zei vanmiddag: zet 888 maar aan
Zit daar zo'n mongool dus, serieus de 'grappen' van ten napel letterlijk te vertalenZodat de doven ook nog mee kunnen genieten zeker?
zoals het hoort!quote:Op zondag 11 juni 2006 01:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Liever hij dan die gast die Argentinie-Ivoorkust versloeg vanavond. Wat een niets toevoegende factor was dat zeg. Wordt er een goal gescoord en het enige wat ie uit kan brengen is 'doelpunt'. En dat ook nog op een geestdodende toon.
Theo Reitsma als ik mij niet vergisquote:Op zondag 11 juni 2006 01:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Liever hij dan die gast die Argentinie-Ivoorkust versloeg vanavond. Wat een niets toevoegende factor was dat zeg. Wordt er een goal gescoord en het enige wat ie uit kan brengen is 'doelpunt'. En dat ook nog op een geestdodende toon.
Nee, hij moet wat toevoegen! Ik zie toch zelf ook wel dat het een doelpunt is?quote:Op zondag 11 juni 2006 01:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
zoals het hoort!
Of moet ie schreeuwen van blijdschap? T is nederland niet![]()
Een commentator moet niet de godganse 90 minuten proberen vol te lullen met nietszeggende feitjes. Een keer een minuut je bek houden, is niets mis mee![]()
Wat zou ie toe moeten voegen dan, als je t toch al ziet?quote:Op zondag 11 juni 2006 01:16 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nee, hij moet wat toevoegen! Ik zie toch zelf ook wel dat het een doelpunt is?
Dingen die ik niet weet, een persoonlijke mening, humor, enthousiasme enz. enz...quote:Op zondag 11 juni 2006 01:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat zou ie toe moeten voegen dan, als je t toch al ziet?
er zit zo'n optie hè, op je tv, hè, en daarmee kan je, het geluid uitzetten. Niet gedacht eh? Wat een mooi stukje techniek is dat tochquote:Op zondag 11 juni 2006 01:27 schreef rotskibo het volgende:
evert ten napel
Eigenlijk zouden ze alle wedstrijden gewoon zonder commentaar uit moeten zenden, je kunt toch zelf wel zien wie er aan de bal is en wat er gebeurt.
Als je het geluid uitzet hoor je de sfeer niet teringkneusquote:Op zondag 11 juni 2006 01:33 schreef Isdatzo het volgende:
er zit zo'n optie hè, op je tv, hè, en daarmee kan je, het geluid uitzetten. Niet gedacht eh? Wat een mooi stukje techniek is dat toch![]()
tsss ben je écht zo dom of doe je alsof?![]()
Vermegen bij Veronica was goed, die deed de Cup Final altijd, en dat was heerlijik, keihard roepen: mooooooooooi, als iemand door midden werd geschoptquote:Op zondag 11 juni 2006 01:41 schreef nightfall het volgende:
ze hebben ooit eens harrie vermegen geprobeert bij sbs6 meen ik voor een oefen wedstrijd,. dat was gelukkig maar eenmalig,. wat was dat vreselijk zeg,.die iri kutstem , en hij probeert constand grappig te zijn
ik vind trouwens niets mis met ten napel
/offtopicquote:Op zondag 11 juni 2006 01:55 schreef Kang-He het volgende:
Ik zit vaak ook op de BBC te kijken of zelfs de Duitser. Die is overigens ook prima, behalve natuurlijk als je een bepaalde haat jegens de Duitse taal hebt.
------> KLB dus, aangezien er al een fantopic isquote:Op zondag 11 juni 2006 00:26 schreef kikoooooo het volgende:
mocht ie hier niet mogen, gooi em dan maar naar de KLB... maar ik vind em hier beter op zn plek
Bedanktquote:Op zondag 11 juni 2006 09:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
------> KLB dus, aangezien er al een fantopic is
Het probleem daarmee is dat je het nooit synchroon hebt. Aangezien er een ernome vertraging in het beeld zit.quote:Op zondag 11 juni 2006 10:34 schreef LaCoBo het volgende:
Tipje voor vanmiddag in geval van breedbeeld TV: Zoek een buitenlandse zender die 't in breedbeeld uitzend, geluid uit en de radio aan. Bij radio doen ze extra hun best om 't zo visueel mogelijk te vertellen. Dan heb je 't beste van 2 werelden.
- "Een SPIJ-KER-HARDE verdedigerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:50 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk als een commentator credits geeft aan een ploeg die geknokt heeft.
Zijn cliche's zijn inderdaad tenenkrommend.
- De beer is los
- Het vuurtje brandt
- Dat was een 18 karaats doelpunt
- Een 10 met een griffel
- (voetbalteam) wint, en dat is dik en dik en dik verdiend
- enz.
zonde manquote:Op zondag 11 juni 2006 09:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
------> KLB dus, aangezien er al een fantopic is
exact, dat bedoel ik... de bal hoeft maar in de buut van de 16 te komen en praat het zo, dat je al wel gaat kijken omdat je denkt dat hij alleen voor de keeper komt.....quote:Op zondag 11 juni 2006 02:29 schreef Greetings het volgende:
Z'n commentaar maakt me ook zenuwachtig, doordat ie veel te snel gaat schreeuwen. Als ik ff achter m'n laptop zit en niet kijk, heb ik met zijn stem continu het idee dat er een goal gaat vallen.
Echt de slechtste commentator van de NOS![]()
shhhtquote:Op zondag 11 juni 2006 11:19 schreef Gelderland het volgende:
ik vind hem ook niet fijn. Veeeeeels te overdreven/theatraal. Als de bal in de 16 meter komt, denk hij al dat het een goal is, en zo praat hij dan ook
het zou toch maar (verre) familie van je zijn![]()
![]()
het was een provocatie. ik heb een schijthekel aan klazienaveen. En aan evertquote:
Frank Snoeks is niet veel beter.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:45 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Frank Snoeks is ok ! maar Evert ten napel
Ja had er ook zo eentje die van een kleinere zender overging naar de NOS. Waarom werd hij gehaald? Om dat soort levendige, humoristische commentaren ("Hoppa! Laat maar liggen, kan hij tenminste ook niet buitenspel staan!"). Wat mocht hij in het vervolg niet meer doen? Dat soort dingen zeggen dus.quote:Op zondag 11 juni 2006 09:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vermegen bij Veronica was goed, die deed de Cup Final altijd, en dat was heerlijik, keihard roepen: mooooooooooi, als iemand door midden werd geschopt
Snoeks? Die is goed inderdaad.quote:Op zondag 11 juni 2006 11:51 schreef Agiath het volgende:
Ik vond die bij Arg-Ivo wel prettig opzich, niet te druk.
dat heb ik even geprobeerd vandaag, maar dat is niet te volgen. Je hoort ze dingen zeggen die je nog lang niet op beeld ziet, enorm vervelend die vertraging. En die gast naast jack van Gelder doet zo hyperactief als wat, nee, dat is niet leuk voetbal kijken, dan die saaie gast van tv maar.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:41 schreef freddygonzales het volgende:
Gewoon radio 1 aanzetten tijdens de wedstrijd--> Jack van Gelder. Dus tv aan en radio 1 op![]()
Nobody fucks with Evert de Ermelo'erquote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 12:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
NOS.
Geweldig commentaarVeel beter als de BBC, ZDF, Sport1 enz. vind ik.
Alleen aan Jack van Gelder kunnen ze niet tippen.
Nee tochquote:Op maandag 12 juni 2006 15:40 schreef Ofyles2 het volgende:
Die eerstgenoemde man is echt partijdig, kiest zomaar voor Guus.![]()
Maar dan heb ik het niet alleen over de wedstrijden waarin Duitsland speelt, ik heb bij Duistland-Polen die hele NOS niet aangehad.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:20 schreef zakjapannertje het volgende:
dat is toch wel logisch, dat enthousiasme, als jouw nationale team op het veld staat he
maar de Duitser had ik er ook op staan, niet omdat de NOS het zo slecht doet maar om de Duitse sfeer een beetje te proeven
Ermelo ftw!quote:
idd, stuk stont is hetquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:51 schreef Loohcs het volgende:
Evert is weer bezig....'Nee ik ben niet onder de indruk van dit Argentinië" en dan scoort Cambiasso 1 minuut later en dan is het weer heel goed ineens.
Om overheen te kotsen ja.quote:
Dat doet heel de NOSquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:27 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Om overheen te kotsen ja.
Ok servie speelt niet goed, slecht zelfs. Maar dan ook nog eens individueel speler gaan lopen afzeiker omdat ze 1 vrije trap scheel schietenEvert is echt de hoer die enkel de vedettes en de winde ploeg keihard vuistneukt.
Maar Evert is wel de ergste. Heb ik even de TV uitstaan omdat mijn maag zich binnenstebuiten keerde van zijn commentaar, even 3 seconden aan en ik moet weer rennen naar de WC. Hij was weer op dreef met het afzeiken van Serviers. Maargoed, door al dat ramharde vuistneuken van Evert kan waarschijnlijk tegen Nederland heel Argentinie niet meer lopen. Elk nadeel heeft zijn voordeel.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat doet heel de NOS
RONALDINHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Dat wor BBC vanaafquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:53 schreef tong80 het volgende:
Vanavond dus Frank Snoeks. die is in topvorm
haha echt gaafquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:55 schreef kikoooooo het volgende:
http://youtube.com/watch?v=1BFS2mdDUEA&search=Costa%20de%20Marfil
dit is pas een commentator
whehehe iddquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:55 schreef kikoooooo het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:55 schreef kikoooooo het volgende:
Nee die fout die werd gemaakt was terecht. Ik dacht ook dat ie riep "Owen ..."... bleek dus Owen Harvegreas (ff spellingscheck) te zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:45 schreef DaMayan het volgende:
Gister Engeland - Zweden was ook echt erg.
Die zag ook echt niets, voorbeeld: zie je Owen weghinkelen/kruipen, ziet ie dat pas 4 min later als ie al gewisseld is. Hij raakte ook best vaak kwijt wie het nou was: jaa terry uuh oh nee lampard ok nee owen oh nee die is gewisseld uhh... joe cole.
Super irritant is dat, deed ie een 2 jaar geleden ookal. Steeds als Zidane aan de bal was helemaal opgewonden gerakenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:27 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Om overheen te kotsen ja.
Ok servie speelt niet goed, slecht zelfs. Maar dan ook nog eens individueel speler gaan lopen afzeiker omdat ze 1 vrije trap scheel schietenEvert is echt de hoer die enkel de vedettes en de winde ploeg keihard vuistneukt.
Kan maar het was alsnog Lampardquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:50 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Nee die fout die werd gemaakt was terecht. Ik dacht ook dat ie riep "Owen ..."... bleek dus Owen Harvegreas (ff spellingscheck) te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |