Nee, hij moet wat toevoegen! Ik zie toch zelf ook wel dat het een doelpunt is?quote:Op zondag 11 juni 2006 01:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
zoals het hoort!
Of moet ie schreeuwen van blijdschap? T is nederland niet![]()
Een commentator moet niet de godganse 90 minuten proberen vol te lullen met nietszeggende feitjes. Een keer een minuut je bek houden, is niets mis mee![]()
Wat zou ie toe moeten voegen dan, als je t toch al ziet?quote:Op zondag 11 juni 2006 01:16 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nee, hij moet wat toevoegen! Ik zie toch zelf ook wel dat het een doelpunt is?
Dingen die ik niet weet, een persoonlijke mening, humor, enthousiasme enz. enz...quote:Op zondag 11 juni 2006 01:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat zou ie toe moeten voegen dan, als je t toch al ziet?
er zit zo'n optie hè, op je tv, hè, en daarmee kan je, het geluid uitzetten. Niet gedacht eh? Wat een mooi stukje techniek is dat tochquote:Op zondag 11 juni 2006 01:27 schreef rotskibo het volgende:
evert ten napel
Eigenlijk zouden ze alle wedstrijden gewoon zonder commentaar uit moeten zenden, je kunt toch zelf wel zien wie er aan de bal is en wat er gebeurt.
Als je het geluid uitzet hoor je de sfeer niet teringkneusquote:Op zondag 11 juni 2006 01:33 schreef Isdatzo het volgende:
er zit zo'n optie hè, op je tv, hè, en daarmee kan je, het geluid uitzetten. Niet gedacht eh? Wat een mooi stukje techniek is dat toch![]()
tsss ben je écht zo dom of doe je alsof?![]()
Vermegen bij Veronica was goed, die deed de Cup Final altijd, en dat was heerlijik, keihard roepen: mooooooooooi, als iemand door midden werd geschoptquote:Op zondag 11 juni 2006 01:41 schreef nightfall het volgende:
ze hebben ooit eens harrie vermegen geprobeert bij sbs6 meen ik voor een oefen wedstrijd,. dat was gelukkig maar eenmalig,. wat was dat vreselijk zeg,.die iri kutstem , en hij probeert constand grappig te zijn
ik vind trouwens niets mis met ten napel
/offtopicquote:Op zondag 11 juni 2006 01:55 schreef Kang-He het volgende:
Ik zit vaak ook op de BBC te kijken of zelfs de Duitser. Die is overigens ook prima, behalve natuurlijk als je een bepaalde haat jegens de Duitse taal hebt.
------> KLB dus, aangezien er al een fantopic isquote:Op zondag 11 juni 2006 00:26 schreef kikoooooo het volgende:
mocht ie hier niet mogen, gooi em dan maar naar de KLB... maar ik vind em hier beter op zn plek
Bedanktquote:Op zondag 11 juni 2006 09:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
------> KLB dus, aangezien er al een fantopic is
Het probleem daarmee is dat je het nooit synchroon hebt. Aangezien er een ernome vertraging in het beeld zit.quote:Op zondag 11 juni 2006 10:34 schreef LaCoBo het volgende:
Tipje voor vanmiddag in geval van breedbeeld TV: Zoek een buitenlandse zender die 't in breedbeeld uitzend, geluid uit en de radio aan. Bij radio doen ze extra hun best om 't zo visueel mogelijk te vertellen. Dan heb je 't beste van 2 werelden.
- "Een SPIJ-KER-HARDE verdedigerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:50 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk als een commentator credits geeft aan een ploeg die geknokt heeft.
Zijn cliche's zijn inderdaad tenenkrommend.
- De beer is los
- Het vuurtje brandt
- Dat was een 18 karaats doelpunt
- Een 10 met een griffel
- (voetbalteam) wint, en dat is dik en dik en dik verdiend
- enz.
zonde manquote:Op zondag 11 juni 2006 09:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
------> KLB dus, aangezien er al een fantopic is
exact, dat bedoel ik... de bal hoeft maar in de buut van de 16 te komen en praat het zo, dat je al wel gaat kijken omdat je denkt dat hij alleen voor de keeper komt.....quote:Op zondag 11 juni 2006 02:29 schreef Greetings het volgende:
Z'n commentaar maakt me ook zenuwachtig, doordat ie veel te snel gaat schreeuwen. Als ik ff achter m'n laptop zit en niet kijk, heb ik met zijn stem continu het idee dat er een goal gaat vallen.
Echt de slechtste commentator van de NOS![]()
shhhtquote:Op zondag 11 juni 2006 11:19 schreef Gelderland het volgende:
ik vind hem ook niet fijn. Veeeeeels te overdreven/theatraal. Als de bal in de 16 meter komt, denk hij al dat het een goal is, en zo praat hij dan ook
het zou toch maar (verre) familie van je zijn![]()
![]()
het was een provocatie. ik heb een schijthekel aan klazienaveen. En aan evertquote:
Frank Snoeks is niet veel beter.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:45 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Frank Snoeks is ok ! maar Evert ten napel
Ja had er ook zo eentje die van een kleinere zender overging naar de NOS. Waarom werd hij gehaald? Om dat soort levendige, humoristische commentaren ("Hoppa! Laat maar liggen, kan hij tenminste ook niet buitenspel staan!"). Wat mocht hij in het vervolg niet meer doen? Dat soort dingen zeggen dus.quote:Op zondag 11 juni 2006 09:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vermegen bij Veronica was goed, die deed de Cup Final altijd, en dat was heerlijik, keihard roepen: mooooooooooi, als iemand door midden werd geschopt
Snoeks? Die is goed inderdaad.quote:Op zondag 11 juni 2006 11:51 schreef Agiath het volgende:
Ik vond die bij Arg-Ivo wel prettig opzich, niet te druk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |