Het is idd weer tenenkrommend slecht. Geluid uit wil helpenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:03 schreef musicvideocode het volgende:
Wat is dit vreselijk zeg. zo een slechte commentaar.
En het is iedere wedstrijd hetzelfde.
Als de wedstrijd op de bbc wordt uitgezonden kijk ik daar op maar helaas zenden die maar 1 wedstrijd per dag uit en de belg zend helemaal niets uit.
Kunnen ze die mensen niet ontslaan![]()
![]()
Net alsof ik hoef te weten dat Leo Beenhakker zijn jasje uitdoet.
zo dat moest ik even kwijt.![]()
Dan ben ik nog niet eens begonnen over de reclames tijdens de pauzes en altijd dat negatieve gedoe na iedere wedstrijd![]()
Dooddoenerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:08 schreef Remzz het volgende:
Altijd dat gezeik op het commentaar, doe het zelf als je het beter kunt
Onzin. Ik ging zelfs nog zitten met de instelling: "Dit jaar gaan we er niet op letten," Het is gewoon te ergelijk om doorheen te luisteren. Zelfs de namen heeft hij vaak fout of wie wat deed. En dan dat geleuter van 5 minuten over die vreselijk interessante pluisjes in de lucht. Is Duitsland een ander continent? Kennen we dat hier -200 km verderop- niet? Boeit het ons? Denken we idd massaal dat het sneeuwt?quote:Bovendien heb ik een hekel aan mensen die de BBC boven de NOS verkiezen, dat staat voor mij gelijk aan Duitsland boven Nederland verkizen
Ach joa ik vind hem ook niet de beste, maar waar ik me wel aan erger is dat je vaak ziet dat iedereen dezelfde mening aanneemt. Zo kun je hier morgen zomaar een reactie krijgen dat ie "vandaar weer erg beroerd was" terwijl die geeneens het commentaar deed.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:11 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dooddoener
[..]
Onzin. Ik ging zelfs nog zitten met de instelling: "Dit jaar gaan we er niet op letten," Het is gewoon te ergelijk om doorheen te luisteren. Zelfs de namen heeft hij vaak fout of wie wat deed. En dan dat geleuter van 5 minuten over die vreselijk interessante pluisjes in de lucht. Is Duitsland een ander continent? Kennen we dat hier -200 km verderop- niet? Boeit het ons? Denken we idd massaal dat het sneeuwt?
NEE, WE KIJKEN NAAR VOETBAL
Het domste is ook nog dat het geen gewoooone paardenbloemen waren, maar "zoals we dat vroeger zeiden...paardepluis"quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:30 schreef TheRuud het volgende:
Nee dat waren paardebloemen, die Evert overigens niet gezien had.
jij herkent geen (gebrek aan) kwaliteit. punt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:36 schreef superhero87 het volgende:
Ik vond hem juist goed. punt.
Ik vind het wel leuk als een commentator credits geeft aan een ploeg die geknokt heeft.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:31 schreef Repeat het volgende:
Ik heb me vreselijk zitten ergeren vanavond.
Op een gegeven moment zat die nerd gewoon te schreeuwen dat de scheidsrechter maar moest afsluiten zodat T&T dan zou winnen
En dat hij de hele wedstrijd met een harde klopper achter zn microfoon zat omdat het 0-0 was, en die ejaculatie toen de wedstrijd afgefloten werd
De laatste 10 minuten liet hij zich helemaal gaan T&T was geweldig en hij sprak steeds over "wij" waar hij "ik" bedoelde toen hij voor het hele Nederlandse volk T&T de hemel in preesquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:47 schreef watnuweer het volgende:
"Langzaam moet je toch wel wat sympathie gaan voelen voor de ploeg van Trinidad en Tobago", aldus de commentator op Nederland 2 in de (ongeveer) 70e minuut van de wedstrijd.
Hier past maar één reactie:![]()
dat was wel erg overdreven ja, wauw een gelijkspelquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:39 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De laatste 10 minuten liet hij zich helemaal gaan T&T was geweldig en hij sprak steeds over "wij" waar hij "ik" bedoelde toen hij voor het hele Nederlandse volk T&T de hemel in prees
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:53 schreef Xevor het volgende:
Inderdaad! Die commentatoren van NOS zijn ongelovelijk slecht, maar lang niet zo slecht als die van Eurosport.
waren dat geen populieren, eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:30 schreef TheRuud het volgende:
Nee dat waren paardebloemen, die Evert overigens niet gezien had.
Owja, die de lakens uitkloppen...quote:Op zondag 11 juni 2006 00:54 schreef kevin6188 het volgende:
,,Nee, het zijn niet de Dortmundse huisvrouwen..."
Ik twijfelde nog even over de lakens idd. Maar echt grappig nee.quote:
Je zult Ten Napel maar moeten ondertitelen met dat oeverloze gelul van hem.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:56 schreef kikoooooo het volgende:
Ik denk dan echt van, vent hou je bek
Mn pa zei vanmiddag: zet 888 maar aan
Zit daar zo'n mongool dus, serieus de 'grappen' van ten napel letterlijk te vertalenZodat de doven ook nog mee kunnen genieten zeker?
zoals het hoort!quote:Op zondag 11 juni 2006 01:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Liever hij dan die gast die Argentinie-Ivoorkust versloeg vanavond. Wat een niets toevoegende factor was dat zeg. Wordt er een goal gescoord en het enige wat ie uit kan brengen is 'doelpunt'. En dat ook nog op een geestdodende toon.
Theo Reitsma als ik mij niet vergisquote:Op zondag 11 juni 2006 01:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Liever hij dan die gast die Argentinie-Ivoorkust versloeg vanavond. Wat een niets toevoegende factor was dat zeg. Wordt er een goal gescoord en het enige wat ie uit kan brengen is 'doelpunt'. En dat ook nog op een geestdodende toon.
Nee, hij moet wat toevoegen! Ik zie toch zelf ook wel dat het een doelpunt is?quote:Op zondag 11 juni 2006 01:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
zoals het hoort!
Of moet ie schreeuwen van blijdschap? T is nederland niet![]()
Een commentator moet niet de godganse 90 minuten proberen vol te lullen met nietszeggende feitjes. Een keer een minuut je bek houden, is niets mis mee![]()
Wat zou ie toe moeten voegen dan, als je t toch al ziet?quote:Op zondag 11 juni 2006 01:16 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nee, hij moet wat toevoegen! Ik zie toch zelf ook wel dat het een doelpunt is?
Dingen die ik niet weet, een persoonlijke mening, humor, enthousiasme enz. enz...quote:Op zondag 11 juni 2006 01:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat zou ie toe moeten voegen dan, als je t toch al ziet?
er zit zo'n optie hè, op je tv, hè, en daarmee kan je, het geluid uitzetten. Niet gedacht eh? Wat een mooi stukje techniek is dat tochquote:Op zondag 11 juni 2006 01:27 schreef rotskibo het volgende:
evert ten napel
Eigenlijk zouden ze alle wedstrijden gewoon zonder commentaar uit moeten zenden, je kunt toch zelf wel zien wie er aan de bal is en wat er gebeurt.
Als je het geluid uitzet hoor je de sfeer niet teringkneusquote:Op zondag 11 juni 2006 01:33 schreef Isdatzo het volgende:
er zit zo'n optie hè, op je tv, hè, en daarmee kan je, het geluid uitzetten. Niet gedacht eh? Wat een mooi stukje techniek is dat toch![]()
tsss ben je écht zo dom of doe je alsof?![]()
Vermegen bij Veronica was goed, die deed de Cup Final altijd, en dat was heerlijik, keihard roepen: mooooooooooi, als iemand door midden werd geschoptquote:Op zondag 11 juni 2006 01:41 schreef nightfall het volgende:
ze hebben ooit eens harrie vermegen geprobeert bij sbs6 meen ik voor een oefen wedstrijd,. dat was gelukkig maar eenmalig,. wat was dat vreselijk zeg,.die iri kutstem , en hij probeert constand grappig te zijn
ik vind trouwens niets mis met ten napel
/offtopicquote:Op zondag 11 juni 2006 01:55 schreef Kang-He het volgende:
Ik zit vaak ook op de BBC te kijken of zelfs de Duitser. Die is overigens ook prima, behalve natuurlijk als je een bepaalde haat jegens de Duitse taal hebt.
------> KLB dus, aangezien er al een fantopic isquote:Op zondag 11 juni 2006 00:26 schreef kikoooooo het volgende:
mocht ie hier niet mogen, gooi em dan maar naar de KLB... maar ik vind em hier beter op zn plek
Bedanktquote:Op zondag 11 juni 2006 09:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
------> KLB dus, aangezien er al een fantopic is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |