das waar maar het is wel kutquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:11 schreef Steve.Porter het volgende:
die gele kaart van net was gewoon terecht hoor
Misschien wel, maar het was gewoon terechtquote:
Engeland speelde beter dan Zweden wil je suggereren?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:12 schreef WeebI het volgende:
- TNT speelt boven verwachting sterk
- Zweden speelt het slechtst van het hele WK tot nu toe
- Wilhelmsson is een aansteller. Rivaldo nummer twee.
- De NOS-commentator is ruk.
- Evert lult maar wat want zijn scherm zit vol met mannenvocht veroorzaakt door Larsson
Yorke is een heldquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:12 schreef WeebI het volgende:
- Evert lult maar wat want zijn scherm zit vol met mannenvocht veroorzaakt door Larsson
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:12 schreef WeebI het volgende:
Dacht het wel jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Engeland speelde beter dan Zweden wil je suggereren?
Het Dwight Yorke adoratie topic.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:12 schreef wdn het volgende:
Dwight York is een goede voetballer![]()
![]()
![]()
Leuk om naar te kijken
Ja.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Engeland speelde beter dan Zweden wil je suggereren?
Lef heeft Leo welquote:
Heeft hij geleerd van KJHquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:13 schreef Superheld het volgende:
Yorke schiet straks met een omhaal T&T naar de winst.![]()
Andersom ja.quote:
klopt, maar verder is evert wel okequote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:13 schreef Kluupkluup het volgende:
Evert, die commentator.. Wat een randebiel is het ook..
Ok, Wilhelmson mag dan bekend staan als zijnde 'duikelaar'.. Maar komop, dit had ook direct rood kunnen zijn..![]()
Evert
heel langquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:14 schreef Ambrosius het volgende:
Het duurt toch wel erg lang voor de Zweden een keer gaan scoren..
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:14 schreef pekel het volgende:
Zweden valt me heel erg tegen.. Een van de zwaksten tot nu toe eigenlijk.
quote:
Afgezien van z'n voetbalcommentaar, bedoel je?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:14 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
klopt, maar verder is evert wel oke
Ik had het daar niet over die overtreding. Die gele kaart was gewoon verdiend, zoals ik al eerder zei.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:16 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]domme smerige overtreding.. Al helemaal dom als je al een kaart op zak hebt
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:16 schreef pekel het volgende:
Wilhelmson gun ik nu wel een beenbreuk, wat een vies kutmannetje.
afgezien van die fout.. Evert is gewoon zwaar geschikt voor een WK, want elke WK wedstrijd is een finalequote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:16 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Afgezien van z'n voetbalcommentaar, bedoel je?
Wat heb je op? Coke, XTC? Teveel bier?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:17 schreef raistlin6 het volgende:
ik vind zweden niet zo tegenvallen hoor, oke ze creeeren weinig kansen en het kan allemaal wel wat scherper, ik denk dat dat wat het tegenvallen van zweden meer het meevallen van t en t is.
een beenbreuk ? En die jongen heeft al de vallende ziekte ... Is dat nog niet genoeg ellende ?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:16 schreef pekel het volgende:
Wilhelmson gun ik nu wel een beenbreuk, wat een vies kutmannetje.
roze blauw/gele brilquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:17 schreef raistlin6 het volgende:
ik vind zweden niet zo tegenvallen hoor, oke ze creeeren weinig kansen en het kan allemaal wel wat scherper, ik denk dat dat wat het tegenvallen van zweden meer het meevallen van t en t is.
En een dramamatisch kapsel, niet te vergeten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
een beenbreuk ? En die jongen heeft al de vallende ziekte ... Is dat nog niet genoeg ellende ?
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
een beenbreuk ? En die jongen heeft al de vallende ziekte ... Is dat nog niet genoeg ellende ?
Half uur zou leuk zijnquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:19 schreef Cheiron het volgende:
Zonder twijfel de meest aantrekkelijke wedstrijd tot nu toe. Vraag mijaf hoe lang t&t het volhoudt
Heeft voor Newcastle U. en West Ham gespeeld.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die keeper is toch een bekende naam, of vergis ik mij ? Vanwaar denk ik die te kennen ?
Keeper bij clubs in Engeland, dit jaar nog bij West Ham United.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die keeper is toch een bekende naam, of vergis ik mij ? Vanwaar denk ik die te kennen ?
Shaka Hislop, Premier League toch?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
West Ham Unitedquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
beste carriere gehad in engelandquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
West Ham Unitedquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
In de volgende wedstrijd bedoel je?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:21 schreef Steve.Porter het volgende:
Zweden gaat scoren uit een penalty.. zomaar een voorgevoel
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zijn vlechtje eraf trekken.![]()
niet goed geintegreerd wellichtquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:22 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
die blanke is nie zo goed
Doet mij denken aan die Jedi padawans uit Star Wars met die vlechtjes van ze.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zijn vlechtje eraf trekken.![]()
Laat Zweden eerst eens goed voetballenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:22 schreef Carnaval het volgende:
zweden mag vandaag wel winnen
laat TnT maar winnen van engeland![]()
Nee joh... Jaap ramt die bal het stadion uit.quote:
De sukkel van de wedstrijdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:24 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
wilhelmson ziet er ook uit als een duitser
Welke Duitsers hebben zo'n touwtje aan hun hoofd?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:24 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
wilhelmson ziet er ook uit als een duitser
Ik bedoel Jaap van FC Knudde hequote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:25 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nee joh... Jaap ramt die bal het stadion uit.![]()
Een gelijkspel vind ik al superquote:
Ik al bij een gelijkspel eigenlijk. Zeker tegen 10 man bijna de hele tweede helft.quote:
misschien heeft hij een tampon ingebrachtquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Welke Duitsers hebben zo'n touwtje aan hun hoofd?
Duitsers hebben over het algemeen fluimen in het haar.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Welke Duitsers hebben zo'n touwtje aan hun hoofd?
Iddquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
kunnen ze niet eens inzoomen op een Zweedse mét borsten ...
niet té kieskeurig he..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
en daarom moet Zweden winnen, zodat ze in het WK blijvenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Whehehe "tamponhoofd"quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
misschien heeft hij een tampon ingebracht
Anders ga je in Zweden wonenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:28 schreef Carnaval het volgende:
[..]
en daarom moet Zweden winnen, zodat ze in het WK blijven![]()
da's ook weer zo'n uiterstequote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Anders ga je in Zweden wonen
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:29 schreef MarkNMGN het volgende:
Waarom laten die moffen nooit lekkere dames in het publiek zien?
Hadden we maar Franse cameramannen.
Anders klik je hierquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:28 schreef Carnaval het volgende:
[..]
Omdat moffen geen smaak hebben, lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:29 schreef MarkNMGN het volgende:
Waarom laten die moffen nooit lekkere dames in het publiek zien?
Hadden we maar Franse cameramannen.
moeten ze er wel zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:30 schreef Apekoek het volgende:
Ik wil eens dat ze inzoomen op de tieten van die T&T vrouwen!
Ach, we hebben de brazillianen nog,quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:28 schreef Carnaval het volgende:
[..]
Jij dacht al aan de 2e ronde voor T&T?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:31 schreef sampoo het volgende:
Als T&T niet van Zweden weet te winnen wordt het nog lastig.
Volgende wedstrijd begint T&T gewoon weer met 11 man, dat zal wel mee gaan vallenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:31 schreef sampoo het volgende:
natte sneeuw?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:33 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
he het begint bij mij ook naar binnen te sneeuwen
Mwhaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:33 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
hier een Zweedse mokkel
En nu weer fussbal!
Hoezo?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:31 schreef sampoo het volgende:
die donkere?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:34 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
dat was toch een lekker wijf
doe maar vastquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:34 schreef raistlin6 het volgende:
ik kan hier niet meer tegen, ik ga zo huilen denk ik.
kloptquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Leek acceptabel zo op het 1e gezicht
Net gemist.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:34 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
dat was toch een lekker wijf
Zweden, mooi land.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:33 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
hier een Zweedse mokkel
En nu weer fussbal!
ja daar snap ik ook niks vanquote:
Zelfs Dick Advocaat heeft nog meer ballen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:35 schreef wdn het volgende:
Die coach van Zweden zuigt zwaar.
Mooi, dat geeft mogelijkheden voor T&Tquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |