Ik bedoel Jaap van FC Knudde hequote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:25 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nee joh... Jaap ramt die bal het stadion uit.![]()
Een gelijkspel vind ik al superquote:
Ik al bij een gelijkspel eigenlijk. Zeker tegen 10 man bijna de hele tweede helft.quote:
misschien heeft hij een tampon ingebrachtquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Welke Duitsers hebben zo'n touwtje aan hun hoofd?
Duitsers hebben over het algemeen fluimen in het haar.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Welke Duitsers hebben zo'n touwtje aan hun hoofd?
Iddquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
kunnen ze niet eens inzoomen op een Zweedse mét borsten ...
niet té kieskeurig he..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
en daarom moet Zweden winnen, zodat ze in het WK blijvenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Whehehe "tamponhoofd"quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
misschien heeft hij een tampon ingebracht
Anders ga je in Zweden wonenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:28 schreef Carnaval het volgende:
[..]
en daarom moet Zweden winnen, zodat ze in het WK blijven![]()
da's ook weer zo'n uiterstequote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Anders ga je in Zweden wonen
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:29 schreef MarkNMGN het volgende:
Waarom laten die moffen nooit lekkere dames in het publiek zien?
Hadden we maar Franse cameramannen.
Anders klik je hierquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:28 schreef Carnaval het volgende:
[..]
en daarom moet Zweden winnen, zodat ze in het WK blijven![]()
Omdat moffen geen smaak hebben, lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:29 schreef MarkNMGN het volgende:
Waarom laten die moffen nooit lekkere dames in het publiek zien?
Hadden we maar Franse cameramannen.
moeten ze er wel zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:30 schreef Apekoek het volgende:
Ik wil eens dat ze inzoomen op de tieten van die T&T vrouwen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |