een beenbreuk ? En die jongen heeft al de vallende ziekte ... Is dat nog niet genoeg ellende ?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:16 schreef pekel het volgende:
Wilhelmson gun ik nu wel een beenbreuk, wat een vies kutmannetje.
roze blauw/gele brilquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:17 schreef raistlin6 het volgende:
ik vind zweden niet zo tegenvallen hoor, oke ze creeeren weinig kansen en het kan allemaal wel wat scherper, ik denk dat dat wat het tegenvallen van zweden meer het meevallen van t en t is.
En een dramamatisch kapsel, niet te vergeten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
een beenbreuk ? En die jongen heeft al de vallende ziekte ... Is dat nog niet genoeg ellende ?
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
een beenbreuk ? En die jongen heeft al de vallende ziekte ... Is dat nog niet genoeg ellende ?
Half uur zou leuk zijnquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:19 schreef Cheiron het volgende:
Zonder twijfel de meest aantrekkelijke wedstrijd tot nu toe. Vraag mijaf hoe lang t&t het volhoudt
Heeft voor Newcastle U. en West Ham gespeeld.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die keeper is toch een bekende naam, of vergis ik mij ? Vanwaar denk ik die te kennen ?
Keeper bij clubs in Engeland, dit jaar nog bij West Ham United.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die keeper is toch een bekende naam, of vergis ik mij ? Vanwaar denk ik die te kennen ?
Shaka Hislop, Premier League toch?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
West Ham Unitedquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
beste carriere gehad in engelandquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
West Ham Unitedquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
In de volgende wedstrijd bedoel je?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:21 schreef Steve.Porter het volgende:
Zweden gaat scoren uit een penalty.. zomaar een voorgevoel
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zijn vlechtje eraf trekken.![]()
niet goed geintegreerd wellichtquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:22 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
die blanke is nie zo goed
Doet mij denken aan die Jedi padawans uit Star Wars met die vlechtjes van ze.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zijn vlechtje eraf trekken.![]()
Laat Zweden eerst eens goed voetballenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:22 schreef Carnaval het volgende:
zweden mag vandaag wel winnen
laat TnT maar winnen van engeland![]()
Nee joh... Jaap ramt die bal het stadion uit.quote:
De sukkel van de wedstrijdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:24 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
wilhelmson ziet er ook uit als een duitser
Welke Duitsers hebben zo'n touwtje aan hun hoofd?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:24 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
wilhelmson ziet er ook uit als een duitser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |