wantquote:Op maandag 26 juni 2006 21:30 schreef JelleS het volgende:
Dat soort mensen feliciteer ik niet. Misschien lijkt het een aardige vent, maar als je bij de SGP zit kan het nooit goed zijn.
lees maar in openbaringen over de merken die wij krijgen op onze voorhoofd in onze rechterhand (geloof ik).quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet of in de Bijbel expliciet iets staat wat verbied om iets geinplanteerd te krijgen door de overheid.
ik zou me wel kunnen voorstellen dat je als partij ook principieel tegen bent, zonder de Bijbel hierbij te betrekken...
Dit moet je toch prachtig vinden!quote:Het was het debat van de unieke taferelen. Dat moeten wij niet te vaak hebben. Ik heb moeten denken aan een zekere freule, een Kamerlid van weleer, mevrouw Wttewaal van Stoetwegen. Zij zei in een vergelijkbare situatie qua tijdsbeslag: dit is gekkenwerk. Zo was dat en zo is het ook vanavond.
Weer gefeliciteerd Bas, nu met je verjaardag. En nog vele jaren toegewenst...quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:51 schreef knnth het volgende:
[..]
Dit moet je toch prachtig vinden!![]()
En hij is vandaag jarigNet als ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |