Beetje activiteit is toch niets mis mee? Liever dat dan zo'n zoutzak.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het daar aan ligt, ik heb gewoon weinig rust in mijn lijf...
Ik kan wel dingen ff laten liggen hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow naja ik zie altijd dat mamas dat doen
kunnen niet gewoon dingen ff laten liggen en ff tijd voor zichzelf nemen
Een zoutzak lijkt me het andere uiterste...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Beetje activiteit is toch niets mis mee? Liever dat dan zo'n zoutzak.
daar heeft dan ook niemand het overquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Beetje activiteit is toch niets mis mee? Liever dat dan zo'n zoutzak.
proostquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:07 schreef Stuart het volgende:
Mijn 2e biertje even rustig opdrinken en dan boodschappen doen![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:07 schreef Stuart het volgende:
Aardbeienquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:07 schreef Stuart het volgende:
quote:
Ja, ik moet aardbeien hebben, vergeten te zeggenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben weer net geweest!!
als je slim bent geef je mij voortaan een lijstje manniewhaha
okay, maar een beetje leven in de brouwerij dus.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Een zoutzak lijkt me het andere uiterste...
mijn 2e biertje is al op.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:07 schreef Stuart het volgende:
dat iemand af en toe tijd voor zichzelf neemt en heerlijk ontspant wil niet zeggen dat er geen leven in de brouwerij is majaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
okay, maar een beetje leven in de brouwerij dus.
Geen rust in jezelf kunnen vinden is eigenlijk knap irritantquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
okay, maar een beetje leven in de brouwerij dus.
Dan moet je die makenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:11 schreef liefie_ het volgende:
ik wil een kloon die sassssy heet
klopt, ontspannen is ook niets mis mee natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat iemand af en toe tijd voor zichzelf neemt en heerlijk ontspant wil niet zeggen dat er geen leven in de brouwerij is maja
Wat een idiote dag zegquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:11 schreef es70 het volgende:
Oh, fijn... Ik ontdek net dat Nina morgen een extra training heeft. Volgende week concour
.
lekker warm ookquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:11 schreef es70 het volgende:
Oh, fijn... Ik ontdek net dat Nina morgen een extra training heeft. Volgende week concour
.
Van 12 tot 1, fijne tijd ook welquote:
heb geen extra emailadresquote:
Training moet ik rekening mee houden, concour is een drama met dit weer. Fijn een dag in een sporthal zittenquote:
Wat was het ook weer, 1 biertje is 2 bruine boterhammen, tochquote:
Ja, daar heb ik wel vaker last van de laatste tijdquote:
Zo is dat. Ik ben niet zo'n mager mannetje als Crouch isquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat was het ook weer, 1 biertje is 2 bruine boterhammen, toch.
Gewoon onverantwoord op zo'n warme dagquote:
met 30gradenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Training moet ik rekening mee houden, concour is een drama met dit weer. Fijn een dag in een sporthal zitten.
ooh.. dan kom ik goed wegquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat was het ook weer, 1 biertje is 2 bruine boterhammen, toch.
En dan geen 'gewone' training, maar een training met alle atributen en in de concourpakjes, helemaal warm dus...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon onverantwoord op zo'n warme dag![]()
Das best vlug. Welcome back enzoquote:
Vreemde sekte daar. Alles om maar te winnenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:19 schreef es70 het volgende:
[..]
En dan geen 'gewone' training, maar een training met alle atributen en in de concourpakjes, helemaal warm dus...
zijn naam doet me telkens denken aan oscar van sesamstraatquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo is dat. Ik ben niet zo'n mager mannetje als Crouch is![]()
'T is een concour hier in het dorp, met verenigingen uit heel Nederland, binnen dusquote:
komt omdat het hier heeeeel leuk isquote:
tja, da's natuurlijk al maanden geplanned.. en de hitte is toevalquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:21 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is een concour hier in het dorp, met verenigingen uit heel Nederland, binnen dus. 'T volgende concour is in Ursem, da's buiten (maar ook dat is niet prettig met dit weer).
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zijn naam doet me telkens denken aan oscar van sesamstraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |