iddquote:
Ik heb rood/wit/blauwe ijsjes gekocht voor de kinderenquote:
oeh pool party vanaaf?quote:
hebbenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb rood/wit/blauwe ijsjes gekocht voor de kinderen. Ze krijgen er een blauwe tong van
.
Nee, de spullen voor het zwembad aanschaffen is idd geluktquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh pool party vanaaf?
of iets anders gelukt?
mn zusje zei dat ze bij ons ook t bad had opgezet
ze ging er met een bootje in liggen
tropische paraplutjes voor in de cocktails voor in t zwembadquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, de spullen voor het zwembad aanschaffen is idd gelukt.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:50 schreef indahnesia.com het volgende:
weet er iemand waar het topic staat over fokkers in het buitenland?
Ik heb niks in huis voor cocktails... Bedenk me net dat een tequila-sunrise ook wel erg lekker is...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tropische paraplutjes voor in de cocktails voor in t zwembad![]()
quote:
Dat vind jij. Feit blijft dat de eerste punten binnen zijnquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, maar verdiend was het niet.
oeh ik wil een bubbelbad met cocktailsquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb niks in huis voor cocktails... Bedenk me net dat een tequila-sunrise ook wel erg lekker is...
klopt, het gaat niet om 'verdiend of niet', het gaat om de punten en die zijn binnen idd.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind jij. Feit blijft dat de eerste punten binnen zijn![]()
Jij bent wel veeleisend zegquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh ik wil een bubbelbad met cocktails
en nu wij morgenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind jij. Feit blijft dat de eerste punten binnen zijn![]()
Yay, Engeland heeft gewonnenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt, het gaat niet om 'verdiend of niet', het gaat om de punten en die zijn binnen idd.
ga me nou niet vertellen dat je dat niet zou kunnen waarderenquote:
Ja morgen, en dat gaat NL wel winnenquote:
Nou ja zeg...quote:
nuttig-doe zequote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een ongelofelijk saaie wedstrijd was dat zeg
Ik ga maar eens wat nuttigs doen
Ik ben niet zo van dat vrouwengetrut eigenlijkquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ga me nou niet vertellen dat je dat niet zou kunnen waarderen
Het eerste kwartier was wel stoerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een ongelofelijk saaie wedstrijd was dat zeg
Ik ga maar eens wat nuttigs doen
Je deed het gisteren niet onaardig, ik meen 3equote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:57 schreef indahnesia.com het volgende:
oi, m'n postaantal gaat wel rap zo.. met 't WK-topic
euh sinds wanneer is dat vrouwen getut? dat heet lekker ontspannen...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van dat vrouwengetrut eigenlijk.
jahquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je deed het gisteren niet onaardig, ik meen 3e
Ja, dat is toch leuk manquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jahen nu komen er nóg twee wedstrijden
![]()
Daar ben ik niet zo goed inquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
euh sinds wanneer is dat vrouwen getut? dat heet lekker ontspannen...
krijg je dat er bij als je mama word of zo?quote:
Ik weet niet of het daar aan ligt, ik heb gewoon weinig rust in mijn lijf...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
krijg je dat er bij als je mama word of zo?
ow naja ik zie altijd dat mamas dat doenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het daar aan ligt, ik heb gewoon weinig rust in mijn lijf...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |