okay, maar een beetje leven in de brouwerij dus.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Een zoutzak lijkt me het andere uiterste...
mijn 2e biertje is al op.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:07 schreef Stuart het volgende:
Mijn 2e biertje even rustig opdrinken en dan boodschappen doen![]()
dat iemand af en toe tijd voor zichzelf neemt en heerlijk ontspant wil niet zeggen dat er geen leven in de brouwerij is majaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
okay, maar een beetje leven in de brouwerij dus.
Geen rust in jezelf kunnen vinden is eigenlijk knap irritantquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
okay, maar een beetje leven in de brouwerij dus.
Dan moet je die makenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:11 schreef liefie_ het volgende:
ik wil een kloon die sassssy heet
klopt, ontspannen is ook niets mis mee natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat iemand af en toe tijd voor zichzelf neemt en heerlijk ontspant wil niet zeggen dat er geen leven in de brouwerij is maja
Wat een idiote dag zegquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:11 schreef es70 het volgende:
Oh, fijn... Ik ontdek net dat Nina morgen een extra training heeft. Volgende week concour
.
lekker warm ookquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:11 schreef es70 het volgende:
Oh, fijn... Ik ontdek net dat Nina morgen een extra training heeft. Volgende week concour
.
Van 12 tot 1, fijne tijd ook welquote:
heb geen extra emailadresquote:
Training moet ik rekening mee houden, concour is een drama met dit weer. Fijn een dag in een sporthal zittenquote:
Wat was het ook weer, 1 biertje is 2 bruine boterhammen, tochquote:
Ja, daar heb ik wel vaker last van de laatste tijdquote:
Zo is dat. Ik ben niet zo'n mager mannetje als Crouch isquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat was het ook weer, 1 biertje is 2 bruine boterhammen, toch.
Gewoon onverantwoord op zo'n warme dagquote:
met 30gradenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Training moet ik rekening mee houden, concour is een drama met dit weer. Fijn een dag in een sporthal zitten.
ooh.. dan kom ik goed wegquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat was het ook weer, 1 biertje is 2 bruine boterhammen, toch.
En dan geen 'gewone' training, maar een training met alle atributen en in de concourpakjes, helemaal warm dus...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon onverantwoord op zo'n warme dag![]()
Das best vlug. Welcome back enzoquote:
Vreemde sekte daar. Alles om maar te winnenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:19 schreef es70 het volgende:
[..]
En dan geen 'gewone' training, maar een training met alle atributen en in de concourpakjes, helemaal warm dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |