Daar zat ik ook al aan te denken !quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:12 schreef The6thgate het volgende:
ik zie in de verte naar het oosten wat wolken komen. zal natuurlijk pas morgenochtend gaan regenen als ik op de fiets zit
Krijgen we warme regenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:17 schreef mrsj het volgende:
Waar blijft de regenik word zo depri van die warmte.
Nog steeds hetzelfdequote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:36 schreef Sander170 het volgende:
Zon weg, nog steeds een mooie lucht dus geen enkel wolkje te zien !
En ja nog steeds op 30 graden in me kamer en ik maar wachten op
die regen die maar niet wil komen.
Kom regen nu mag het![]()
Het was hier ook maar evenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:21 schreef Light het volgende:
[..]
Hier niet. En morgen wordt het vast weer warm.
Vandaag was het weer goed te doen jaquote:
Ja gisteren ook hoorquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Vandaag was het weer goed te doen ja
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:37 schreef Symer het volgende:
Rukweer.
Dinsdagavond kon ik niet slapen van de hitte, ik had alleen een korte broek aan en sliep onder een hoes waar ik het dekbed uit had gehaald en met het raam op een kiertje. De morgen daarop werd ik bibberend van de kou wakker en moest de verwarming weer aan![]()
Van nachtvorst naar 30 graden en meteen terug naar 15 graden![]()
waarom zou je in godsnaam de verwarming aanzetten als het 15 graden isquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:37 schreef Symer het volgende:
Rukweer.
Dinsdagavond kon ik niet slapen van de hitte, ik had alleen een korte broek aan en sliep onder een hoes waar ik het dekbed uit had gehaald en met het raam op een kiertje. De morgen daarop werd ik bibberend van de kou wakker en moest de verwarming weer aan![]()
Van nachtvorst naar 30 graden en meteen terug naar 15 graden![]()
Overdag was het 15 graden, ik weet niet hoe warm het was toen ik opstond, maar ik weet wel dat ik het verrekte koud had. En dan zet ik de verwarming aan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:38 schreef thedude0 het volgende:
[..]
waarom zou je in godsnaam de verwarming aanzetten als het 15 graden is
Nogal logisch lijkt me als je het koud hebtquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:46 schreef Symer het volgende:
[..]
Overdag was het 15 graden, ik weet niet hoe warm het was toen ik opstond, maar ik weet wel dat ik het verrekte koud had. En dan zet ik de verwarming aan.
Morgen moet ik nog maar eens zien wat het kwa weer word !quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:23 schreef pberends het volgende:
Dank God voor het normale lekkere weer van gister, vandaag en morgen.
Slapen inhalen.
Ik lag vannacht zo heerlijk onder m'n dunne lakentje, raam open, helemaal fris in de kamer... zaaaaaaaaalig.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:23 schreef pberends het volgende:
Slapen inhalen.
Heb ik al gedaanquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:23 schreef pberends het volgende:
Slapen inhalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |