wil je bitterballen c?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:06 schreef cerror het volgende:
Tjonge, en het niveau gaat niet echt stijgen hè?
Liever shoarma.quote:
Misschien is de google-zoekopdracht niet goed.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:06 schreef cerror het volgende:
Tjonge, en het niveau gaat niet echt stijgen hè?
MORweeeen!!11 * BaajGuardian geeft morwen n kusquote:
* BaajGuardian zet remlof achter de bar, "pak maar wat je wil gak je ben Co-owner in de bar"quote:
Aaa, das lievquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
MORweeeen!!11 * BaajGuardian geeft morwen n kus
He, die moffen hebben gewonnen hoorquote:
Lekkur heurquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:14 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, van cotsa rica
* remlof giet morwen vol
joh voeba l is toch klote!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lekkur heur![]()
Moet the Neths nog maar even zien te doen tegen Argentinie![]()
Voetbal is tha shit mannnnquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
joh voeba l is toch klote!
* BaajGuardian morwen biterbal geeft.
Sure, ga een ander maar weer opzadelen met jouw incompetentiequote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:21 schreef remlof het volgende:
neuken morwen?
* remlof schuift Baaj naar voren
ik kan het ook eerst voordoen voor baaj!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sure, ga een ander maar weer opzadelen met jouw incompetentie![]()
lolwtf haaahaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:21 schreef remlof het volgende:
neuken morwen?
* remlof schuift Baaj naar voren
Lijkt me een lekker idee, maar eerst vechtenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:26 schreef remlof het volgende:
[..]
ik kan het ook eerst voordoen voor baaj!
Dat mag dan ongetwijfeld ook geen bier meer heten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:31 schreef OFfSprngr het volgende:
Volgens mij is het sterkste bier Sam Adams van 24%.
nee maa is wel ok verder ..hm beetetje aangezhotenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:32 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen over je oog-hand coordinatie.
*no pun intended*
Klikquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:32 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat mag dan ongetwijfeld ook geen bier meer heten.
Okee dan,quote:Due to the extremely high alcohol volume in these brews (as high as 25% for the Utopias), their sale is restricted by several states
ahah gaahaha ga weg man foking kind hahaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whaha, zwak, omdat je 23 bent en nog nooit geneukt heb ga je je verdriet maar wegzuipen.
Loser.
Face it, als je later vandaag weer wakker wordt en dit terugleest zal het wel tot je doordringenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ahah gaahaha ga weg man foking kind haha
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Face it, als je later vandaag weer wakker wordt en dit terugleest zal het wel tot je doordringen.
Toegegeven, het overtuigt erg goed!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]ahaha datje dat nog denkt lamlul,
ga wegg man haha echt je bent zo dom
quote:The latest in our strong brews, Samuel Adams Utopias has been brewed in two small limited batches to date. The first batch which was released in 2001 as Samuel Adams Utopias MMII topped out at 24% ABV, while the second batch which was released in 2003 as Samuel Adams Utopias pushed the alcohol to 25.6% ABV. Both batches were released only once and in limited quantities.
"Guinness World Records is pleased to confirm that the current record for The Strongest Commercially Available Beer belongs to Samuel Adams for their Utopias MM II brew," says Keely Hopkins, Guinness World Records Researcher. "At the current time we have not received information nor are we aware of any other organization claiming to have broken this record."
Ik vind een Kanon al gruwelijk, laat staan tweeënhalf van die flessen.quote:
hejquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:39 schreef bolivian het volgende:
[..]
Toegegeven, het overtuigt erg goed!
Jij bent OOK bruinquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:41 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik vind een Kanon al gruwelijk, laat staan tweeënhalf van die flessen.
Maar zo'n Sam Adams lijkt me een waar feest,.
Ik denk bij percentages van rond de twintig in eerste instantie aan een mooie Port.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:43 schreef OFfSprngr het volgende:
Kanon is dan ook dierlijk ranzig, wat wel redelijk te verkrijgen is Belzebub, is Frans bier van 13% en van 15% wat gekoeld onwijs fris wegdrinkt alsof je een normaal fris pilsje weg drinkt zoals een Warsteiner, Carlsberg of een Alfatje.
Kijk dat is tenminste nuttige informatie.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:43 schreef OFfSprngr het volgende:
Kanon is dan ook dierlijk ranzig, wat wel redelijk te verkrijgen is Belzebub, is Frans bier van 13% en van 15% wat gekoeld onwijs fris wegdrinkt alsof je een normaal fris pilsje weg drinkt zoals een Warsteiner, Carlsberg of een Alfatje.
Alleen als je daar behoefte toe voelt, ik vroeg het me gewoon afquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:44 schreef bolivian het volgende:
[..]
Moet ik mijn Dago-homo-erotische conspiracy theory weer van stal halen?
Je hebt de letters 'SP' in je nick staan, je zult vast wel een communist zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:45 schreef OFfSprngr het volgende:
Je nick is bruin, je zal vast wel een bruinwerker zijn..
hij is sukkel, kindje enzoquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:48 schreef bolivian het volgende:
[..]
Je hebt de letters 'SP' in je nick staan, je zult vast wel een communist zijn.
Truth is, ik weet het niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Alleen als je daar behoefte toe voelt, ik vroeg het me gewoon af![]()
hoiiiquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Alleen als je daar behoefte toe voelt, ik vroeg het me gewoon af![]()
Alweer zo1.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:48 schreef bolivian het volgende:
[..]
Je hebt de letters 'SP' in je nick staan, je zult vast wel een communist zijn.
En dat pik jijquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:51 schreef bolivian het volgende:
[..]
Truth is, ik weet het niet.
Die (Tof)-tag staat er al een aantal maanden en is vermoedelijk de oorzaak.
Zo van if "tag"="(Tof)" then 'color'="poep-bruin".
wegg met vieze globalistee!11quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:54 schreef bolivian het volgende:
[..]
All fuckin' commies must fuckin' die!
Je hebt nog serieus waar IETS zinnigs gezegd in dit topic, had'k niet meer verwacht.quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:01 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je hebt nog serieus waar IETS zinnigs gezegd in dit topic, had'k niet meer verwacht.
Waarschijnlijk is dat ook maar het beste...quote:Not Found
The requested URL /~omar102/muziek.txt was not found on this server.
Nikssss, het is een dictatuurquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:59 schreef bolivian het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet!
Maar ja, wat kun je doen tegen deze totalitaire FoK!-maatschappij,.
Dat is dan wel weer erg reactionair.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nikssss, het is een dictatuurWeg met Fok
![]()
Jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:09 schreef bolivian het volgende:
[..]
Een pilsje is derhalve wel op z'n plaats,.
Het Kanon van Grolsch, rond de 12 of 13, ben het effe kwijt, weet alleen dat het lekker is.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:40 schreef Jappr het volgende:
het max ligt idd rond de 14 ofzo..
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:40 schreef Jappr het volgende:
het max ligt idd rond de 14 ofzo..
Niet dat het mij te zuipen lijkt btw.quote:The latest in our strong brews, Samuel Adams Utopias™ has been brewed in two small limited batches to date. The first batch which was released in 2001 as Samuel Adams Utopias MMII™ topped out at 24% ABV, while the second batch which was released in 2003 as Samuel Adams Utopias™ pushed the alcohol to 25.6% ABV. Both batches were released only once and in limited quantities.
"Guinness World Records is pleased to confirm that the current record for The Strongest Commercially Available Beer belongs to Samuel Adams for their Utopias MM II brew," says Keely Hopkins, Guinness World Records Researcher. "At the current time we have not received information nor are we aware of any other organization claiming to have broken this record."
ja!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:31 schreef Hathor het volgende:
35% bestaat niet, was het maar waar verdomme.![]()
Het lijkt me niet dat het nog enigzins naar bier smaakt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:50 schreef Jappr het volgende:
@nanking.. vreemd.. ander gist gebruikt ofzo?valt eerder onder sterk-koolzuurhoudend-likeur denk ik zo
daarnaast, je ben 15, ga slapen manquote:
tmoet je doen dan.. verslag afmaken ofzoquote:
Duvel dat is zo lekker, maar daar krijg ik altijd hoofdpijn van (niet de volgende dag maar terwijl ik het drink).quote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:54 schreef Jappr het volgende:
nee mij ook niet
daarnaast.. mij kan je na 4 duvel ook opvegen hoor.. (kben dan geen wijf, en drink aardig wat.. maar die shit slaat aan joh)
Tuurlijk uren, durend gefreak in een Spaanse villaquote:
Internettenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:59 schreef Jappr het volgende:
[..]
tmoet je doen dan.. verslag afmaken ofzo
dat heb ik precies eender na 1 glas cafe-wijn of oranjeboomquote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Duvel dat is zo lekker, maar daar krijg ik altijd hoofdpijn van (niet de volgende dag maar terwijl ik het drink).
dan heb je idd geen tijd om te slapen neequote:
Zelfdiciplinequote:Op zaterdag 10 juni 2006 05:02 schreef Jappr het volgende:
ouders zouden een computer op de kamer moeten verbieden.. geloof me, dan had ik nu ook lekker liggen pitten
jij ook alquote:
wat hij zegtquote:Op zaterdag 10 juni 2006 05:06 schreef BaajGuardian het volgende:
weg met fokking democratie weet je, shit is laaaauwww.....
goed puntquote:
Mwah je moet wel hoor als je op jezelf woontquote:Op zaterdag 10 juni 2006 05:08 schreef Jappr het volgende:
[..]
goed punt
ik binnenkort ook niet meer als het goed is.. ik vrees alleen dat ik dan nog minder zelfdiscipline heb
ik weet hetquote:Op zaterdag 10 juni 2006 05:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mwah je moet wel hoor als je op jezelf woont.
neem er nog een van 35%quote:Op zaterdag 10 juni 2006 05:13 schreef BaajGuardian het volgende:
freal
total ist 12 biertjes, ist 8 grosse bierkes mm mm, und kein wasserquote:
ongeveer 30%quote:Op zaterdag 10 juni 2006 05:04 schreef Hathor het volgende:
Wat is er mis met normaal bier van zo'n 5% ?
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 05:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
total ist 12 biertjes, ist 8 grosse bierkes mm mm, und kein wasser
Doet 't weer.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:03 schreef bolivian het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk is dat ook maar het beste...
Metal = muzik fur jungs die nimmer ein knuffel von mutti hebben gehad.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:15 schreef Ordinair het volgende:
Metal, frikandellen en bier!
Mensen die Duits praten die van die Nazi-trekjes vertonen..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:19 schreef Rudi-Voller het volgende:
[..]
Metal = muzik fur jungs die nimmer ein knuffel von mutti hebben gehad.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:14 schreef Rudi-Voller het volgende:
BG is een Dumkopf und totaal nicht grappig eerder niet interessant en volkomen nutteloos voor de beschaving.
Echt een Jood dus.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whaha, zwak, omdat je 23 bent en nog nooit geneukt heb ga je je verdriet maar wegzuipen.
Loser.
dan kom ik vanavond ook weer langs!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:52 schreef BaajGuardian het volgende:meestertopic.
vanavond maar weer, ik heb nieuw bier ingeslagen
ja hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Mag ik meedoen met Amstel 5 %????
De Amstel staat al koud dus straks is het Amstel
Dan schenk ik me nu een amstel in....quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja hoor
dit kroegje staat open.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |