ja!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:31 schreef Hathor het volgende:
35% bestaat niet, was het maar waar verdomme.![]()
Het lijkt me niet dat het nog enigzins naar bier smaakt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:50 schreef Jappr het volgende:
@nanking.. vreemd.. ander gist gebruikt ofzo?valt eerder onder sterk-koolzuurhoudend-likeur denk ik zo
daarnaast, je ben 15, ga slapen manquote:
tmoet je doen dan.. verslag afmaken ofzoquote:
Duvel dat is zo lekker, maar daar krijg ik altijd hoofdpijn van (niet de volgende dag maar terwijl ik het drink).quote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:54 schreef Jappr het volgende:
nee mij ook niet
daarnaast.. mij kan je na 4 duvel ook opvegen hoor.. (kben dan geen wijf, en drink aardig wat.. maar die shit slaat aan joh)
Tuurlijk uren, durend gefreak in een Spaanse villaquote:
Internettenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:59 schreef Jappr het volgende:
[..]
tmoet je doen dan.. verslag afmaken ofzo
dat heb ik precies eender na 1 glas cafe-wijn of oranjeboomquote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Duvel dat is zo lekker, maar daar krijg ik altijd hoofdpijn van (niet de volgende dag maar terwijl ik het drink).
dan heb je idd geen tijd om te slapen neequote:
Zelfdiciplinequote:Op zaterdag 10 juni 2006 05:02 schreef Jappr het volgende:
ouders zouden een computer op de kamer moeten verbieden.. geloof me, dan had ik nu ook lekker liggen pitten
jij ook alquote:
wat hij zegtquote:Op zaterdag 10 juni 2006 05:06 schreef BaajGuardian het volgende:
weg met fokking democratie weet je, shit is laaaauwww.....
goed puntquote:
Mwah je moet wel hoor als je op jezelf woontquote:Op zaterdag 10 juni 2006 05:08 schreef Jappr het volgende:
[..]
goed punt
ik binnenkort ook niet meer als het goed is.. ik vrees alleen dat ik dan nog minder zelfdiscipline heb
ik weet hetquote:Op zaterdag 10 juni 2006 05:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mwah je moet wel hoor als je op jezelf woont.
neem er nog een van 35%quote:Op zaterdag 10 juni 2006 05:13 schreef BaajGuardian het volgende:
freal
total ist 12 biertjes, ist 8 grosse bierkes mm mm, und kein wasserquote:
ongeveer 30%quote:Op zaterdag 10 juni 2006 05:04 schreef Hathor het volgende:
Wat is er mis met normaal bier van zo'n 5% ?
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 05:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
total ist 12 biertjes, ist 8 grosse bierkes mm mm, und kein wasser
Doet 't weer.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:03 schreef bolivian het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk is dat ook maar het beste...
Metal = muzik fur jungs die nimmer ein knuffel von mutti hebben gehad.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:15 schreef Ordinair het volgende:
Metal, frikandellen en bier!
Mensen die Duits praten die van die Nazi-trekjes vertonen..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:19 schreef Rudi-Voller het volgende:
[..]
Metal = muzik fur jungs die nimmer ein knuffel von mutti hebben gehad.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:14 schreef Rudi-Voller het volgende:
BG is een Dumkopf und totaal nicht grappig eerder niet interessant en volkomen nutteloos voor de beschaving.
Echt een Jood dus.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whaha, zwak, omdat je 23 bent en nog nooit geneukt heb ga je je verdriet maar wegzuipen.
Loser.
dan kom ik vanavond ook weer langs!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:52 schreef BaajGuardian het volgende:meestertopic.
vanavond maar weer, ik heb nieuw bier ingeslagen
ja hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Mag ik meedoen met Amstel 5 %????
De Amstel staat al koud dus straks is het Amstel
Dan schenk ik me nu een amstel in....quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja hoor
dit kroegje staat open.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |