Kijk dat is tenminste nuttige informatie.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:43 schreef OFfSprngr het volgende:
Kanon is dan ook dierlijk ranzig, wat wel redelijk te verkrijgen is Belzebub, is Frans bier van 13% en van 15% wat gekoeld onwijs fris wegdrinkt alsof je een normaal fris pilsje weg drinkt zoals een Warsteiner, Carlsberg of een Alfatje.
Alleen als je daar behoefte toe voelt, ik vroeg het me gewoon afquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:44 schreef bolivian het volgende:
[..]
Moet ik mijn Dago-homo-erotische conspiracy theory weer van stal halen?
Je hebt de letters 'SP' in je nick staan, je zult vast wel een communist zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:45 schreef OFfSprngr het volgende:
Je nick is bruin, je zal vast wel een bruinwerker zijn..
hij is sukkel, kindje enzoquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:48 schreef bolivian het volgende:
[..]
Je hebt de letters 'SP' in je nick staan, je zult vast wel een communist zijn.
Truth is, ik weet het niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Alleen als je daar behoefte toe voelt, ik vroeg het me gewoon af![]()
hoiiiquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Alleen als je daar behoefte toe voelt, ik vroeg het me gewoon af![]()
Alweer zo1.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:48 schreef bolivian het volgende:
[..]
Je hebt de letters 'SP' in je nick staan, je zult vast wel een communist zijn.
En dat pik jijquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:51 schreef bolivian het volgende:
[..]
Truth is, ik weet het niet.
Die (Tof)-tag staat er al een aantal maanden en is vermoedelijk de oorzaak.
Zo van if "tag"="(Tof)" then 'color'="poep-bruin".
wegg met vieze globalistee!11quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:54 schreef bolivian het volgende:
[..]
All fuckin' commies must fuckin' die!
Je hebt nog serieus waar IETS zinnigs gezegd in dit topic, had'k niet meer verwacht.quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:01 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je hebt nog serieus waar IETS zinnigs gezegd in dit topic, had'k niet meer verwacht.
Waarschijnlijk is dat ook maar het beste...quote:Not Found
The requested URL /~omar102/muziek.txt was not found on this server.
Nikssss, het is een dictatuurquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:59 schreef bolivian het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet!
Maar ja, wat kun je doen tegen deze totalitaire FoK!-maatschappij,.
Dat is dan wel weer erg reactionair.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nikssss, het is een dictatuurWeg met Fok
![]()
Jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:09 schreef bolivian het volgende:
[..]
Een pilsje is derhalve wel op z'n plaats,.
Het Kanon van Grolsch, rond de 12 of 13, ben het effe kwijt, weet alleen dat het lekker is.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:40 schreef Jappr het volgende:
het max ligt idd rond de 14 ofzo..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |