indeed. ik heb gisteren niets kunnen kijken en vandaag de eerste wedstrijd niet. ben even verloren tijd aan het inhalen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:43 schreef Black-Death het volgende:
Goh, zou iedereen voetbal aant kijken zijn?
Wilhelmsson is een blinde en absoluut overbodig in Amsterdam.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:24 schreef Pritt het volgende:
Wilhelmsson zou een goeie zijn.
Maar is hij ook niet rechtshalf? Daar hebben we Gabri al gehaald.
Precies, beetje overbodig nu. Mitea is weer terugquote:Op zondag 11 juni 2006 13:57 schreef StarGazer het volgende:
Weet ik niet, wat ik wel weet dat ik die Wilhelmsson echt niet bij Ajax hoef.
Dat weet je niet, zoveel speelminuten heeft Mitea niet gehad. Kijk maar naar Urby die zich zo snel en goed heeft ontwikkeld.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:11 schreef twi het volgende:
Alsof Mitea de redding zal brengen. Geef mij maar Babel of Rosenberg op links. Wilhelmsson hoef ik niet, ik ging al over m'n nek van dat kijken naar die scheidsrechter terwijl hij nog door de lucht vloog sprong gisteren de hele tijd
Ja inderdaad, zonder twijfel.. Mag ie knokken met Perez op 11quote:Op zondag 11 juni 2006 14:37 schreef -Wolf- het volgende:
Mitea verdient een kans.
quote:Ajax wil antwoord van Davids
Geschreven door Pieter Hanson op zondag, 11 juni om 20:20
Ajax wil komende week duidelijkheid van Edgar Davids, zo meldde Johan Derksen vanavond in Voetbal Insite. De middenvelder wordt al geruime tijd gelinkt aan de Amsterdammers, maar heeft nog altijd geen beslissing genomen over zijn toekomst.
Ajax wil nu weten waar het aan toe is. Davids krijgt nog enkele dagen de tijd om zijn beslissing te overdenken. Mocht hij nog langer dan een week blijven twijfelen, dan verlegt Ajax de interesse naar een andere middenvelder.
Davids zou 1,8 miljoen euro moeten kosten.
Straks is hij tot volgende week op vakantiequote:Op zondag 11 juni 2006 20:49 schreef jna het volgende:
Hij was toch op vakantie, laten we dat maar als reden beschouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |