Pekel is gewoon een sukkel, hij traint niet eens meerquote:Op maandag 12 juni 2006 01:13 schreef nicomart het volgende:
pekel???
Ik wilde ff bekijken wat je team hebt gedaan in aanloop naar onze fok!cup confrontatie, maar...
[..]
Ben je je aan het sparen voor woensdag of ben je gewoon hele stomme dingen aan het doen? "?
ik vroeg me af hoe het afgelopen wasquote:Op maandag 12 juni 2006 00:24 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
En.. dat wilde hij gewoon delen met ons..![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 10:55 schreef Ciscus het volgende:
Ik win alles. Het enige waar ik van baal is dat ik per ongeluk een speler heb gekocht, die niet zo aardig is. De teamgeest is met drie sprongen afgenomen tot geïrriteerd. Heb hem nu te koop staan, de lul.
Maar goed, op naar de VIII-klasse, waar ik met deze spelers meteen weer promoveer.
ja dat bedoel ik ookquote:Op zondag 11 juni 2006 22:30 schreef Lennox het volgende:
[..]
Hoezo dat? ik blijf straks ook met een vrij goed team in VIII. En nog een paar in mijn competitie, omdat wij itt tot vele andere competities wel een paar normale teams erbij hebben (VIII 1000+ is allemaal onzin)
U bedoelt? Jah, ik spreek misschien geen vaktaal, maar het is wel duidelijk toch? En uiteindelijk wint er niemand van mij, daar gaat het om.quote:
Als ik eerste wordt ga ik niet weer naar Vquote:Op maandag 12 juni 2006 11:02 schreef Grumpey het volgende:
overigens, als ik serieus 1e word, dan ga ik misschien wel naar III !![]()
op t eerste gezicht er lijkt niet veel veranderd qua scorers nee.quote:Op maandag 12 juni 2006 04:09 schreef Labrador1974 het volgende:
ben ik nu de enigste die het opvalt dat het steeds vaker de verdedigers zijn die scoren sinds ze nu juist de scorende persoon aangepast zouden hebben aan diens scorende kwaliteiten?
Je had IIX staan en daarmee bedoel je 8, maar 8 in romeinse cijfers is officieel VIII.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:10 schreef Ciscus het volgende:
[..]
U bedoelt? Jah, ik spreek misschien geen vaktaal, maar het is wel duidelijk toch? En uiteindelijk wint er niemand van mij, daar gaat het om.
was het maar waarquote:
grap van de maandquote:Op maandag 12 juni 2006 12:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
Je had IIX staan en daarmee bedoel je 8, maar 8 in romeinse cijfers is officieel VIII.
Foetre is gewoon een taalpuristje
ach, dat is ook zo. Heel goed, zal eens even op zijn taal gaan letten.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
Je had IIX staan en daarmee bedoel je 8, maar 8 in romeinse cijfers is officieel VIII.
Foetre is gewoon een taalpuristje
* FritsFluitketel points to Joralfquote:Op maandag 12 juni 2006 12:30 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
grap van de maand![]()
![]()
![]()
lekkere yp suriman, zo te zien zit ie wel hoog ja, maar ik laat t definitieve oordeel over aan de gerenommeerde spitsentrainers binnen de fed
Nah.. ok, ben niet thuis in VII en VIII, maar dat gat kan nooit ineens groot worden, zoiets moet wel geleidelijk gaanquote:Op zondag 11 juni 2006 22:28 schreef Yankee_One het volgende:
Het gat VIII-VII gaat na dit seizoen groot zijn...
Nou, er zijn nieuwe P/D regelingen waardoor alleen de kampioenen promoveren. Dus wordt de 7e wel sterker tov eerdere seizoenen.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:41 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Nah.. ok, ben niet thuis in VII en VIII, maar dat gat kan nooit ineens groot worden, zoiets moet wel geleidelijk gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |