Waarschijnlijk zit ik begin juli een dagje in Groningen, dus dan kan ik best even langskomen!quote:
In de tram kan het ook behoorlijk zweterig worden met dit weer.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:43 schreef octopussy het volgende:
ik moet zo een presentatie geven![]()
ik heb al vast besloten dat ik met de tram ga om zo veek mogelijk zweten te voorkomen![]()
Ja, daarom volgt overgewicht als ziekte ook braaf de welvaart.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:59 schreef Iksje het volgende:
Las daar onlangs nog iets dubbel over, mensen beweren altijd dat 95% van de mensen te dik is door te veel te eten, dat aanleg/ erfelijkheid onzin is etc. Maar dat artikel beschreef dat een relatief groot aantal van de mensen wel degelijk een grotere hoeveelheid vetcellen overerven. Dat ze dus wel vet verliezen, maar toch altijd die grote hoeveelheid cellen meedragen. En dat sommige kinderen met een verhoogde voorkeur voor zoet geboren worden, en dus meer tegen de verleiding moeten vechten dan anderen. Ik weet niet wat er van waar is, maar het zet toch aan tot nadenken, zeker in tijden waarin dik zijn zo gedemoniseerd wordt.
Is zeker mager...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, daarom volgt overgewicht als ziekte ook braaf de welvaart.
Eerst stak het de kop op in de USA, toen in Europa. Straks is China aan de beurt.
Niks erfelijkheid, obesitas is gewoon een welvaartskwaal. Te veel eten en te weinig bewegen.
Die smoesjes altijd.
Ik vind dat je nu best wel een belangerijk punt maaktquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is zeker mager...Korte mensen hadden zeker meer schoppen van hun ouders moeten krijgen? Is vast ook niet erfelijk bepaald? Als lengte, haarkleur, huidskleur, vorm van je hoofd, skeletvorm, spijsvertering en onnoembaar veel aandoeningen en ziekten erfelijk zijn, zal (aanleg voor) obesitas dat vast niet zijn...
![]()
![]()
Zet negeer modus weer aan voor dit soort clowns...
Leer lezen ipv meteen de les te komen spellen. Niemand gebruikt deze dingen als excuus. Natuurlijk word te zwaar als je te veel eet. Maar lees bovenstaande argumenten nog eens en denk even na of het daardoor zou kunnen komen dat sommige mensen sneller dik of dikker worden dan anderen met hetzelfde patroon.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Eerst stak het de kop op in de USA, toen in Europa. Straks is China aan de beurt.
Niks erfelijkheid, obesitas is gewoon een welvaartskwaal. Te veel eten en te weinig bewegen.
Die smoesjes altijd.
Ik stel voor dat je, om mooi plat te worden, even van een flat valt. jij komt hier alleen maar binnenvallen om te rellen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die smoesjes altijd.
Met dit weer? Waar je zin in hebt...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:18 schreef poohy het volgende:
Ik heb ook spierpijn, maar dan van iets anders![]()
wat vast ook calorieen verbrandt
Lijkt me wel dat ze met dit weer "dat" wil:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: weeronline.nl
Ik zou het wel weten...
Edit: Poohy was me al voor
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |