abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38799553
dat is lief van je
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 13 juni 2006 @ 00:26:28 #122
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_38799618
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 00:24 schreef Isabeau het volgende:
dat is lief van je
Waarschijnlijk zit ik begin juli een dagje in Groningen, dus dan kan ik best even langskomen!
Werkze nog vannacht! Ik hoop dat het een beetje afkoelt daar.
pi_38799675
Ik heb allemaal ventilatoren Maar de warmte 's nachts is niet zo erg, wat dat betreft is 's nachts werken ongetwijfeld fijner dan overdag werken. Alleen dat overdag slapen is een ramp

En ik wil nog steeds een dagje skaten met teigan En wandklimmen met freecell
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 13 juni 2006 @ 07:48:15 #124
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38802384
ik wil ook ventilatoren

tering, wat een hitte

maargoed, ik weet dat ik zo richting airco rijd
Doei.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 08:00:29 #125
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_38802466
Het was om 7 uur vanochtend al 21 graden.
En om iets over half 8 was het 25 graden ergens in het centrum van Den Haag.
Dat is best warm zo op de vroege ochtend.
pi_38803204
ik ben net wakker, maar het is hier binnen ook al flink warm...
En ik heb van 13-15 uur college in een zaaltje dat de afgelopen weken al als een kleedkamer rook, dus dat wordt nu helemaal erg
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 juni 2006 @ 09:31:32 #127
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38803607
Het is hier nu al 26 graden buiten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38803811
ik moet zo een presentatie geven
ik heb al vast besloten dat ik met de tram ga om zo veek mogelijk zweten te voorkomen
pi_38804032
ik zit hier alleen maar rustig achter de computer en ik begin nu te zweten(heb nu ook net 0,5 liter water op, dus ik heb ook eindelijk vocht om uit te zweten...)
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 13 juni 2006 @ 09:58:06 #130
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38804114
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 09:43 schreef octopussy het volgende:
ik moet zo een presentatie geven
ik heb al vast besloten dat ik met de tram ga om zo veek mogelijk zweten te voorkomen
In de tram kan het ook behoorlijk zweterig worden met dit weer. Misschien kun je de kleren die je aan wilt bij de presentatie meenemen en iets anders aan doen tijdens het reizen... en eventueel nog een washandje meenemen, zodat je je in het toilet even kunt opknappen voor je aan je presentatie begint.

Succes met 't presenteren!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_38804137
Pfffft hier ook vreselijk warm... Ik vermoed dat het buiten in de schaduw veel aangenamer is dan binnen, waar de ramen slechts op een kleine kantelstand kunnen. Ik word er echt loom van...(nog even doorbijten tot 17u )
Gisteren gaan joggen, 3 keer tien minuten met twee wandelpauzes van 3min. En vriendlief als persoonlijke coach op de fiets naast mij
Het was al 21u door maar best nog warm... ook rood koppie in de bossen dus.

Isa, is er een mogelijkheid om die uitzending via internet te bekijken? Van de openbare omroepen is er de site uitzendinggemist.nl, bestaat zoiets ook voor de commerciėle omroepen?

Las daar onlangs nog iets dubbel over, mensen beweren altijd dat 95% van de mensen te dik is door te veel te eten, dat aanleg/ erfelijkheid onzin is etc. Maar dat artikel beschreef dat een relatief groot aantal van de mensen wel degelijk een grotere hoeveelheid vetcellen overerven. Dat ze dus wel vet verliezen, maar toch altijd die grote hoeveelheid cellen meedragen. En dat sommige kinderen met een verhoogde voorkeur voor zoet geboren worden, en dus meer tegen de verleiding moeten vechten dan anderen. Ik weet niet wat er van waar is, maar het zet toch aan tot nadenken, zeker in tijden waarin dik zijn zo gedemoniseerd wordt.
pi_38804157
Shit documentaire gemist zal wel geen herhaling komen of is het misschien op internet te zien?

En ja het is nu al echt warm net buiten even ontbeten ik dacht wow maar vanavond komt er weer onweer en zo en dan is het morgen weer een stuk minder toch....
  dinsdag 13 juni 2006 @ 10:12:06 #133
242 Pinball
Electric Monk
pi_38804368
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 09:59 schreef Iksje het volgende:
Las daar onlangs nog iets dubbel over, mensen beweren altijd dat 95% van de mensen te dik is door te veel te eten, dat aanleg/ erfelijkheid onzin is etc. Maar dat artikel beschreef dat een relatief groot aantal van de mensen wel degelijk een grotere hoeveelheid vetcellen overerven. Dat ze dus wel vet verliezen, maar toch altijd die grote hoeveelheid cellen meedragen. En dat sommige kinderen met een verhoogde voorkeur voor zoet geboren worden, en dus meer tegen de verleiding moeten vechten dan anderen. Ik weet niet wat er van waar is, maar het zet toch aan tot nadenken, zeker in tijden waarin dik zijn zo gedemoniseerd wordt.
Ja, daarom volgt overgewicht als ziekte ook braaf de welvaart.
Eerst stak het de kop op in de USA, toen in Europa. Straks is China aan de beurt.
Niks erfelijkheid, obesitas is gewoon een welvaartskwaal. Te veel eten en te weinig bewegen.

Die smoesjes altijd.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 10:19:00 #134
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38804490
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 10:12 schreef Pinball het volgende:

[..]

Eerst stak het de kop op in de USA, toen in Europa. Straks is China aan de beurt.
Niks erfelijkheid, obesitas is gewoon een welvaartskwaal. Te veel eten en te weinig bewegen.

Die smoesjes altijd.
Is zeker mager... Korte mensen hadden zeker meer schoppen van hun ouders moeten krijgen? Is vast ook niet erfelijk bepaald? Als lengte, haarkleur, huidskleur, vorm van je hoofd, skeletvorm, spijsvertering en onnoembaar veel aandoeningen en ziekten erfelijk zijn, zal (aanleg voor) obesitas dat vast niet zijn...

Zet negeer modus weer aan voor dit soort clowns...
***Levi was here***
pi_38804607
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 10:19 schreef Levitation het volgende:

[..]

Is zeker mager... Korte mensen hadden zeker meer schoppen van hun ouders moeten krijgen? Is vast ook niet erfelijk bepaald? Als lengte, haarkleur, huidskleur, vorm van je hoofd, skeletvorm, spijsvertering en onnoembaar veel aandoeningen en ziekten erfelijk zijn, zal (aanleg voor) obesitas dat vast niet zijn...

Zet negeer modus weer aan voor dit soort clowns...
Ik vind dat je nu best wel een belangerijk punt maakt
  dinsdag 13 juni 2006 @ 10:29:29 #136
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38804737
ik heb geen spierpijn

of eigenlijk

Doei.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 13 juni 2006 @ 10:38:17 #137
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_38804911
Ben weer terug van weekje Zeeland

Was echt heerlijk! Ik heb gefietst, ben met het veer naar Vlissingen geweest, ben in een zweefvliegtuig gestapt en heelhuids weer eruitgekomen, heb 26 kilometer gewandeld...
En ben ruim 2 kilo aangekomen Zou het vocht zijn?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_38804940
heej Sjeen, het klinkt als een actieve vakantie..
Misschien heb je nog wat extra spieren gekweekt..
Maar met dit weer houd je ook wel vocht vast geloof ik..
pi_38805153
quote:

[..]

Die smoesjes altijd.
Leer lezen ipv meteen de les te komen spellen. Niemand gebruikt deze dingen als excuus. Natuurlijk word te zwaar als je te veel eet. Maar lees bovenstaande argumenten nog eens en denk even na of het daardoor zou kunnen komen dat sommige mensen sneller dik of dikker worden dan anderen met hetzelfde patroon.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 11:18:06 #140
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38805934
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 10:29 schreef Faithy het volgende:
ik heb geen spierpijn

of eigenlijk

Ik heb ook spierpijn, maar dan van iets anders
wat vast ook calorieen verbrandt
pi_38806029
quote:

[..]

Die smoesjes altijd.
Ik stel voor dat je, om mooi plat te worden, even van een flat valt. jij komt hier alleen maar binnenvallen om te rellen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 juni 2006 @ 11:27:02 #142
13151 crew  Rewimo
pi_38806203
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 11:18 schreef poohy het volgende:
Ik heb ook spierpijn, maar dan van iets anders
wat vast ook calorieen verbrandt
Met dit weer? Waar je zin in hebt...

Ik ben net naar de stad gefietst om mijn vaders spullen te halen. Op de fiets was het redelijk uit te houden, beetje wind was net genoeg om lekker door je shirt te blazen. Maar nu ik zit loopt het water van me af. En dan zometeen nog 'lekker' in een hete auto om die spullen naar een warm ziekenhuis te brengen. Joepie Het is 28 graden nu.

Maar eerst een kop thee, een flesje prikwater en wat te eten. Anders ga ik tegen de vlakte vrees ik.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 13 juni 2006 @ 11:30:07 #143
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38806304
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 11:27 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Het is hier 10 graden
  dinsdag 13 juni 2006 @ 11:35:09 #144
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38806449
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 11:27 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Lijkt me wel dat ze met dit weer "dat" wil:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: weeronline.nl

Ik zou het wel weten...

Edit: Poohy was me al voor
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 juni 2006 @ 11:36:33 #145
13151 crew  Rewimo
pi_38806491
Bij 10 graden ligt dat wat anders natuurlijk
pi_38806589
Ik heb net mijn voormiddagflesje (33cl) water gekregen van de werkgever... toch al mooi dat ze ons tweemaal daags van drinken voorzien!
  dinsdag 13 juni 2006 @ 12:35:13 #147
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38808390
Ik wil naar buiten, het is stralend zomerweer en ik zit in een geairconditionde ruimte saai te werken. Zo balen dat je niet eeuwig student kan blijven en gewoon lekker kunt doen waar je zin in hebt (althans, een groot deel van je tijd). Mag nu de komende 38 jaar achter mijn pc zitten en dromen over hoe heerlijk het is om zelf je tijd in te kunnen delen... ik wou dat ik met pensioen kon.

Ondanks dat ik binnenzit heb ik wel last van de nadelen van dit weer: Ik hou zo achterlijk veel vocht vast met dit weer, mijn voeten zijn kogelrond en doen pijn. Ik was ook weer ruim een kilo zwaarder op de weegschaal. En ik drink me te pletter, heb gisteren 3,5 - 4 liter gedronken (grotendeels water) en ik moest nog mijn bed uit omdat ik lag te stikken van de dorst.

Zo... da's mooi weer van mijn hart!

Verder is alles goed hoor!
***Levi was here***
pi_38808532
Nou het is anders buiten wel ietsje te warm zelfs in de schaduw is het TE warm
pi_38808610
Ik kwam gisteren ook bijna niet meer mijn schoenen in

de presentatie ging trouwens prima, maar was ook verder niet zo'n big deal. Morgen moet ik wel een herkansing van een tentamen maken

En ik kan goftedomme niet lang buiten zijn omdat ik dan de hele tijd loop te snotteren en niezen en in mijn ogen te wrijven
pi_38808651
octopussy, een troost, morgen is het een stuk koeler als vandaag zeggen ze..

ik moet zo naar college, maar ik heb helemaal geen zin eerlijk gezegd...
Maarja, hier thuis blijven zitten is ook niet alles...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')