quote:Dank u! U hebt uw aankoop bij winkel@panda.nl voltooid.
U heb een veilige betaling ter waarde van ¤72,35 EUR gestuurd naar winkel@panda.nl via PayPal. Deze betaling verschijnt op uw afschrift als "PAYPAL *WINKEL". U ontvangt zo direct een ontvangstbericht via e-mail.
Maar hij is stom.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:57 schreef Waxxer het volgende:
TRS, wil je onmiddellijk ophouden Davidov te pesten??!!!![]()
![]()
!!!!!! Neem mijn neus: daar kun je drie trossen wortels per gat in kwijt, ja!!!
![]()
Dus iedereen die het woord 'stom' bezigt maakt TehRockstar stommer?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zeggen dat iemand stom is, maakt jou nog stommer.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:56 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Dus iedereen die het woord 'stom' bezigt maakt TehRockstar stommer?
Aha, dus alleen een aversie ten opzichte van voetbal is niet voldoende als ballotagequote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nou, 't is gewoon zo dat Tha_Erik over het algemeen wel een goede en voor zijn leeftijd ontwikkelde indruk maakt. Dus dat zodoende.
en nu kan thuis ook nog niet eens een raam open in verband met geluidsoverlast, of is Guus nog niet aan het gillenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik loop leeg ... mens wat is het warm. Tenminste, 1,5 uur flink sporten met dit weer zonder dat de ramen open mogen (geluidsoverlast)... DAT is warm....
Veel plassen met dit weer?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik loop leeg ...
Zweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet... pffff.quote:
Ieuwwwwquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet... pffff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |