quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind voetbal stom.
* vanitasvanitatumetomniava noteert Tha_Erik in zijn witte boekje.quote:
Is dat boekje wel groot genoeg Vanitas??quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
* vanitasvanitatumetomniava noteert Tha_Erik in zijn witte boekje.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:42 schreef davidov het volgende:
Als ik het korter heb dan krijg ik zo'n pluizig super rond hoofd
Soort wuppie dus
O god, Aspect. Daar werk ik ook mee. Ze gebruiken bij ons een oudere versie die eigenlijk niet helemaal compatible is met Win XP SP2, met als resultaat dat je met enige regelmaat weer eens uit de telefoon wordt geknikkerd met een foutmelding. Erg fijn voor verzekerden die je aan de lijn hebt...quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
aspect
daar werk ik ook mee jah
ik stond niet beschikbaar, ik was gewoon niet aangemeld
en toen ik wèl in de lijn zat, moest ik nog 2 minuten wachten op een gesprek.. dus wat nou responstijden
naja genoeg..
Ja klint ook erg geloofwaardig naar de beller toequote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:57 schreef Andyvie het volgende:
[..]
O god, Aspect. Daar werk ik ook mee. Ze gebruiken bij ons een oudere versie die eigenlijk niet helemaal compatible is met Win XP SP2, met als resultaat dat je met enige regelmaat weer eens uit de telefoon wordt geknikkerd met een foutmelding. Erg fijn voor verzekerden die je aan de lijn hebt...
Nou nee, het is meer van:quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja klint ook erg geloofwaardig naar de beller toe
Sorry meneer maar ik kan u nu even niet helpen ik ben zojuist uit m'n telefoontoestel gegooid![]()
Nou, 't is gewoon zo dat Tha_Erik over het algemeen wel een goede en voor zijn leeftijd ontwikkelde indruk maakt. Dus dat zodoende.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is dat boekje wel groot genoeg Vanitas??
want dan kan je volgens mij wel de meerderheid hier daarin plaatsen![]()
Jij hebt een rare neus.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:45 schreef davidov het volgende:
Oorbellen![]()
Das nog het smerigste van allemaal
BB je hebt het nu echt verbruid
hebben wij nu ook sinds XPquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:57 schreef Andyvie het volgende:
[..]
O god, Aspect. Daar werk ik ook mee. Ze gebruiken bij ons een oudere versie die eigenlijk niet helemaal compatible is met Win XP SP2, met als resultaat dat je met enige regelmaat weer eens uit de telefoon wordt geknikkerd met een foutmelding. Erg fijn voor verzekerden die je aan de lijn hebt...
Ik ben allang blij dat wij onze afhandelen-knop terug hebben die we kunnen indrukken om op de stand afhandelen te komen in plaats van gereed. Dat scheelt al een hoop (hoewel ook die niet altijd even goed werktquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
hebben wij nu ook sinds XPbij het aannemen van de klant die doogeschakeld wordt vooral. foutmelding... klant in de wacht ( handmatig) dan foutmelding weg, dan klant uit de wacht.. anders verlies je de klant
JIj ruikt naar beschimmelde worteltjes.quote:
Een enge neus met grote neusgaten/.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:20 schreef davidov het volgende:
[..]
JIj ruikt naar beschimmelde worteltjes.
Van die glimmendequote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:45 schreef davidov het volgende:
Oorbellen![]()
Das nog het smerigste van allemaal
BB je hebt het nu echt verbruid
Best handig, ik kan je van een kilometer al ruiken komen met die rotte lucht van je.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:30 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Een enge neus met grote neusgaten/.
Ik beaam alles omtrend BB_Koning!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |