Dat was eens...maar noooooit meerquote:
ja toch met tondeuse op hoge stand? althans dan meen ik in maart gezien te hebbenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:23 schreef davidov het volgende:
[..]
Nou eigenlijk moet het gewoon bijgewerkt worden
(heb altijd een zomerkapsel)
Hm, da's dan bij mij de bovengrens, langer dan dat dan krijg ik zo'n berenvacht op m'n hoofd...quote:
ik laat morgen achterop opscheren zodat je wat huid kan zien, en houdt bovenop een vingerdikte langquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:35 schreef davidov het volgende:
Hehe het was gewoon niet het succes wat ik gedacht of gehoopt had, hoe erg ik ook dol ben op kort haar, en het gemak van milimeter haar hebben... het staat me gewoon niet
2 cm ofzo is nu wel de grens denk ik
Als ik het korter heb dan krijg ik zo'n pluizig super rond hoofdquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:37 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Hm, da's dan bij mij de bovengrens, langer dan dat dan krijg ik zo'n berenvacht op m'n hoofd...
Ik vind dat gedoe met Wilson veel interessanterquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Omdat de klootzak zijn status quo is, een sec gegeven. Blijft de serie (en het personage) daar simpelweg in steken, dan wordt het een serie zonder enige diepgang. Juist het beredeneren waarom hij zoiets doet en hem laten overpeinzen en een groeiend besef krijgen of hij wel of niet zou moeten veranderen zorgt ervoor die diepgang. En dat wil niet zeggen dat de status quo niet hersteld wordt, al dan niet met subtiele veranderingen. Foreman was na zijn "ongeluk" ook binnen 2 afleveringen weer redelijk de oude. (Wat overigens doodzonde was.)
Zolang je je niet laat verblinden door de mogelijke einduitkomst dat hij verandert (en dat is totaal geen gegeven; zijn conclusie is immers gebaseerd op een theorie tijdens zijn visioen) en je dus ook niet dwars gezeten wordt door een oordeel over die mogelijke einduitkomst, dan hou je wat mij betreft een erg goede aflevering over.
Je bent een vaste klant, niet waar Weemz?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:46 schreef Weemz het volgende:
Bij de kapper weten ze het bij mij maar al te goed:
'Bovenop een flink stuk eraf, maar het moet nog wel door de war kunnen. Achterop opgeschoren, en er mag best wat huid te zien zijn.'
Ja, dat is inderdaad ruk. Maar te verwachten, omdat alle HD tv's die er te krijgen zijn momenteel eigenlijk 'klaargemaakt voor HD' zijn. Wat inderdaad wil zeggen dat er nog een decoder achtig iets aangehangen moet worden...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:19 schreef wonderer het volgende:
Da's bijna net zo grappig als al die mensen die digitale tv hebben besteld en een duur plat HDTV scvherm hebben gekocht en hun decoder waarschijnlijk pas NA het WK krijgen.
Aangezien Kalou uit komt voor Ivoorkust ben ik voor Ivoorkustquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:25 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben voor Argentinië.
gewoon hier blijven Fokken in ons topic dan heb je daar vrijwel geen last vanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind voetbal stom.
Ik heb besloten dat ik de oranje mensen net iets minder serieus ga nemenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon hier blijven Fokken in ons topic dan heb je daar vrijwel geen last van
en anders gewoon de kleuren van je monitor aanpassen zodat die oranje gloed gecompenseerd wordt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |