Als je dat net zo doet als je fokt...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha, nee, we hebben verloren.Het waren ook allemaal gevorderden, die het al 5 jaar doen enzo!
Maar daar gaat het idd niet om, het gaat puur om het "doen"
Nog steeds geen vrienden met je computer dus. Praat je ook wel eens tegen 'm?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:36 schreef Waxxer het volgende:
Ik zit "alle" adressen te proberen maar ik zie niemand onine en ik kan niet aanmelden!Bén ik er eens een keer.... Klotegedoe, Flash is ook al geblokkeerd en ik kan heel veel sites en dingen óp sites niet zien...
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Als je dat net zo doet als je fokt...
dan is het vast een wervelende wedstrijd!.
Ja, maar godverrrrrdomme werkt helaas niet in mijn voordeel...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nog steeds geen vrienden met je computer dus. Praat je ook wel eens tegen 'm?
yep, same herequote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:36 schreef Waxxer het volgende:
Ik zit "alle" adressen te proberen maar ik zie niemand onine en ik kan niet aanmelden!
Naja. Dan nu de keuze: het bed of de pret?!quote:
Je zingt dus ook nog een stevig stuk erbij!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb een opera gedaan bijvoorbeelden een zangsolo omdat ik grof was
Maar echt ontspannen ging het niet, ik was doooodop na vandaag door dat ******* werk...
Niet echt scherp zeg maar... Maaaaaaaarrrr het was wel heel leuk hoor!!
![]()
Je hebt jezelf overbeveiligd.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, maar godverrrrrdomme werkt helaas niet in mijn voordeel...
Ik ga nooooooooooooiiiit meer anti-spyware troep van internet installeren!!Ik weet echt niet hoe ik blokkades van een firewall eraf krijg.
Het bed dan maar, morgen weer aan het werk.... trusten y'allquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:44 schreef Waxxer het volgende:
Naja. Dan nu de keuze: het bed of de pret?!Zal ik Vlarp even vragen per sms, en dan kijken hoe hij reageert?
Of hem béllen? Dat durf ik zo hoor, ja, dat doe ik zó.
Vind je dat echt? Ik zat echt met kromme tenen te kijken. Het zat wel erg goed in elkaar, maar het haalde de angel een beetje uit House. Waarom kan ie niet gewoon een klootzak zijn die zijn werk goed doet, waarom moeten er allemaal redenen voor gezocht worden...quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Heb S2 al geheel gezien. Errug goede laatste aflevering.
En nu ga ik pitten, trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oja, trusten![]()
dag
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:17 schreef petre86 het volgende:Peet!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oja, trusten![]()
Trusten
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
En dat nét nu ik straks 3 weken vakantie heb.quote:http://teletekst.nos.nl/tekst/703-01.html
LANGE ZOMERSE PERIODE
We staan aan het begin van een lange zomerse periode.
Ja tis inderdaad wel zonniig al....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 06:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
goedmorgen op deze wederom sralende morgen
Pfff, nou, zal een leuk gesprek worden bij de directiequote:vandaag gaan we er weer lekker tegenaan met z'n allen
Eindelijk, ben er echt aan toe.quote:en vanavond is het al weer weekend
Nah, vertel ...quote:en wat voor weekend!!!
O je bedoelt installatie van de keuken, uit eten, Jesus Christ Superstar en Megapann?quote:een weekend vol spanning en avontuur dus
Jaja, nog ff een coma, momentquote:wakker worden
BEN AL OP!!!!!!!!!!!quote:opstaan iedereen
Omdat de klootzak zijn status quo is, een sec gegeven. Blijft de serie (en het personage) daar simpelweg in steken, dan wordt het een serie zonder enige diepgang. Juist het beredeneren waarom hij zoiets doet en hem laten overpeinzen en een groeiend besef krijgen of hij wel of niet zou moeten veranderen zorgt ervoor die diepgang. En dat wil niet zeggen dat de status quo niet hersteld wordt, al dan niet met subtiele veranderingen. Foreman was na zijn "ongeluk" ook binnen 2 afleveringen weer redelijk de oude. (Wat overigens doodzonde was.)quote:Op vrijdag 9 juni 2006 02:56 schreef wonderer het volgende:
Vind je dat echt? Ik zat echt met kromme tenen te kijken. Het zat wel erg goed in elkaar, maar het haalde de angel een beetje uit House. Waarom kan ie niet gewoon een klootzak zijn die zijn werk goed doet, waarom moeten er allemaal redenen voor gezocht worden...
Ik wil hem nog een keer kijken, misschien dat ie dan beter wordt.
Gister al gedaanquote:
waarom in dutroux's naam zit jij in een kelder?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:34 schreef Manias het volgende:
la la la het zonnetje schijnt en ik zit in de kelder la la la
nou ja verdieping -1 van het VUmcquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom in dutroux's naam zit jij in een kelder?
Zodat ze kunnen controleren dat je een brain hebt?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:41 schreef Manias het volgende:
nou ja verdieping -1 van het VUmcDaar zit de brainscanner joe sie dus heb ik daar een kamer
of scannen om te zien of ik wel wat doe..?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:52 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zodat ze kunnen controleren dat je een brain hebt?
Daar is geen scan voor nodig, ze gaan er vast vanuit dat je niks uitvoertquote:
En bevalt dat klussen je wel?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:03 schreef creno het volgende:
vandaag nog werken en dan 2 weken vrij om in mijn huisje te werken
Ik heb ook eens zo'n zomer gehad. Met 31 graden verhuizen is geen lolletje. Sterkte alvast.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:03 schreef creno het volgende:
vandaag nog werken en dan 2 weken vrij om in mijn huisje te werken
Nou eigenlijk moet het gewoon bijgewerkt wordenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus een heerlijk kort en koel zomerkapsel ?
Dat was eens...maar noooooit meerquote:
ja toch met tondeuse op hoge stand? althans dan meen ik in maart gezien te hebbenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:23 schreef davidov het volgende:
[..]
Nou eigenlijk moet het gewoon bijgewerkt worden
(heb altijd een zomerkapsel)
Hm, da's dan bij mij de bovengrens, langer dan dat dan krijg ik zo'n berenvacht op m'n hoofd...quote:
ik laat morgen achterop opscheren zodat je wat huid kan zien, en houdt bovenop een vingerdikte langquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:35 schreef davidov het volgende:
Hehe het was gewoon niet het succes wat ik gedacht of gehoopt had, hoe erg ik ook dol ben op kort haar, en het gemak van milimeter haar hebben... het staat me gewoon niet
2 cm ofzo is nu wel de grens denk ik
Als ik het korter heb dan krijg ik zo'n pluizig super rond hoofdquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:37 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Hm, da's dan bij mij de bovengrens, langer dan dat dan krijg ik zo'n berenvacht op m'n hoofd...
Ik vind dat gedoe met Wilson veel interessanterquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Omdat de klootzak zijn status quo is, een sec gegeven. Blijft de serie (en het personage) daar simpelweg in steken, dan wordt het een serie zonder enige diepgang. Juist het beredeneren waarom hij zoiets doet en hem laten overpeinzen en een groeiend besef krijgen of hij wel of niet zou moeten veranderen zorgt ervoor die diepgang. En dat wil niet zeggen dat de status quo niet hersteld wordt, al dan niet met subtiele veranderingen. Foreman was na zijn "ongeluk" ook binnen 2 afleveringen weer redelijk de oude. (Wat overigens doodzonde was.)
Zolang je je niet laat verblinden door de mogelijke einduitkomst dat hij verandert (en dat is totaal geen gegeven; zijn conclusie is immers gebaseerd op een theorie tijdens zijn visioen) en je dus ook niet dwars gezeten wordt door een oordeel over die mogelijke einduitkomst, dan hou je wat mij betreft een erg goede aflevering over.
Je bent een vaste klant, niet waar Weemz?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:46 schreef Weemz het volgende:
Bij de kapper weten ze het bij mij maar al te goed:
'Bovenop een flink stuk eraf, maar het moet nog wel door de war kunnen. Achterop opgeschoren, en er mag best wat huid te zien zijn.'
Ja, dat is inderdaad ruk. Maar te verwachten, omdat alle HD tv's die er te krijgen zijn momenteel eigenlijk 'klaargemaakt voor HD' zijn. Wat inderdaad wil zeggen dat er nog een decoder achtig iets aangehangen moet worden...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:19 schreef wonderer het volgende:
Da's bijna net zo grappig als al die mensen die digitale tv hebben besteld en een duur plat HDTV scvherm hebben gekocht en hun decoder waarschijnlijk pas NA het WK krijgen.
Aangezien Kalou uit komt voor Ivoorkust ben ik voor Ivoorkustquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:25 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben voor Argentinië.
gewoon hier blijven Fokken in ons topic dan heb je daar vrijwel geen last vanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind voetbal stom.
Ik heb besloten dat ik de oranje mensen net iets minder serieus ga nemenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon hier blijven Fokken in ons topic dan heb je daar vrijwel geen last van
en anders gewoon de kleuren van je monitor aanpassen zodat die oranje gloed gecompenseerd wordt![]()
Zeg ga jij dan eens heel snel je geboortedatum in je fotoboek en profiel corrigerenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:33 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb voor mn verjaardag van mn zus vandaag een stijltang gekregen terwijl ik pas in augustus jarig benVorig jaar had ik ook al in juli ergens oorbellen gekregen van haar
![]()
![]()
Verdorie, je hebt me doorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg ga jij dan eens heel snel je geboortedatum in je fotoboek en profiel corrigeren![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind voetbal stom.
* vanitasvanitatumetomniava noteert Tha_Erik in zijn witte boekje.quote:
Is dat boekje wel groot genoeg Vanitas??quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
* vanitasvanitatumetomniava noteert Tha_Erik in zijn witte boekje.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:42 schreef davidov het volgende:
Als ik het korter heb dan krijg ik zo'n pluizig super rond hoofd
Soort wuppie dus
O god, Aspect. Daar werk ik ook mee. Ze gebruiken bij ons een oudere versie die eigenlijk niet helemaal compatible is met Win XP SP2, met als resultaat dat je met enige regelmaat weer eens uit de telefoon wordt geknikkerd met een foutmelding. Erg fijn voor verzekerden die je aan de lijn hebt...quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
aspect
daar werk ik ook mee jah
ik stond niet beschikbaar, ik was gewoon niet aangemeld
en toen ik wčl in de lijn zat, moest ik nog 2 minuten wachten op een gesprek.. dus wat nou responstijden
naja genoeg..
Ja klint ook erg geloofwaardig naar de beller toequote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:57 schreef Andyvie het volgende:
[..]
O god, Aspect. Daar werk ik ook mee. Ze gebruiken bij ons een oudere versie die eigenlijk niet helemaal compatible is met Win XP SP2, met als resultaat dat je met enige regelmaat weer eens uit de telefoon wordt geknikkerd met een foutmelding. Erg fijn voor verzekerden die je aan de lijn hebt...
Nou nee, het is meer van:quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja klint ook erg geloofwaardig naar de beller toe
Sorry meneer maar ik kan u nu even niet helpen ik ben zojuist uit m'n telefoontoestel gegooid![]()
Nou, 't is gewoon zo dat Tha_Erik over het algemeen wel een goede en voor zijn leeftijd ontwikkelde indruk maakt. Dus dat zodoende.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is dat boekje wel groot genoeg Vanitas??
want dan kan je volgens mij wel de meerderheid hier daarin plaatsen![]()
Jij hebt een rare neus.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:45 schreef davidov het volgende:
Oorbellen![]()
Das nog het smerigste van allemaal
BB je hebt het nu echt verbruid
hebben wij nu ook sinds XPquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:57 schreef Andyvie het volgende:
[..]
O god, Aspect. Daar werk ik ook mee. Ze gebruiken bij ons een oudere versie die eigenlijk niet helemaal compatible is met Win XP SP2, met als resultaat dat je met enige regelmaat weer eens uit de telefoon wordt geknikkerd met een foutmelding. Erg fijn voor verzekerden die je aan de lijn hebt...
Ik ben allang blij dat wij onze afhandelen-knop terug hebben die we kunnen indrukken om op de stand afhandelen te komen in plaats van gereed. Dat scheelt al een hoop (hoewel ook die niet altijd even goed werktquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
hebben wij nu ook sinds XPbij het aannemen van de klant die doogeschakeld wordt vooral. foutmelding... klant in de wacht ( handmatig) dan foutmelding weg, dan klant uit de wacht.. anders verlies je de klant
JIj ruikt naar beschimmelde worteltjes.quote:
Een enge neus met grote neusgaten/.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:20 schreef davidov het volgende:
[..]
JIj ruikt naar beschimmelde worteltjes.
Van die glimmendequote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:45 schreef davidov het volgende:
Oorbellen![]()
Das nog het smerigste van allemaal
BB je hebt het nu echt verbruid
Best handig, ik kan je van een kilometer al ruiken komen met die rotte lucht van je.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:30 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Een enge neus met grote neusgaten/.
Ik beaam alles omtrend BB_Koning!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |