Nog wat gekocht i.d. stad gister?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:36 schreef davidov het volgende:
Onbeschaamde tvp
Neen geen tijd, toen je me tegen kwam was ik ook meer bezig in mn hoofd met de vergadering waar ik heen liep dan nog voor dingen aan het zoeken...quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nog wat gekocht i.d. stad gister?
Ahquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:43 schreef davidov het volgende:
[..]
Neen geen tijd, toen je me tegen kwam was ik ook meer bezig in mn hoofd met de vergadering waar ik heen liep dan nog voor dingen aan het zoeken...
daaaaaamn, wat een nichtquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:39 schreef Cairon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=01okSANzgrM
hij is erg doable, ik denk dat hij wel een bottom is.
If it looks like a fag, sings like a fag, moves like a fag ... then it's a closetcasequote:
er schijnt een besmettelijke oranje koorts in Nederland te heersenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:59 schreef Andyvie het volgende:
Waarom is iedereen oranje?
Ja die 2 zonnenbank types van Modern Talking riepen ook om het hardst dat ze dames liefhebber zijn. Die donkerharige meende dat nog te moeten bewijzen met die knots van een ketting met NORA er opquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Yep, zo ken ik er wel een paar, ja![]()
Zolang ik maar niet oranje word vind ik alles bestquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er schijnt een besmettelijke oranje koorts in Nederland te heersen![]()
maar sommige weten er nog dapper weerstand aan te bieden![]()
Hij had gewoon zijn ketting verkeerd om en bedoelde ARON.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:08 schreef Stroekie het volgende:
Ja die 2 zonnenbank types van Modern Talking riepen ook om het hardst dat ze dames liefhebber zijn. Die donkerharige meende dat nog te moeten bewijzen met die knots van een ketting met NORA er op
Ted de Braakquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:11 schreef wonderer het volgende:
Waarom lijkt iemand met zo'n snor meteen homo?Wie heeft dat beeld uitgevonden?
Die was hetero toch?quote:
Hé, het verloren geitenbokje, oh nee schaap, is er weer eensquote:
He he he af en toe kom ik aanwaaienquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hé, het verloren geitenbokje, oh nee schaap, is er weer eens
Hoi Just-Dennis![]()
en alles nu volledig op z'n plek staan, en d'r al aan gewend zodat je ook echte van "thuis" kan spreken?
Ik weet niet of het iets typisch Brabants/zuiderlijks is maar er is daar een licht nuance verschil tussen naar huis gaan en naar ons thuis gaan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:17 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
He he he af en toe kom ik aanwaaien![]()
Nou ik vergis me nog wel is, dan zeg ik "bij ons thuis..............euh bij mijn ouders thuis"
Ja dat weet ikquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik weet niet of het iets typisch Brabants/zuiderlijks is maar er is daar een licht nuance verschil tussen naar huis gaan en naar ons thuis gaan.
Gelukkig staat het raam open. Geeft anders zo'n klap...quote:
Nee, nee, dat bedoel ik niet... ik bedoel, waar komt het beeld vandaan dat je met zo'n soort snor er homo uitziet? Vooral in combinatie met een kale kop.quote:
Enkel wat geklingel, valt opzich mee met de klap danquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Gelukkig staat het raam open. Geeft anders zo'n klap...
When in doubt, blame the media.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:23 schreef wonderer het volgende:
Nee, nee, dat bedoel ik niet... ik bedoel, waar komt het beeld vandaan dat je met zo'n soort snor er homo uitziet? Vooral in combinatie met een kale kop.
Naja, als je licht genoeg bent om aan te waaien, is er een aardige kans dat de ruit het overleeft.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:25 schreef Just-Dennis het volgende:
Enkel wat geklingel, valt opzich mee met de klap dan![]()
Dan blijf ik eraan vast plakken en dan glij ik langzaam naar benedenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:27 schreef NathaN het volgende:
[..]
Naja, als je licht genoeg bent om aan te waaien, is er een aardige kans dat de ruit het overleeft.
hype hype hype hypequote:Op donderdag 8 juni 2006 21:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wil je vista downloaden, zijn de servers overbelast
Jah, zo noem ik de boerderij ook nog wel 'squote:Op donderdag 8 juni 2006 21:17 schreef Just-Dennis het volgende:
Nou ik vergis me nog wel is, dan zeg ik "bij ons thuis..............euh bij mijn ouders thuis"
Zal het dan aan boerderijen liggen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, zo noem ik de boerderij ook nog wel 's
Denk 'tquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:33 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Zal het dan aan boerderijen liggen?
Zeem dan gelijk het raam even...quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:29 schreef Just-Dennis het volgende:
Dan blijf ik eraan vast plakken en dan glij ik langzaam naar beneden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |