tilburg is toch een half uurtje?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat red ik niet
en ik maak denk ik straks bami met satesaus
Die 70 in mijn nick is niet uit de lucht gegrepen, zeg maarquote:
ook lekker, maar ik ga wokken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:27 schreef Stuart het volgende:
Strax in de pauze maar even nasi eten met saté![]()
En dan gewoon je familie ook nog eens de schuld gevenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:26 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is schijnbaar een familie-uitdrukking als niemand weet wat ik bedoel.
eujs bijna het zelfdequote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:27 schreef Stuart het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Die 70 in mijn nick is niet uit de lucht gegrepen, zeg maar.
gemakzucht dient/d de mensquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan gewoon je familie ook nog eens de schuld geven
Ik had bami en sate ajam en kou low kai en babi pangang en kroepoekquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:27 schreef Stuart het volgende:
haartje kammen make upje op zilvere schoentjes aan naar het station fietsen enz enzquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tilburg is toch een half uurtje?
Mijn kinderen lusten wel spruitjes, maar ja.... het zijn dan ook mijn kinderenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. ja, spruitjes zijn niet alleen dat maar ook ranzig, vandaar dat ik even moest navragen
nah, doe maar niet zo moeilijk hoor.. ik heb vrouwen liever puur natuurquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haartje kammen make upje op zilvere schoentjes aan naar het station fietsen enz enz
Of 1870quote:
Lekker hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had bami en sate ajam en kou low kai en babi pangang en kroepoek
zo lijkt het dan ook hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nah, doe maar niet zo moeilijk hoor.. ik heb vrouwen liever puur natuur
dat zijn ook spruitjes jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn kinderen lusten wel spruitjes, maar ja.... het zijn dan ook mijn kinderen.
Dat mis ik dan weerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:29 schreef liefie_ het volgende:
nou blonde mevrouw kan t wat vrolijker daar op tv
het was geen sexy mevrouw hoorquote:
quote:
ai, dat ga ik dus missen iddquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het was geen sexy mevrouw hoor
gaan we ook kijken naar de lingerie dames op veronica of zijn ze vandaag nog niet?
zijn ze niet groen dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Je kan te ver gaan hoor
. Ik ben geschift, dat geef ik onmiddellijk toe... Maar waag het niet om mijn kinderen spruitjes te noemen
.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het was geen sexy mevrouw hoor
gaan we ook kijken naar de lingerie dames op veronica of zijn ze vandaag nog niet?
Het zijn geen aliensquote:
ken of ben?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:32 schreef liefie_ het volgende:
ik ken de liefste persoon op de aarde
en ik geloof dat ik me maar moet gaan bezatten want jullie zouden het verschil vast niet merken![]()
Dat denk ik ook nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:32 schreef liefie_ het volgende:
ik ken de liefste persoon op de aarde
en ik geloof dat ik me maar moet gaan bezatten want jullie zouden het verschil vast niet merken![]()
in de rustquote:
allebijquote:
jah, niets mis mee idd..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
allebij
sexy dames die penalties nemen in lingerie ik verheug me er nu al op
Geeft niets, dat heb ik ook al johquote:
leuk he?quote:
Bijzonder welquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
leuk he?
en toch worden mn lieve vrienden me nooit beu
quote:
ja, dat geloof ikquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze zijn best lief zelfs (vooral als ze slapen
).
Ik post niet als Engeland of Nederland speeltquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ga dit weekeinde wel door tijdens de wedstrijden![]()
quote:
Spammertsquote:
Nederland wellicht niet idd..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik post niet als Engeland of Nederland speelt![]()
Ik heb er nog niet eens 100, het gaat goed met mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |