Ja, zo ken ik nog iemandquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:17 schreef indahnesia.com het volgende:
owh, zo gaat m'n postaantal wel omhoog..
Wist je het of heb je snel ff in mijn profiel gekekenquote:
Ik controleerde mijn gedachte en die kloptequote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Wist je het of heb je snel ff in mijn profiel gekeken.
In het eerst geval:.
In het tweede geval:.
ik ga in de rust naar de stadquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:18 schreef liefie_ het volgende:
ik zit me nogal te eujsen zeg...
wie gaat er nou met mij buitenspelen in de ruuhuuusst
zeg ik ook altijd.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik controleerde mijn gedachte en die klopte![]()
Volgens mij heb jij een springstok nodig ofzo....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:18 schreef liefie_ het volgende:
ik zit me nogal te eujsen zeg...
wie gaat er nou met mij buitenspelen in de ruuhuuusst
ben blij!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een springstok nodig ofzo....
pogo-stick.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Het was ook zo. Boeit me niets toe te geven als ik het verkeerd zou hebbenquote:
en het voetbaaaaaaalquote:
Zo te zien niet meer hequote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:19 schreef es70 het volgende:
[..]
gebloorte-data ben ik niet goed in.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was ook zo. Boeit me niets toe te geven als ik het verkeerd zou hebben![]()
Ja... Nu weet ik natuurlijk niet welke je dan zou moeten krijgenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik controleerde mijn gedachte en die klopte![]()
Ik wist ook niet het jaar, wel de maand en dagquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gebloorte-data ben ik niet goed in.
De Markt?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt, vanavond uit eten, morgen op 't terras, maandag en dinsdag ook geloof ik..
Doe maar toeschouwerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:21 schreef liefie_ het volgende:
zal ik voetballer worden? of coach
ik zat eerst bijna op voetbalquote:
Mascotte andersquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:21 schreef liefie_ het volgende:
zal ik voetballer worden? of coach
Hockeyrokjesquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zat eerst bijna op voetbal
maar hockeyrokjes staan me beter dan die malle broekjes
cheerleader wil ik al jaaaaren wordenquote:
als een spruitje? Groenig?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:23 schreef es70 het volgende:
Ik geloof dat ik serieus een probleem heb. Dat ik als een spruitje ben de laatste tijd, wen ik langzamerhand wel aan, maar ik schaam me nu echt te pletter...
Staat er een groot scherm?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps.. maar vanavond eerst wokken.
Je wist het jaar nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist ook niet het jaar, wel de maand en dag
hoe word je een spruitje?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:23 schreef es70 het volgende:
Ik geloof dat ik serieus een probleem heb. Dat ik als een spruitje ben de laatste tijd, wen ik langzamerhand wel aan, maar ik schaam me nu echt te pletter...
Als een spruitje, suf, duf, dement voor mijn tijd...quote:
Nee, dan moet ik gaan rekenen enzoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Je wist het jaar niet. Dat vind ik dan wel weer erg grappig
.
1949quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Je wist het jaar niet. Dat vind ik dan wel weer erg grappig
.
Idd, had best gemogen zeg maarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zal wel niet, maar goed, da's dan jammer.
ooh.. ja, spruitjes zijn niet alleen dat maar ook ranzig, vandaar dat ik even moest navragenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Als een spruitje, suf, duf, dement voor mijn tijd...
'T is schijnbaar een familie-uitdrukking als niemand weet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hoe word je een spruitje?
ik snap het niet
ik wist dat spruitjes vies waren maar niet dat ze ook suf en duf en zo warenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Als een spruitje, suf, duf, dement voor mijn tijd...
ach ja.. voetbal is leuk, maar als ik het mis is er geen man overboord. Behalve wedstrijden Nederland natuurlijk.quote:
ja dat red ik nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, kom maar naar Eindhoven, om 7 uur beginnen we..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |