oho dat is al bijna oudquote:
Wordt vandaag iig niet meer zwemmen voor ze...quote:
quote:
quote:
Hoofddorpquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:04 schreef indahnesia.com het volgende:
stu, waar woon je nu eigenlijk?
Zeg, jij moet lekker zo doorgaanquote:
zap maar al vast danquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:08 schreef liefie_ het volgende:
zeg als ze simpel gaan winnen zap ik straks weg hoor
nee dat is zielig dan moet je huilenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tssk.. kom hier zeggen, kom dan hier zeggen, kom dan man
Ja, jij hoopt natuurlijk nog dat ik de loterij ga winnen morgenquote:
hij word morgen rijkquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee dat is zielig dan moet je huilen
want dan denk je zo'n leuk meisje dat mij zoveel pijn doet
en ik hou niet van huilende kerels
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, jij hoopt natuurlijk nog dat ik de loterij ga winnen morgen![]()
gezellig..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:11 schreef liefie_ het volgende:
wie wil met mij buiten spelen en dan voetballen?
heb zin om t zelf te doen
Deze maand heb ik er zelfs 2quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat kan best, ik heb geen lot gekocht..
2 keer kans op niksquote:
Daar zou je je nog lelijk in kunnen vergissenquote:
quote:
bestaat dat nog ja, je lot terugwinnen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's niet eens een 'eigen geldje', ook niet aardig van je
.
Daarom heb ik voor de zekerheid ook ff gevraagd of je nog weet wanneer ik jarig benquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zou je je nog lelijk in kunnen vergissen![]()
Ja, dat weet ik welquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Daarom heb ik voor de zekerheid ook ff gevraagd of je nog weet wanneer ik jarig ben.
Ik weet het niet, speel nooit meequote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bestaat dat nog ja, je lot terugwinnen?
hatsikidee... ikke lekker niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:16 schreef liefie_ het volgende:
eujs ik heb een muggenbult!
Ik gelukkig nog niet, maar dat zal wel weer komenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:16 schreef liefie_ het volgende:
eujs ik heb een muggenbult!
Ja, zo ken ik nog iemandquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:17 schreef indahnesia.com het volgende:
owh, zo gaat m'n postaantal wel omhoog..
Wist je het of heb je snel ff in mijn profiel gekekenquote:
Ik controleerde mijn gedachte en die kloptequote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Wist je het of heb je snel ff in mijn profiel gekeken.
In het eerst geval:.
In het tweede geval:.
ik ga in de rust naar de stadquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:18 schreef liefie_ het volgende:
ik zit me nogal te eujsen zeg...
wie gaat er nou met mij buitenspelen in de ruuhuuusst
zeg ik ook altijd.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik controleerde mijn gedachte en die klopte![]()
Volgens mij heb jij een springstok nodig ofzo....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:18 schreef liefie_ het volgende:
ik zit me nogal te eujsen zeg...
wie gaat er nou met mij buitenspelen in de ruuhuuusst
ben blij!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een springstok nodig ofzo....
pogo-stick.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Het was ook zo. Boeit me niets toe te geven als ik het verkeerd zou hebbenquote:
en het voetbaaaaaaalquote:
Zo te zien niet meer hequote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:19 schreef es70 het volgende:
[..]
gebloorte-data ben ik niet goed in.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was ook zo. Boeit me niets toe te geven als ik het verkeerd zou hebben![]()
Ja... Nu weet ik natuurlijk niet welke je dan zou moeten krijgenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik controleerde mijn gedachte en die klopte![]()
Ik wist ook niet het jaar, wel de maand en dagquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gebloorte-data ben ik niet goed in.
De Markt?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt, vanavond uit eten, morgen op 't terras, maandag en dinsdag ook geloof ik..
Doe maar toeschouwerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:21 schreef liefie_ het volgende:
zal ik voetballer worden? of coach
ik zat eerst bijna op voetbalquote:
Mascotte andersquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:21 schreef liefie_ het volgende:
zal ik voetballer worden? of coach
Hockeyrokjesquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zat eerst bijna op voetbal
maar hockeyrokjes staan me beter dan die malle broekjes
cheerleader wil ik al jaaaaren wordenquote:
als een spruitje? Groenig?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:23 schreef es70 het volgende:
Ik geloof dat ik serieus een probleem heb. Dat ik als een spruitje ben de laatste tijd, wen ik langzamerhand wel aan, maar ik schaam me nu echt te pletter...
Staat er een groot scherm?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps.. maar vanavond eerst wokken.
Je wist het jaar nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist ook niet het jaar, wel de maand en dag
hoe word je een spruitje?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:23 schreef es70 het volgende:
Ik geloof dat ik serieus een probleem heb. Dat ik als een spruitje ben de laatste tijd, wen ik langzamerhand wel aan, maar ik schaam me nu echt te pletter...
Als een spruitje, suf, duf, dement voor mijn tijd...quote:
Nee, dan moet ik gaan rekenen enzoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Je wist het jaar niet. Dat vind ik dan wel weer erg grappig
.
1949quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Je wist het jaar niet. Dat vind ik dan wel weer erg grappig
.
Idd, had best gemogen zeg maarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zal wel niet, maar goed, da's dan jammer.
ooh.. ja, spruitjes zijn niet alleen dat maar ook ranzig, vandaar dat ik even moest navragenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Als een spruitje, suf, duf, dement voor mijn tijd...
'T is schijnbaar een familie-uitdrukking als niemand weet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hoe word je een spruitje?
ik snap het niet
ik wist dat spruitjes vies waren maar niet dat ze ook suf en duf en zo warenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Als een spruitje, suf, duf, dement voor mijn tijd...
ach ja.. voetbal is leuk, maar als ik het mis is er geen man overboord. Behalve wedstrijden Nederland natuurlijk.quote:
ja dat red ik nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, kom maar naar Eindhoven, om 7 uur beginnen we..
tilburg is toch een half uurtje?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat red ik niet
en ik maak denk ik straks bami met satesaus
Die 70 in mijn nick is niet uit de lucht gegrepen, zeg maarquote:
ook lekker, maar ik ga wokken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:27 schreef Stuart het volgende:
Strax in de pauze maar even nasi eten met saté![]()
En dan gewoon je familie ook nog eens de schuld gevenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:26 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is schijnbaar een familie-uitdrukking als niemand weet wat ik bedoel.
eujs bijna het zelfdequote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:27 schreef Stuart het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Die 70 in mijn nick is niet uit de lucht gegrepen, zeg maar.
gemakzucht dient/d de mensquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan gewoon je familie ook nog eens de schuld geven
Ik had bami en sate ajam en kou low kai en babi pangang en kroepoekquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:27 schreef Stuart het volgende:
haartje kammen make upje op zilvere schoentjes aan naar het station fietsen enz enzquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tilburg is toch een half uurtje?
Mijn kinderen lusten wel spruitjes, maar ja.... het zijn dan ook mijn kinderenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. ja, spruitjes zijn niet alleen dat maar ook ranzig, vandaar dat ik even moest navragen
nah, doe maar niet zo moeilijk hoor.. ik heb vrouwen liever puur natuurquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haartje kammen make upje op zilvere schoentjes aan naar het station fietsen enz enz
Of 1870quote:
Lekker hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had bami en sate ajam en kou low kai en babi pangang en kroepoek
zo lijkt het dan ook hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nah, doe maar niet zo moeilijk hoor.. ik heb vrouwen liever puur natuur
dat zijn ook spruitjes jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn kinderen lusten wel spruitjes, maar ja.... het zijn dan ook mijn kinderen.
Dat mis ik dan weerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:29 schreef liefie_ het volgende:
nou blonde mevrouw kan t wat vrolijker daar op tv
het was geen sexy mevrouw hoorquote:
quote:
ai, dat ga ik dus missen iddquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het was geen sexy mevrouw hoor
gaan we ook kijken naar de lingerie dames op veronica of zijn ze vandaag nog niet?
zijn ze niet groen dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Je kan te ver gaan hoor
. Ik ben geschift, dat geef ik onmiddellijk toe... Maar waag het niet om mijn kinderen spruitjes te noemen
.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het was geen sexy mevrouw hoor
gaan we ook kijken naar de lingerie dames op veronica of zijn ze vandaag nog niet?
Het zijn geen aliensquote:
ken of ben?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:32 schreef liefie_ het volgende:
ik ken de liefste persoon op de aarde
en ik geloof dat ik me maar moet gaan bezatten want jullie zouden het verschil vast niet merken![]()
Dat denk ik ook nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:32 schreef liefie_ het volgende:
ik ken de liefste persoon op de aarde
en ik geloof dat ik me maar moet gaan bezatten want jullie zouden het verschil vast niet merken![]()
in de rustquote:
allebijquote:
jah, niets mis mee idd..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
allebij
sexy dames die penalties nemen in lingerie ik verheug me er nu al op
Geeft niets, dat heb ik ook al johquote:
leuk he?quote:
Bijzonder welquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
leuk he?
en toch worden mn lieve vrienden me nooit beu
quote:
ja, dat geloof ikquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze zijn best lief zelfs (vooral als ze slapen
).
Ik post niet als Engeland of Nederland speeltquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ga dit weekeinde wel door tijdens de wedstrijden![]()
quote:
Spammertsquote:
Nederland wellicht niet idd..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik post niet als Engeland of Nederland speelt![]()
Ik heb er nog niet eens 100, het gaat goed met mequote:
Weet je dat wel zekerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze zijn best lief zelfs (vooral als ze slapen
).
aan het afkicken?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet eens 100, het gaat goed met me.
neeeeej dan zitten we op t terrasquote:
Bij Engeland ook écht nietquote:
heb je toch 15 minutenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij Engeland ook écht niet![]()
Alleen in de pauzes
uithoudingsvermogenquote:
Dan ook hoorquote:
Precies, dat zijn toch weer 20 postsquote:
*pets*quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
uithoudingsvermogen
alleen als ik s ochtends zo ben krijg ik wel eens een corrigerende tik
Wok ze en niet te weinig zuipen hequote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:37 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ben er denk ik maar vantussen voor de avond.
hoe schrijf je zijn naam echt?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:39 schreef liefie_ het volgende:
sweinsteiger is stom
neeej gekkie dat ben jij tochquote:
Schweiniquote:
of gewoon stommerd!quote:
Waarom dat?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
of gewoon stommerd!
met het ek heb ik onaardige dingen over hem gezegd joh
foei
Nee hoor, gewoon niet al teveel gepostquote:
Goed genoeg, en t is een duitser hequote:
Komt vast nog wel vandaagquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon niet al teveel gepost.
Denk je, ik denk dat het wel meevaltquote:
Mwah, kon me nog niet echt boeienquote:
Dan beter je best doen hequote:
Goed dat je het nog even zegtquote:
Die dames zijn niet echt eng nee,quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:51 schreef liefie_ het volgende:
ze zijn leuk hoor marc
ow ow mn kerel-hormonen spelen op met dit hele voetbal bierfeest
het ziet er cute en gezellig uitquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die dames zijn niet echt eng nee,
maar ze moeten niet voetballen, dat ziet er echt erg uit, alsof ze allemaal zwaar motorisch gestoord zijn.........
Smakelijkquote:
Het voetbal gaat nu iig wel vloeiendquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:03 schreef liefie_ het volgende:
daar gaan we weer mannen!
hier nogal ja.......quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:15 schreef liefie_ het volgende:
het gaat saai
Welcom backquote:
No worries matequote:
zal ik je vertroetelen mannie?quote:
Eruit zweten?quote:
quote:
Gelukkig welquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:31 schreef liefie_ het volgende:
eujs toch weer 3-2
hulp nodig daar bijquote:
Ik speel wel even voor dominee dan hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hulp nodig daar bij
ooh nee foei pas na t trouwen
* liefie maakt verse sinasappelsapquote:
Heerlijkquote:
wij doen t altijd door een theezeefjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heerlijk
Mits zonder stukjes natuurljk, die moeten eruit![]()
Dus gewoon uit pak is ook wel goed danquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heerlijk
Mits zonder stukjes natuurljk, die moeten eruit![]()
minder vitamientjes voor mn zieke poebelewoepsiequote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus gewoon uit pak is ook wel goed dan
Zolang er geen stukjes in zitten wel. En het moet ook heel koud zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus gewoon uit pak is ook wel goed dan
Gooi je er gewoon een vitaminepil in, heeft ie meteen allesquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
minder vitamientjes voor mn zieke poebelewoepsie
geen greintje romantiekquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gooi je er gewoon een vitaminepil in, heeft ie meteen alles
Romantiekquote:
Het is inderdaad geen hoogwaardig voetbal te noemenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
Helaas wel ja,
t zijn toch net 2 matige amateurelftallen als je het zo ziet
Ach ja, zijn we snel van die duitsers afquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen hoogwaardig voetbal te noemen![]()
Die gaan vermoedelijk met Polen door. Althans, dat was mijn voorspelling in de poulequote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, zijn we snel van die duitsers af
Dat zit er wel in ja, maar daarna is het wel over met ze hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die gaan vermoedelijk met Polen door. Althans, dat was mijn voorspelling in de poule![]()
Dat zit er dik in inderdaadquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zit er wel in ja, maar daarna is het wel over met ze hoor
Gelukkig maarquote:
Beetje te laat tochquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig maar
ik ga dit weekend echt proberen mijn excel wk poule werkend te krijgen![]()
Hoiquote:
Je hebt niets gemist hoorquote:
Ach, het moet werkend en zoals ik het wil, dan ben ik helemaal blijquote:
Enjoyquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:55 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat even buiten zitten in de schaduw. Tot later mensen![]()
groeten aan je schaduwquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:55 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat even buiten zitten in de schaduw. Tot later mensen![]()
Smakelijkquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:56 schreef liefie_ het volgende:
ik ga ff koken
quote:
quote:
quote:
quote:
Ikkequote:
Zolang iemand MP's maakt moet die zijn mond houdenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij hebt geen recht van spreken, jij kwartettert
Is wel lekker,quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:07 schreef liefie_ het volgende:
sow mijn mega voedsame avond eten
brood met satesaus
minister presidenten?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang iemand MP's maakt moet die zijn mond houden
zeker zolang ik dat niet met opzet kan![]()
nope bruin met sesamzaadjesquote:
je moet het ook niet in een koud bakje doenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:08 schreef liefie_ het volgende:
huh de satesaus was super heet en nu al koud
ik kan dat ook niet met opzet hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang iemand MP's maakt moet die zijn mond houden
zeker zolang ik dat niet met opzet kan![]()
Dat soort mensen moet echt naar de noordpool gedeporteerd wordenquote:
bakje ging mee in de magnetronquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je moet het ook niet in een koud bakje doen
quote:
Ecuador om 21h00 als ik het goed heb (die tijd dan)quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:16 schreef liefie_ het volgende:
tegen wie moet polen en hoe laat?
ahaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ecuador om 21h00 als ik het goed heb (die tijd dan)
Ik wil Polen wel een stuk zien ja, ben benieuwd hoe goed die zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aha
ik weet niet of ik die kijk hoor maja
lostquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:19 schreef liefie_ het volgende:
ownee dan is lost
dat wint echt van voetbal
is toch niet onze groepdinges
Kwijtquote:
ik ben er in '98 geweestquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.northseajazz.com/index.asp
Wil er eigenlijk wel naar toe
Ze is dus iets kwijt en dat gaat voor het voetbalquote:
Vond je het wat?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben er in '98 geweest
(en een jaar eerder of later)
laat me raden: je zoekt iemand die je daar mee naar toe neemt en de kaartjes voor je betaald?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:27 schreef liefie_ het volgende:
ik wil naar lowlands
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja
ik moest daar werken
Heb met Buena Vista Social Club op het podium gestaan
Kennelijk, verhuizen hè, dan krijg je datquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze is dus iets kwijt en dat gaat voor het voetbal
nope vriendin zei toen straks dat ze wou gaan dus ik zeg ik ga wel meequote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
laat me raden: je zoekt iemand die je daar mee naar toe neemt en de kaartjes voor je betaald?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nope vriendin zei toen straks dat ze wou gaan dus ik zeg ik ga wel mee
zegt ze nou... jij bent niet echt het festival typje :S
Ah, is dat hetquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Kennelijk, verhuizen hè, dan krijg je dat.
ze heeft ergens ook wel een punt... ik doe normaal gesproken geen tenten..quote:
sex, drugs en rock & rollquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nope vriendin zei toen straks dat ze wou gaan dus ik zeg ik ga wel mee
zegt ze nou... jij bent niet echt het festival typje
Luister er ook nog wel regelmatig naarquote:
Dan ga je toch 1 dag?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ze heeft ergens ook wel een punt... ik doe normaal gesproken geen tenten..
ken maar 20% die daar optreed of zo... ben nog steeds snel moe
maja het leek me wel leuk een keer
quote:
Je doet geen tentenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ze heeft ergens ook wel een punt... ik doe normaal gesproken geen tenten..
ken maar 20% die daar optreed of zo... ben nog steeds snel moe
maja het leek me wel leuk een keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |