Aangepast.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:15 schreef RonaldV het volgende:
Theebag,
Zou je het formaat van je foto kunnen aanpassen naar 550 pixels breed? Zie ook de FOT-FAQ. Dank je wel!
Mooie foto!quote:Op maandag 12 juni 2006 16:18 schreef Memmel het volgende:
En onze andere dondersteen: Cash.
[afbeelding]
Klopt. Komt niet vaak voor dat ze er zo bij ligt. Maar ik had even wat dieper adem moeten halen en rustiger moeten afdrukken. Cash is idd erg goed gelukt!quote:Op maandag 12 juni 2006 17:32 schreef Robertje het volgende:
Memmel...het hondje is volgens mij een beetje onscherp, de dondersteen is erg mooi.
600 pixels is niet dramatisch hoor. Maar het probleem is dat de grens steeds verder werd opgerekt. Overigens zijn ze in je showcase ook 600 breed.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:57 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
Damn, zou moeten kunnen idd. Ben GoT gewend en ik k weet het. Maak me daar niet popi mee
Resize het hondje hier, en laat je showcase maar zoals hij is.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:00 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
ok, moet ik nou alles gaan resizen of mag ik het laten staan en er in het gevolg rekening mee gaan houden. En ja ik ben lief dus ik houd me aan die belofte
Can do!quote:Op maandag 12 juni 2006 23:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Resize het hondje hier, en laat je showcase maar zoals hij is.
Ik zou geen stap dichterbij durven zetten met zo'n blik!quote:
Jij ook al niet??? Daar ga je zeker geen Peleng-foto van maken, want dan zit je voor de rest van je leven met een gezicht vol met krassen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zou geen stap dichterbij durven zetten met zo'n blik!
hele mooie foto's weer mensen, vooral die foto van de zwarte kat is erg mooi
Even off topic: het schijnt genetisch bepaald te zijn of ze met de poten gekruisd op recht liggen. Ik hoor vaker wel dan niet, overigens. Maar terug naar de foto's nu!quote:@Memmel
Jammer dat de foto niet scherp is... Volgens mij is het een Debermann-trekje om zo met de pootje over elkaar te liggen. Deed onze Dobermiep vroeger ook.Ziet er cute uit zo
Nicequote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:41 schreef Elefes het volgende:
[..]
NiceMooi licht, en mooie achtergrond. Alleen kijkt de kat een beetje "
", of kijkt hij/zij altijd zo?
Helemaal goed Memmel, fijne compositie en zoals de rest al zegt, het zwart doet het goed hierquote:Op maandag 12 juni 2006 16:18 schreef Memmel het volgende:
[afbeelding]
Geduld hebben en blijven proberen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:04 schreef Incredible-Maike het volgende:
Wat een leuke dieren allemaal, ik heb alleen een goudvis(ook heel lief en gaaf), die helaas der als een gek vandoor gaat al sde camera verschijnt
Ik vind dat paard mooi gedaan, alleen vind ik 'm een beetj flets.. Wellicht zou je dat nog wat bij kunnen werken in photoshop o.i.d.. Verder ook mooie foto'squote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:17 schreef kimmie261 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dit is een heel kleine greep uit mijn huisdieren bestand....
Extreem gave foto! Vol in actie. Jammer je hem/haar hebt in moeten laten slapen.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:45 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
[afbeelding]
Helaas moeten laten inslapen, last van vele epeleptische aanvallen per dag.
RIP mijn lieve gizmo, ik mis je nu al![]()
Jammer van de blauwe zweem, maar dat is in photoshop vrij makkelijk te verhelpen. (bij colourbalance [ctrl+b] even het schuifje van blue iets meer naar yellow trekken).quote:Op maandag 3 juli 2006 17:07 schreef WurM het volgende:
Drouschka, onze Heidewachtel. Genomen met een normale digicam. Ik ben momenteel aan t sparen voor een spiegelreflex. Deze foto is van mei vorig jaar. De hond is ondertussen een maand of 15.
[afbeelding]
uitsnede
Wat een schatje overigens. Verder overheerst het blauw idd. Aura effect.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:07 schreef WurM het volgende:
Drouschka, onze Heidewachtel. Genomen met een normale digicam. Ik ben momenteel aan t sparen voor een spiegelreflex. Deze foto is van mei vorig jaar. De hond is ondertussen een maand of 15.
[afbeelding]
uitsnede
Ja, zo komt het bruin veel beter tot z'n recht en is het gras ook nog groen.quote:
* An eens is met gosequote:Op maandag 3 juli 2006 17:57 schreef Gose het volgende:
[..]
Erg! mooie foto Elefes, knap belicht en super blik in de ogen van de kat![]()
Ik zou um inlijsten
Ik vind de eerste scherper overkomenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:25 schreef snakelady het volgende:
2x Daisy met andere belichting.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga voor de eerste. meer detailwerking in de vacht en eht lijkt in de tweede een beetje op een foute witbalans...kijkt niet lekker weg!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:25 schreef snakelady het volgende:
2x Daisy met andere belichting.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer van de drukke achtergrond, maar voor de rest is ie zker leukquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:13 schreef LWaS het volgende:
[afbeelding]
niet helemaal scherp, maar ik vond hem wel ok
Thnx, zal het gaan proberen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:47 schreef Klandsman het volgende:
Errug simpel in Photoshop met bijna altijd wel een mooi resultaat![]()
1. Duplicate de layer van de foto
2. zet die nieuwe layer op blendingmode 'overlay'
3. gooi de volgende filter over die nieuwe layer: Filter > Blur > Gaussian Blur met een radius ± 20 px
4. Klaarr, easy as that
"Gefotografeerd" met je telefoon zekerquote:
Tnx voor het commentaar, ben het met je punten eensquote:Op zaterdag 8 juli 2006 07:14 schreef Gose het volgende:
Zo die kat heeft wel wat te verduren met jou en je camera elefes, mooie platen hoor vind alleen bij 1 de kat zn/haar rechteroog wat onderbelicht en hij staat wat schuin naar mijn idee...
2 is leuk alleen zou het mooier zijn als die snorharen niet de rand van de foto raakte denk ik...(moet wat te zeiken hebben toch)
Lijkt sprékend op onze Luckyquote:Op maandag 12 juni 2006 16:18 schreef Memmel het volgende:
[afbeelding]
En Cash & Lucky (quote:
Ja he? Mijn kater weet dat ik val voor mannen met uitdrukking, chantage noemen ze datquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:31 schreef WurM het volgende:
Wat een geweldig mooie uitdrukking in die ogen An
Het is een mooi beestje Yoni......is toch nog snel gegaan of niet? Sterktequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:08 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
Fotografisch gezien misschien niet de meest briljante foto. Maar ik ben er toch wel heel blij mee. Heb 'm gisteravond gemaakt, toen ik afscheid heb genomen van dit lieve poezebeest. Ze was ziek en vandaag hebben mijn ouders haar helaas in moeten laten slapen![]()
Waar is zijn/haar oog?quote:
Ik vind em leukquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:30 schreef Yeahinho het volgende:
Laat ik er dan maar eens een hond(je) doorheen gooien dan.
[afbeelding]
Ist iets qua foto? Ik heb er nog geen kaas van gegeten.
Heeft ie gebokst?quote:
Hij heeft gewoon een roze neusje met zwarte vlekjes.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Heeft ie gebokst?Tis net of ie een bloedneus heeft...
Die kijkt ook gemeenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een roze neusje met zwarte vlekjes.De bokser van de drie is de zwarte dame hierboven, en daar krijgt hij wel regelmatig een haal van.
![]()
Even zonder spaties doenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:08 schreef calastra het volgende:
mijn kat murphy; vernoemd naar het irish red biertje
(kruising angora en britse korthaar)
[ img ]http://i101.photobucket.com/albums/m66/calastra/murphy.jpg[ /img ]
(kijken of dit werkt ben nog niet zo goed in plaatsen van plaatjes)
Ze kan wel een krengetje zijn, ja. De eerste jaren van haar leven met mij alleen hebben haar vast gevormd.quote:
Ik vind dit echt een erg mooie fotoquote:
In kleur vind ik hem wat meer "leven" en als je hem in zw/w toch mooier vind zou ik wat meer contrast gebruiken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. De kleuren in de originele versie vond ik niet zó... (zie hieronder).
[afbeelding]
Hij lijkt idd niet helemaal scherp, dat is jammer, maar de houding is wel heel erg liefquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:12 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Ik vond het wel een mooie foto van hem, met dat koppie schuinAlleen is de foto niet echt helder geloof ik.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:32 schreef tuwajo het volgende:
Hey allemaal,
Ik ben nieuw hier, dus ik hoop dat ik het allemaal goed doe.. Hier twee foto's van mijn twee katten, ik ben benieuwd naar het commentaar!
[afbeelding]
[afbeelding]
haha die zijn cute, zorg er maar goed voor!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:00 schreef wodkalime14 het volgende:
Hallo,
Dit wordt mijn eerste berichtje hier!
Dit zijn mijn katten Pino en Elmo:
Dit is pino
[afbeelding]
Dit is elmo
[afbeelding]
En dit zijn ze samen
[afbeelding]
![]()
Bedankt! Ja tuurlijk zorg ik er goed voor!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:08 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
haha die zijn cute, zorg er maar goed voor!
Als je iets meer op ooghoogte gaat zitten van je dier, krijg je vaak meer aansprekende plaatjes (natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen die ook hele mooie foto's gevenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:53 schreef rudedeltadude het volgende:
Hier mijn bejaarde vriendin: Angel
[afbeelding]
Als ik op ooghoogte ga zitten van mijn hondjes komen ze altijd op me af en gaan aan de camera likken en aan mij en zoquote:Op zondag 3 september 2006 09:46 schreef Elefes het volgende:
[..]
Als je iets meer op ooghoogte gaat zitten van je dier, krijg je vaak meer aansprekende plaatjes (natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen die ook hele mooie foto's geven).
Herkenbaar, maar dan bij kattenquote:Op zondag 3 september 2006 10:21 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Als ik op ooghoogte ga zitten van mijn hondjes komen ze altijd op me af en gaan aan de camera likken en aan mij en zoDie mooie pose kan ik dan meestal wel vergeten.
Dat straalt wel van de foto afquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:38 schreef Shadow47 het volgende:
gek op mensen en moet altijd geaaid en aandacht....
[afbeelding]
Leuke serie zeg!quote:Op zondag 3 september 2006 22:32 schreef Ymke het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
brrrrrrrrrrrrrrrrrr veels te koud![]()
[afbeelding]
Ik weet niet of je bewust gekozen hebt voor deze scherptediepte, maar hij ligt precies goed. Hij is lieeeeefquote:Op woensdag 6 september 2006 10:35 schreef Bertje_Vis het volgende:
Deze foto vind ik echt super....
[afbeelding]
Groetjes Edwin
Nou, dan istie goed gelukt. lekkere kopjes hebben die jonkies toch he.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:07 schreef Bertje_Vis het volgende:
Yep, deze foto was ook zo bedoelt...
Maar ik heb diverse jaren in de fotografie gewerkt, dus het lijkt soms wel op een automatisme.
Ik heb zelf heel veel school fotografie, studiowerk en ook trouwreportage's gedaan....
Ik heb wel lang getwijfeld om op digitaal over te gaan, maar achteraf nooit spijt gehad..
Groetjes Edwin
ps leuke site heb je....
De onderste twee foto's vind ik wel leuk, de rest niet echt super eerlijk gezegd.. Het zijn lieve katjesquote:Op woensdag 6 september 2006 10:30 schreef Bertje_Vis het volgende:
Hier zijn dan de foto's
Dit is teigertje
[afbeelding]
Dit is Gizmo
[afbeelding]
en verder nog een paar leuke foto's
[afbeelding]
http://i111.photobucket.com/albums/n160/Bertje_Vis/DSC00148.jpg
http://i111.photobucket.com/albums/n160/Bertje_Vis/IMG_0890.jpg
http://i111.photobucket.com/albums/n160/Bertje_Vis/IMG_0892.jpg
Groetjes Edwin
Jake & Elwood.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:03 schreef Vinnievw het volgende:
[afbeelding]
Dit is Elwood. Elwood is inmiddels 10 jaar oud en vraagt veel aandacht in de vorm van kroelen en knuffelen. Hij heeft ook nog een broer, Jake, maar daar heb ik geen goede foto van.
Gave foto!quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:00 schreef Elefes het volgende:
Het is natuurlijk heerlijk in de tuin![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:08 schreef calastra het volgende:
mijn kat murphy; vernoemd naar het irish red biertje
(kruising angora en britse korthaar)
[ img ]http://i101.photobucket.com/albums/m66/calastra/murphy.jpg[ /img ]
(kijken of dit werkt ben nog niet zo goed in plaatsen van plaatjes)
Die onderste is heel leuk. Wat een koppie.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:46 schreef FReNsJ het volgende:
nog eens een hond! ons Jet(je)
ze kan zo mooi aandachtig kijken met haar hoofdje scheef![]()
[afbeelding]
hoofdje scheef dus
[afbeelding]
jaa lief heequote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die onderste is heel leuk. Wat een koppie.
OMGquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:21 schreef Werewolf het volgende:
Onze Tommie!
Heb zijn zusje Tess nog niet scherp,close-up op de foto kunnen krijgen, maar die komt ook nog wel.
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet er dicht op gaan zitten maar van een afstand fotograferen, dat scheeld al heel veel, als ik dichtbij kom wil kyara bv haar kop meteen in de camera stoppen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:29 schreef Ymke het volgende:
Ik krijg mij kat nooit stilzittend op de foto , als ik met de camera in haar buurt komt peert ze hem, Hoe doen jullie dat toch?
Je mag ze wel wat groter plaatsen hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:05 schreef grassiekuik het volgende:
[[url=http://tn3-1.deviantart.com/fs12/300W/i/2006/298/6/c/Luna_II_by_grassiekuik.png]afbeelding][/url]
Nog een keer luna. Foto gemaakt deze zomer
Ik heb twee oudere katten die rustig blijven zitten poseren als ik een foto wil maken. De derde is een kleine dondersteen die ik zelden scherp op de foto krijg:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:29 schreef Ymke het volgende:
Ik krijg mij kat nooit stilzittend op de foto , als ik met de camera in haar buurt komt peert ze hem, Hoe doen jullie dat toch?
Mooi beestje , is het een speciaal ras?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:46 schreef sgoldie het volgende:
mijn nieuwe poes, heb er alleen nog geen naam voordus als iemand nog een leuke naam weet voor deze lieve poes
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:46 schreef sgoldie het volgende:
mijn nieuwe poes, heb er alleen nog geen naam voordus als iemand nog een leuke naam weet voor deze lieve poes
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat doen die van mij ook hahaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:32 schreef Elefes het volgende:
[afbeelding]
Katten blijven inderdaad moeilijk zitten voor de foto, de kunst is om niet te dichtbij te komen. Dan komt onze kat in ieder geval naar je toe gelopen, en dan komt ie te dichtbijMet mijn paard is dat ook altijd een gedoe (die wil ook aandacht
).
Divaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:46 schreef sgoldie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ja ze is heeeeeeel lief, heb haar via marktplaats geregeld, het is een raskat, een Maine Coon, maar ze was heel slecht verzorgd, haar hele vacht op haar rug en buik zat onder de klitten en moest de dierenarts eraf scheren, dus nu heeft ze een kale rug, vandaar dat alleen haar koppie erop staatquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:20 schreef Elefes het volgende:
[..]
Diva![]()
als naam
Wat een leuke kat
Jammer dat de eerste foto net niet helemaal scherp is, maar je zult vast nog met heel veel meer foto's van dat prachtige beest komen![]()
gave foto zo met dat lichtinval, netjes gedaan!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:43 schreef SEMTEX het volgende:
Polle en haar grote, genietende bestaan.
[afbeelding]
Deze vind ik erg goed hoor Elefes, goed scherp op de ogen en lekkere blurquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:32 schreef Elefes het volgende:
[afbeelding]
Katten blijven inderdaad moeilijk zitten voor de foto, de kunst is om niet te dichtbij te komen. Dan komt onze kat in ieder geval naar je toe gelopen, en dan komt ie te dichtbijMet mijn paard is dat ook altijd een gedoe (die wil ook aandacht
).
wow gave foto!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:32 schreef Elefes het volgende:
[afbeelding]
).
wanneer en waar mag ik 'm op komen halen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:36 schreef ..zapper het volgende:
En ik heb nog een puppy in de aanbieding, die komt er zo aan, even kleiner maken
Euh in de aanbieding als om foto's van te postenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wanneer en waar mag ik 'm op komen halen?
[offtopic]Yes, een echte Vriezenveense katquote:
Wat een leuke hondquote:
Jou paardje is ook leukquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:35 schreef Elefes het volgende:
[..]
Wat een leuke hond
De eerste is niet mijn huisdier, de tweede wel (alhoewel, "huis" dier...):
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:01 schreef snakelady het volgende:
Kyara toen ze nog een kitten was.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:12 schreef cyberrobin het volgende:
One nieuwste aanwinst..een Chihuahua, Muffin genaamd!
[afbeelding]
Binnenkort is wat meer foto's maken van mn huisdieren.
Bedankt f5.6 1/400 op 270 mm.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:14 schreef Gose het volgende:
lekkere zachte bokeh 100mm 2.8 macro?
Ik ben een Nikonklant. Gemaakt met de Sigma 70/300.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:31 schreef Gose het volgende:
ik vroeg dus eigelijk met welke lensdacht dat jij die macro van canon had
.
Sorry, maar een beetje kwaliteit mag er wel in de foto zitten? Hier is bijna niet eens iets op te zien...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:24 schreef sharonfactor het volgende:
Wat dacht je van deze kikkervis?
[afbeelding]
Sharonfactor, het is hier niet de bedoeling om 'zomaar' plaatjes te dumpen. Voor dit soort foto's zijn in F&F genoeg topics.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:24 schreef sharonfactor het volgende:
Wat dacht je van deze kikkervis?
[afbeelding]
Dan nog is dit niet de plaats hiervoor. Dit is Fotografie, niet Flora&Fauna.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:54 schreef sharonfactor het volgende:
het gaat meer om het aparte, heb jij weleens een kikker op een vis (koi) gezien die zich vasthield aan zn ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |