Ja he? Mijn kater weet dat ik val voor mannen met uitdrukking, chantage noemen ze datquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:31 schreef WurM het volgende:
Wat een geweldig mooie uitdrukking in die ogen An
Het is een mooi beestje Yoni......is toch nog snel gegaan of niet? Sterktequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:08 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
Fotografisch gezien misschien niet de meest briljante foto. Maar ik ben er toch wel heel blij mee. Heb 'm gisteravond gemaakt, toen ik afscheid heb genomen van dit lieve poezebeest. Ze was ziek en vandaag hebben mijn ouders haar helaas in moeten laten slapen![]()
Waar is zijn/haar oog?quote:
Ik vind em leukquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:30 schreef Yeahinho het volgende:
Laat ik er dan maar eens een hond(je) doorheen gooien dan.
[afbeelding]
Ist iets qua foto? Ik heb er nog geen kaas van gegeten.
Heeft ie gebokst?quote:
Hij heeft gewoon een roze neusje met zwarte vlekjes.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Heeft ie gebokst?Tis net of ie een bloedneus heeft...
Die kijkt ook gemeenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een roze neusje met zwarte vlekjes.De bokser van de drie is de zwarte dame hierboven, en daar krijgt hij wel regelmatig een haal van.
![]()
Even zonder spaties doenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:08 schreef calastra het volgende:
mijn kat murphy; vernoemd naar het irish red biertje
(kruising angora en britse korthaar)
[ img ]http://i101.photobucket.com/albums/m66/calastra/murphy.jpg[ /img ]
(kijken of dit werkt ben nog niet zo goed in plaatsen van plaatjes)
Ze kan wel een krengetje zijn, ja. De eerste jaren van haar leven met mij alleen hebben haar vast gevormd.quote:
Ik vind dit echt een erg mooie fotoquote:
In kleur vind ik hem wat meer "leven" en als je hem in zw/w toch mooier vind zou ik wat meer contrast gebruiken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. De kleuren in de originele versie vond ik niet zó... (zie hieronder).
[afbeelding]
Hij lijkt idd niet helemaal scherp, dat is jammer, maar de houding is wel heel erg liefquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:12 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Ik vond het wel een mooie foto van hem, met dat koppie schuinAlleen is de foto niet echt helder geloof ik.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:32 schreef tuwajo het volgende:
Hey allemaal,
Ik ben nieuw hier, dus ik hoop dat ik het allemaal goed doe.. Hier twee foto's van mijn twee katten, ik ben benieuwd naar het commentaar!
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |