Extreem gave foto! Vol in actie. Jammer je hem/haar hebt in moeten laten slapen.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:45 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
[afbeelding]
Helaas moeten laten inslapen, last van vele epeleptische aanvallen per dag.
RIP mijn lieve gizmo, ik mis je nu al![]()
Jammer van de blauwe zweem, maar dat is in photoshop vrij makkelijk te verhelpen. (bij colourbalance [ctrl+b] even het schuifje van blue iets meer naar yellow trekken).quote:Op maandag 3 juli 2006 17:07 schreef WurM het volgende:
Drouschka, onze Heidewachtel. Genomen met een normale digicam. Ik ben momenteel aan t sparen voor een spiegelreflex. Deze foto is van mei vorig jaar. De hond is ondertussen een maand of 15.
[afbeelding]
uitsnede
Wat een schatje overigens. Verder overheerst het blauw idd. Aura effect.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:07 schreef WurM het volgende:
Drouschka, onze Heidewachtel. Genomen met een normale digicam. Ik ben momenteel aan t sparen voor een spiegelreflex. Deze foto is van mei vorig jaar. De hond is ondertussen een maand of 15.
[afbeelding]
uitsnede
Ja, zo komt het bruin veel beter tot z'n recht en is het gras ook nog groen.quote:
* An eens is met gosequote:Op maandag 3 juli 2006 17:57 schreef Gose het volgende:
[..]
Erg! mooie foto Elefes, knap belicht en super blik in de ogen van de kat![]()
Ik zou um inlijsten
Ik vind de eerste scherper overkomenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:25 schreef snakelady het volgende:
2x Daisy met andere belichting.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga voor de eerste. meer detailwerking in de vacht en eht lijkt in de tweede een beetje op een foute witbalans...kijkt niet lekker weg!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:25 schreef snakelady het volgende:
2x Daisy met andere belichting.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer van de drukke achtergrond, maar voor de rest is ie zker leukquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:13 schreef LWaS het volgende:
[afbeelding]
niet helemaal scherp, maar ik vond hem wel ok
Thnx, zal het gaan proberen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:47 schreef Klandsman het volgende:
Errug simpel in Photoshop met bijna altijd wel een mooi resultaat![]()
1. Duplicate de layer van de foto
2. zet die nieuwe layer op blendingmode 'overlay'
3. gooi de volgende filter over die nieuwe layer: Filter > Blur > Gaussian Blur met een radius ± 20 px
4. Klaarr, easy as that
"Gefotografeerd" met je telefoon zekerquote:
Tnx voor het commentaar, ben het met je punten eensquote:Op zaterdag 8 juli 2006 07:14 schreef Gose het volgende:
Zo die kat heeft wel wat te verduren met jou en je camera elefes, mooie platen hoor vind alleen bij 1 de kat zn/haar rechteroog wat onderbelicht en hij staat wat schuin naar mijn idee...
2 is leuk alleen zou het mooier zijn als die snorharen niet de rand van de foto raakte denk ik...(moet wat te zeiken hebben toch)
Lijkt sprékend op onze Luckyquote:Op maandag 12 juni 2006 16:18 schreef Memmel het volgende:
En onze andere dondersteen: Cash.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |