Jij ook al een snikkelsmikkelaar?!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt.
Ze heeft wel wat weg van MJ, is je dat al eens opgevallen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:03 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Oe, Keira, you're the sexiest bitch on the planet!
http://en.wikipedia.org/w(...)en_in_the_World_2006
Euh....quote:Haven's relationship with Jolie was the subject of controversy after Jolie affectionately kissed her brother when she won the Academy Award for Best Supporting Actress at the 2000 Oscars. Her exuberance in her display of affection, coupled with her statement, "I'm so in love with my brother right now', fueled comments and rumors, which both Jolie and Haven dismissed as untrue and inappropriate. Both siblings have gone on the record as being close, having leaned on each other for support after their parents' divorce.
Nee nooit. Maar nu je het ten sprake brengtquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze heeft wel wat weg van MJ, is je dat al eens opgevallen?
Ik vind een jaar een beetje overdreven. Wat was de reden?quote:
Dat zeg je alleen maar omdat hij zwart is!quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:10 schreef Bupatih het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/James_Haven
[..]
Euh....
quote:For nearly an entire summer, (2000) this hotter than hell actress and her sibling had a habit of showing up at awards shows and making people uncomfortable with their affection.
However, what really got us talking (and set off incest alarms) was the overly long and passionate kiss she shared with her brother, James Haven, after she won an Oscar for Girl, Interrupted.
Ask Men even delivered this memorable quote: "I am so in love with my brother right now."
Je wilt gewoon niet integrerenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat hij zwart is!![]()
Paltos wilde een studeerban van een maand, kwam na een week terug onder de kloon Je. Ondergetekende verklapte dat in FB, Paltos werd unbanned, wou weer een studeerban, mocht niet van Yvonne omdat ze daar een hekel aan heeft, Paltos ging 7 baggertopics openen, Yvonne bande hem voor een jaar.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vind een jaar een beetje overdreven. Wat was de reden?
quote:
Als je hem nou een kutje geeft, heb je dan een kloon van Angelina?quote:
Heeft ie nou ook silicone lippen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |