Geeft nietsquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:24 schreef Jo0Lz het volgende:
SePo...
Tja, ben bezig voor ene c0nd0r, dan mist je zomaar de LAPO
[MEN SC] #20 Zo veul alweer? Ja zoveul!.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Geeft niets
Ik noem je wel even in de LaPo.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[MEN SC] #20 Zo veul alweer? Ja zoveul!.
MENquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:40 schreef Klonk het volgende:
waar ben ik hier eigenlijk, oww, wacht ff spelletjes forum
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:40 schreef Klonk het volgende:
waar ben ik hier eigenlijk, oww, wacht ff spelletjes forum
ik klik vrij willekeurigquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:46 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
niet weten waar je klikt
maar wees welkom
zo iets vermoedde ik alquote:
is net als met autorijden, gewoon een straat ingaan die je niet kent, je weet nooit waar je uitkomtquote:
tis een manier om de wereld te zienquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
is net als met autorijden, gewoon een straat ingaan die je niet kent, je weet nooit waar je uitkomt![]()
nee hoor, vanmiddag nog een liefelijk kabbelend beekje ondekt, op 2 km van mijn huisquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:50 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tis een manier om de wereld te zien
maar dan moet je weleerst naar een plek gaan die interssant genoeg is om te ontdekken
kennelijk is 2km van jouw huis dan een intersseante plek om te ontdekkenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee hoor, vanmiddag nog een liefelijk kabbelend beekje ondekt, op 2 km van mijn huis![]()
ja, en op 1 km van mijn huis richting het oosten begint een heel ander landquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:55 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
kennelijk is 2km van jouw huis dan een intersseante plek om te ontdekken
nee, een andere staat, niet een ander landquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, en op 1 km van mijn huis richting het oosten begint een heel ander land![]()
Duitsland is een land, en er begint idd in duitsland gelijk een nieuwe bondsstaat, wat heb ik toch een mazzelquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:57 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nee, een andere staat, niet een ander land
duitsland is een land jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
Duitsland is een land, en er begint idd in duitsland gelijk een nieuwe bondsstaat, wat heb ik toch een mazzel![]()
c0nd0r!quote:
Is goed jong!.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:01 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
c0nd0r!
Ik ga nu naar huis, heb net de sources naar mijn gmail gesodeflikkerd.
Straks nog maar effe kijken of ik nog meer inspiratie krijg....
oranje poesjesquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Even een TVP zetten en dan ben ik er weer eventjes vandoor.
Hoi allemaal.
Zeg je niet eens effe iets over dat dingquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Is goed jong!.
Doe het maar rustig aan thuisslaap wat bij enzo
valt niet op zekjerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zeg je niet eens effe iets over dat ding![]()
Uh...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zeg je niet eens effe iets over dat ding![]()
Ik lees strakjes wel wat je er van vind...quote:
developers he, allemaal digibetenquote:
heb je nog meer mensen je kaft laten maken?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ziet er ook mooi uit wordt nog lastig kiezen zometeen.
Als je WEL SC zou terug lezen wist je waar ik het over had!.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:09 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
heb je nog meer mensen je kaft laten maken?
Je bent bang dat de andere fok!meiden je niet anders meer willen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet echt hoor.
Om toestanden te voorkomen.
precies ik wil nog wel kans maken bij jouquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent bang dat de andere fok!meiden je niet anders meer willen?
Uhhm neem je raad aan van uhh hoe heet hij ookal weer .quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
precies ik wil nog wel kans maken bij jou.
WEST?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhhm neem je raad aan van uhh hoe heet hij ookal weer .![]()
![]()
mijn post is gewist![]()
Nee ik ben vele malen romantischerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik.![]()
Nee toch he, doe je niet he.![]()
wie ben jij aan het feliciteren?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:35 schreef -Marc- het volgende:
FELI!!!!
Hmm sja verschillende ideeën heb ik daarover, zal even met mijn vriendin overleggen wat ze goed vindquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja goh, zo moeilijk lijkt me dat niet, na die ene reactie![]()
Wat versta jij onder romantisch?
ohquote:
schiet je op? het is bijna 6 uurquote:
oeh je hebt inet in je auto.. stoerquote:
Goedemiddag....quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:16 schreef ErwinEHVNL het volgende:
goeiemiddag...
waarom zit ik niet op terras
inderdaaaaaaad, hierquote:Op zondag 11 juni 2006 19:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah en ik me maar afvragen waar dat tuig is.
Hier dus
Ja hoorquote:
Terwijl jij nieuw voor me bent hehequote:
Uhu speciaal voor jou!quote:Op zondag 11 juni 2006 20:42 schreef VASND het volgende:
zozo, angelusje ook hier.
Wauwquote:
quote:
hhe.quote:
* VASND meldtquote:
Doe maar de donkerblauwequote:Op zondag 11 juni 2006 21:21 schreef VASND het volgende:
[..]
* VASND meldt
Kies maar een kleurtje![]()
[afbeelding]
* VASND droogt elk hoekje, gaatje en plekje netjes af.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Doe maar de donkerblauwe.
En vergeet het achter mijn oren niet.
Ik vind het niet zo erg dat ik binnen zitquote:
Mogguh, ik moet ook gaan werken, maar nu nog even nietquote:Op maandag 12 juni 2006 09:06 schreef Ladylike het volgende:
mogguh
Het is nu al warm op mn kantoortje![]()
Ik heb een lange drukke dag voor de boeg![]()
Nou, dan ga ik ook mar werkenquote:Op maandag 12 juni 2006 09:09 schreef Gebs het volgende:
[..]
Mogguh, ik moet ook gaan werken, maar nu nog even niet
Ik wil niet werkenquote:Op maandag 12 juni 2006 09:09 schreef Gebs het volgende:
[..]
Mogguh, ik moet ook gaan werken, maar nu nog even niet
spelbrekerquote:
Ik heb gister avond ook in de tuin gezeten met een pilsjequote:Op maandag 12 juni 2006 09:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wil niet werken![]()
Was ik maar lui en kreeg ik maar een bijstandsuitkering
Dan kon ik nu lekker met een pilsje in de tuin zitten
Nou, niet met bier, maar wel in de tuin.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:17 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik heb gister avond ook in de tuin gezeten met een pilsje![]()
ik had een meeting van de alfaclubquote:Op maandag 12 juni 2006 09:17 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik heb lekker vlees staan verbranden met me familie en opa en oma waren er ook bij. En toen nog blijven zittenquote:Op maandag 12 juni 2006 09:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nou, niet met bier, maar wel in de tuin.
Lekker een badje opgezet voor de kids,HEeerlijk...
Gister lekker voetbal gekeken in de kroeg, daarvoor even naar het strand geweest en daarna lekker op mijn balkonnetje gezetenquote:Op maandag 12 juni 2006 09:17 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat zijn wel definitieve maatregelenquote:Op maandag 12 juni 2006 09:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik had een meeting van de alfaclub![]()
Heb daardoor de wedstrijd van Nederland gemist![]()
mja, ik moest wel komen, zat in het bestuur![]()
Maar het is einde verhaalalfaclub is gisteren opgeheven
![]()
ik had er zoveel ergernissen en ruzies thuis over...quote:Op maandag 12 juni 2006 09:21 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat zijn wel definitieve maatregelen. Ik heb gezwommen met een paar vrienden dat vonden we een nuttigere tijdsbesteding dan lam voor de tv hangen
![]()
mogguh mupquote:
Groot gelijk, maar waarom zoveel ruzies ed dan over als ik vragen mag..?quote:Op maandag 12 juni 2006 09:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik had er zoveel ergernissen en ruzies thuis over...
Het is mn relatie niet waard.
Dus toen gisteren de penningmeester aangaf te willen stoppen, deed ik hetzelfde, waarop de voorzitter vond dat het beter was de club te ontbinden en op vriendschappelijke basis dingen te organiseren
Morgen mupquote:Op maandag 12 juni 2006 09:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mogguh mupik hoor net dat mn baas zo weg gaat en de hele dag niet meer komt
omdat mensen zeggen dat ze komen, er dus ook voor hun betaald wordt (door de club, dus door de rest van de leden), maar ze dan niet komen opdagen.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Groot gelijk, maar waarom zoveel ruzies ed dan over als ik vragen mag..?
Fijn he al die mensen die hun afspraken na komenquote:Op maandag 12 juni 2006 09:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
omdat mensen zeggen dat ze komen, er dus ook voor hun betaald wordt (door de club, dus door de rest van de leden), maar ze dan niet komen opdagen.
omdat mensen in juni nog steeds het lidmaatschapsgeld niet betaald hebben
omdat mensen het een zeggen en het andere doen...
en zo nog een paar ergerpuntjes
Ah ja okquote:Op maandag 12 juni 2006 09:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
omdat mensen zeggen dat ze komen, er dus ook voor hun betaald wordt (door de club, dus door de rest van de leden), maar ze dan niet komen opdagen.
omdat mensen in juni nog steeds het lidmaatschapsgeld niet betaald hebben
omdat mensen het een zeggen en het andere doen...
en zo nog een paar ergerpuntjes
het meest jammere is dat je mensen blijkbaar nieteens meer kunt zeggen dat je je eraan irriteertquote:Op maandag 12 juni 2006 09:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah ja ok
Vervelend inderdaad! Jammer want het hoort gewoon een gezellig samenkomen te zijn!
Maar dat schijnt niet meer zo maar te kunnen in veel gevallen.
Juist!.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het meest jammere is dat je mensen blijkbaar nieteens meer kunt zeggen dat je je eraan irriteert![]()
Ik dacht dat we volwassenen waren die konden praten, maar blijkbaar gaat dat bij die personenn dus niet. Nou jammer dan, mijn mening krijg je, of je hem nou wilt of niet![]()
met dit weer lijkt me dat wel errug warmquote:
En onmogelijkquote:Op maandag 12 juni 2006 09:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
met dit weer lijkt me dat wel errug warm
Mjah korte broek en t-shirt. Moet te doen zijn. Gelukkig zijn me armen al verbrand van het weekendquote:Op maandag 12 juni 2006 09:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
met dit weer lijkt me dat wel errug warm
de voetballers hebben het zwaarderquote:Op maandag 12 juni 2006 09:40 schreef Gebs het volgende:
[..]
Mjah korte broek en t-shirt. Moet te doen zijn. Gelukkig zijn me armen al verbrand van het weekend
ze krijgen vast en zeker niet ALLEMAAL miljoenenquote:Op maandag 12 juni 2006 09:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..].
Voor een paar miljoentjes wil ik ook wel even 'afzien'.
Dan valt er niets meer te redden, kun je beter gelijk beginnen met krassenquote:Op maandag 12 juni 2006 09:46 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dan zou het echt niet meezitten in je leven.
Maar genoeg om op ruime voet van te levenquote:Op maandag 12 juni 2006 09:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze krijgen vast en zeker niet ALLEMAAL miljoenen
Dat wilde ik maar net zeggenquote:Op maandag 12 juni 2006 09:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar genoeg om op ruime voet van te leven.
lijkt me ook wel jaquote:Op maandag 12 juni 2006 09:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar genoeg om op ruime voet van te leven.
quote:Op maandag 12 juni 2006 09:52 schreef c0nd0r het volgende:
Weet er nog iemand wanneer die kerel van mijn school is langsgeweest?.
Dan moet ik onthouden bij welke pagina ik was met het zoeken enzo, veel te moeilukquote:Op maandag 12 juni 2006 09:55 schreef Gebs het volgende:
Maar als je dan toch in je FoBo zit kun je wel gelijk wat terug sturen
Je doet het maarquote:Op maandag 12 juni 2006 09:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan moet ik onthouden bij welke pagina ik was met het zoeken enzo, veel te moeiluk![]()
.
moet ik je insmeren?quote:
Alleen gister menquote:Op maandag 12 juni 2006 09:57 schreef Gebs het volgende:
[..]
Niet waar jij heb het hele weekend binnen aardappelstronken staan bakken
quote:Op maandag 12 juni 2006 10:01 schreef Ladylike het volgende:
* Ladylike Smeert C0nd0r en Gebs met after-sun in
lekker? [afbeelding]
graag.. mn koekjes zijn opquote:
chocolate chip!quote:Op maandag 12 juni 2006 10:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* Zelfgebakken koekjes meeneemt
[afbeelding]
ze staan in onze ijskast he c0n?quote:Op maandag 12 juni 2006 10:11 schreef Klonk het volgende:
als je die koekjes buiten zet, is de chocolade er binnen een halve seconde tussen uit gesmolten
pssst.. we hebben senseoquote:
Dat is toch ook ene koffiemachine?quote:Op maandag 12 juni 2006 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
pssst.. we hebben senseo
wrom kan ik my active topics niet vinden? staat er niet bij![]()
en waarom kan ik mn eigen post niet editen?quote:Op maandag 12 juni 2006 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
pssst.. we hebben senseo
wrom kan ik my active topics niet vinden? staat er niet bij![]()
hij was er niet.. en toen ik alt s dee was ie er ineens welquote:Op maandag 12 juni 2006 10:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is toch ook ene koffiemachine?.
Gewoon bovenin My Active Topics?.
Tot 24u kun je geloof ik je post editten daarna niet meerquote:Op maandag 12 juni 2006 10:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en waarom kan ik mn eigen post niet editen?
my active topics heb ik gevonden btw![]()
het was 2 sec. na het postenquote:Op maandag 12 juni 2006 10:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tot 24u kun je geloof ik je post editten daarna niet meer.
Niet te hard hoor ik ben al verbrand en het is dan gevoeligquote:Op maandag 12 juni 2006 10:01 schreef Ladylike het volgende:
* Ladylike Smeert C0nd0r en Gebs met after-sun in
lekker? [afbeelding]
ik ben een vrouw.. ik doe altijd zachtjesquote:Op maandag 12 juni 2006 10:20 schreef Gebs het volgende:
[..]
Niet te hard hoor ik ben al verbrand en het is dan gevoelig![]()
* Praawr!quote:Op maandag 12 juni 2006 10:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben een vrouw.. ik doe altijd zachtjes![]()
Prrrrquote:Op maandag 12 juni 2006 10:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben een vrouw.. ik doe altijd zachtjes![]()
Dat is op me verjaardagquote:Op maandag 12 juni 2006 10:21 schreef c0nd0r het volgende:
Overigens was het geloof ik rond 11-05 dat er iemand van school langs is geweest.
quote:
en 3 dagen na de mijnequote:
geile kikkerquote:
*kuch*quote:
nouquote:Op maandag 12 juni 2006 10:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ben je aan het spinnen Gebs?
Oh, by the way, ik ga vanmiddag naar het strand.
volgend jaar vieren we het samenquote:
je vriendin?quote:
* Gebs draait omquote:Op maandag 12 juni 2006 10:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Draai je maar om, dan zal ik je op je buikje kriebelen .![]()
veel plezier!quote:Op maandag 12 juni 2006 10:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik zal vanavond uitvoerig verslag brengen.
Ik kan niet komen ik moet werken schijntquote:Op maandag 12 juni 2006 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
veel plezier!
stuur leuke jongens maar naar Maastricht
verdomme, ik had me er ZO op verheugd...quote:Op maandag 12 juni 2006 10:30 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik kan niet komen ik moet werken schijnt![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
verdomme, ik had me er ZO op verheugd...![]()
zal ik me dan maar weer aankleden?quote:
op mn harde schijf thuisquote:
jaquote:
eerst wil ik die van jouquote:
foto'squote:
naakt natuurlijkquote:
Nou, een slap worstje...quote:Op maandag 12 juni 2006 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
naakt natuurlijk![]()
ik ga voor het ultime genot![]()
okay, daar heb je gelijk inquote:Op maandag 12 juni 2006 10:51 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Nou, een slap worstje...
Daar zal je lekker opgewonden van geraken![]()
Ik heb de BiFi van -Marc- in mijn inbox gekregen vorige week en geloof me, daar heb je niet veel aanquote:Op maandag 12 juni 2006 10:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay, daar heb je gelijk in
doe dan maar suggestieve foto's![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 10:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb de BiFi van -Marc- in mijn inbox gekregen vorige week en geloof me, daar heb je niet veel aan.
quote:Op maandag 12 juni 2006 10:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb de BiFi van -Marc- in mijn inbox gekregen vorige week en geloof me, daar heb je niet veel aan.
oh ik zou wel willen hoorquote:
Kom je dan ook aan me buik kriebelenquote:Op maandag 12 juni 2006 11:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je kunt net zo goed weg gaan en op een terras gaan zitten.
Jij hebt al veel te veel vrijquote:Op maandag 12 juni 2006 11:09 schreef Ladylike het volgende:
fuck.. duim aub voor me dat mn telefoon doorgeschakeld kan worden naar mn gsm want anders kan ik geen vrij krijgen![]()
mn systeembeheerder moet dat via inet doen en hij krijgt geen verbinding met mijn pc
Eigenlijk is het onmogelijk om in dit weer te werkenquote:Op maandag 12 juni 2006 11:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bij ons is de productiviteit sowieso nauwelijks meer dan 0%.
Maakt niet uit bij welk weerquote:Op maandag 12 juni 2006 11:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Eigenlijk is het onmogelijk om in dit weer te werken.
Ik wil ook neukenquote:Op maandag 12 juni 2006 11:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja hoor. Als je mijn rug wilt insmeren vind ik het best.
nietusquote:
ik zal jullie ook missen hoorquote:
Is goedquote:Op maandag 12 juni 2006 11:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja hoor. Als je mijn rug wilt insmeren vind ik het best.
behalve onder de douchequote:
Nou sinds het mooi weer is hoor ik je niet anders dan dat je middagen vrij hebt enzoquote:Op maandag 12 juni 2006 11:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nietus![]()
heb nog zelfs van mn zwangerschapsverlof uren over (3 weken te vroeg gaan werken)
[..]
ik zal jullie ook missen hoor
Believe me, met 35 graden is het echt geen pretje..quote:Op maandag 12 juni 2006 11:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het is nooit te warm om te neuken.
Hooguit te koud! Zooo koud jeweet.
ik heb de uren dus gebruik ik ze ookquote:Op maandag 12 juni 2006 11:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou sinds het mooi weer is hoor ik je niet anders dan dat je middagen vrij hebt enzoMaar geeft niet hoor
Gelukkig
Dacht ik doe het eens op de gok, maar hij stond pas op 284 de tellert.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
-219082482374327412472347324632629346235902366269269263637489631406276243
Voorspelbaar.
Wel een beetje zoutjesquote:Op maandag 12 juni 2006 11:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goed plan!
De zee is denk ik ook wel fris genoeg.
hehehe, het kan zomaar dat je de 301'ste bentquote:Op maandag 12 juni 2006 11:14 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dacht ik doe het eens op de gok, maar hij stond pas op 284 de tellert.
Je hebt er blijkbaar ervaring mequote:Op maandag 12 juni 2006 11:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als je je net geschoren hebt, dan kan dat wel eens auw doen.
Okquote:Op maandag 12 juni 2006 11:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als je je net geschoren hebt, dan kan dat wel eens auw doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |