Geeft nietsquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:24 schreef Jo0Lz het volgende:
SePo...
Tja, ben bezig voor ene c0nd0r, dan mist je zomaar de LAPO
[MEN SC] #20 Zo veul alweer? Ja zoveul!.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Geeft niets
Ik noem je wel even in de LaPo.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[MEN SC] #20 Zo veul alweer? Ja zoveul!.
MENquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:40 schreef Klonk het volgende:
waar ben ik hier eigenlijk, oww, wacht ff spelletjes forum
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:40 schreef Klonk het volgende:
waar ben ik hier eigenlijk, oww, wacht ff spelletjes forum
ik klik vrij willekeurigquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:46 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
niet weten waar je klikt
maar wees welkom
zo iets vermoedde ik alquote:
is net als met autorijden, gewoon een straat ingaan die je niet kent, je weet nooit waar je uitkomtquote:
tis een manier om de wereld te zienquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
is net als met autorijden, gewoon een straat ingaan die je niet kent, je weet nooit waar je uitkomt![]()
nee hoor, vanmiddag nog een liefelijk kabbelend beekje ondekt, op 2 km van mijn huisquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:50 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tis een manier om de wereld te zien
maar dan moet je weleerst naar een plek gaan die interssant genoeg is om te ontdekken
kennelijk is 2km van jouw huis dan een intersseante plek om te ontdekkenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee hoor, vanmiddag nog een liefelijk kabbelend beekje ondekt, op 2 km van mijn huis![]()
ja, en op 1 km van mijn huis richting het oosten begint een heel ander landquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:55 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
kennelijk is 2km van jouw huis dan een intersseante plek om te ontdekken
nee, een andere staat, niet een ander landquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, en op 1 km van mijn huis richting het oosten begint een heel ander land![]()
Duitsland is een land, en er begint idd in duitsland gelijk een nieuwe bondsstaat, wat heb ik toch een mazzelquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:57 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nee, een andere staat, niet een ander land
duitsland is een land jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
Duitsland is een land, en er begint idd in duitsland gelijk een nieuwe bondsstaat, wat heb ik toch een mazzel![]()
c0nd0r!quote:
Is goed jong!.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:01 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
c0nd0r!
Ik ga nu naar huis, heb net de sources naar mijn gmail gesodeflikkerd.
Straks nog maar effe kijken of ik nog meer inspiratie krijg....
oranje poesjesquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Even een TVP zetten en dan ben ik er weer eventjes vandoor.
Hoi allemaal.
Zeg je niet eens effe iets over dat dingquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Is goed jong!.
Doe het maar rustig aan thuisslaap wat bij enzo
valt niet op zekjerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zeg je niet eens effe iets over dat ding![]()
Uh...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zeg je niet eens effe iets over dat ding![]()
Ik lees strakjes wel wat je er van vind...quote:
developers he, allemaal digibetenquote:
heb je nog meer mensen je kaft laten maken?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ziet er ook mooi uit wordt nog lastig kiezen zometeen.
Als je WEL SC zou terug lezen wist je waar ik het over had!.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:09 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
heb je nog meer mensen je kaft laten maken?
Je bent bang dat de andere fok!meiden je niet anders meer willen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet echt hoor.
Om toestanden te voorkomen.
precies ik wil nog wel kans maken bij jouquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent bang dat de andere fok!meiden je niet anders meer willen?
Uhhm neem je raad aan van uhh hoe heet hij ookal weer .quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
precies ik wil nog wel kans maken bij jou.
WEST?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhhm neem je raad aan van uhh hoe heet hij ookal weer .![]()
![]()
mijn post is gewist![]()
Nee ik ben vele malen romantischerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik.![]()
Nee toch he, doe je niet he.![]()
wie ben jij aan het feliciteren?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:35 schreef -Marc- het volgende:
FELI!!!!
Hmm sja verschillende ideeën heb ik daarover, zal even met mijn vriendin overleggen wat ze goed vindquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja goh, zo moeilijk lijkt me dat niet, na die ene reactie![]()
Wat versta jij onder romantisch?
ohquote:
schiet je op? het is bijna 6 uurquote:
oeh je hebt inet in je auto.. stoerquote:
Goedemiddag....quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:16 schreef ErwinEHVNL het volgende:
goeiemiddag...
waarom zit ik niet op terras
inderdaaaaaaad, hierquote:Op zondag 11 juni 2006 19:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah en ik me maar afvragen waar dat tuig is.
Hier dus
Ja hoorquote:
Terwijl jij nieuw voor me bent hehequote:
Uhu speciaal voor jou!quote:Op zondag 11 juni 2006 20:42 schreef VASND het volgende:
zozo, angelusje ook hier.
Wauwquote:
quote:
hhe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |