Geeft nietsquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:24 schreef Jo0Lz het volgende:
SePo...
Tja, ben bezig voor ene c0nd0r, dan mist je zomaar de LAPO
[MEN SC] #20 Zo veul alweer? Ja zoveul!.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Geeft niets
Ik noem je wel even in de LaPo.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[MEN SC] #20 Zo veul alweer? Ja zoveul!.
MENquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:40 schreef Klonk het volgende:
waar ben ik hier eigenlijk, oww, wacht ff spelletjes forum
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:40 schreef Klonk het volgende:
waar ben ik hier eigenlijk, oww, wacht ff spelletjes forum
ik klik vrij willekeurigquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:46 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
niet weten waar je klikt
maar wees welkom
zo iets vermoedde ik alquote:
is net als met autorijden, gewoon een straat ingaan die je niet kent, je weet nooit waar je uitkomtquote:
tis een manier om de wereld te zienquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
is net als met autorijden, gewoon een straat ingaan die je niet kent, je weet nooit waar je uitkomt![]()
nee hoor, vanmiddag nog een liefelijk kabbelend beekje ondekt, op 2 km van mijn huisquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:50 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tis een manier om de wereld te zien
maar dan moet je weleerst naar een plek gaan die interssant genoeg is om te ontdekken
kennelijk is 2km van jouw huis dan een intersseante plek om te ontdekkenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee hoor, vanmiddag nog een liefelijk kabbelend beekje ondekt, op 2 km van mijn huis![]()
ja, en op 1 km van mijn huis richting het oosten begint een heel ander landquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:55 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
kennelijk is 2km van jouw huis dan een intersseante plek om te ontdekken
nee, een andere staat, niet een ander landquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, en op 1 km van mijn huis richting het oosten begint een heel ander land![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |