Als het niet fijn zou zitten, zou ik het niet doenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
Ja. Buiten dat zit het niet eens fijn.
Ikke niet snappe?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:31 schreef Chou het volgende:
Ik zit altijd met mijn benen over elkaar achter het stuur
Verwijs je daar nu nog steeds naarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:30 schreef Nickthedick het volgende:
Ja, en samen afrukken met een andere kerel ook.
Ja... je hebt erg smerige beelden door m'n hoofd doen spoken.quote:
Naast dat het gay is is het ook nog slecht voor je benen. Je klemt zo je bloedsomloop af, waardoor je benen uiteindelijk zullen afsterven...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:27 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben man en ik zit graag met mijn benen over elkaar. Ik vind dat een gedistingeerde wijze van zitten. Nu is het zo dat een dergelijke zithouding door sommigen wordt gezien als gay of op zijn minst verwijfd. Dat is gek, want vanuit de traditionele etiquette is het zo dat dat juist de zithouding is voor de man en dat juist de vrouw NIET met de benen over elkaar behoort te zitten, maar met de knieën naast elkaar.
Wat vinden jullie? Is het als man zijnde gay of verwijfd om met de benen over elkaar te zitten?
![]()
Homo!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:37 schreef teh_m0nkey het volgende:
Boeie, soms zit ik ook met de benen over elkaar![]()
Zakmartelaar!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:37 schreef teh_m0nkey het volgende:
Boeie, soms zit ik ook met de benen over elkaar![]()
Dat is waar, dus nooit te lang doen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:39 schreef mAst3rb33r het volgende:
[..]
Naast dat het gay is is het ook nog slecht voor je benen. Je klemt zo je bloedsomloop af, waardoor je benen uiteindelijk zullen afsterven...
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:56 schreef mAst3rb33r het volgende:
Laat vrouwen maar lekker met hun benen wijd zitten...![]()
Ik weet niet hoe jij je benen over elkaar hebt... maar je hebt juist MEEER ruimte voor je ding als je met je benen OP DE NORMALE MANNEN manier over elkaar heen zit.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:29 schreef thefunny het volgende:
...als ik mannen met de benen over elkaar zie zitten, namelijk dat ze een klein piemeltje hebben![]()
Ja zo zit ik dus, dat andere is idd ballenknellend.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:26 schreef Dannon het volgende:
Ik blijf er bij dat er twee manieren van 'met de bene over elkaar zitten' zijn. Een manier is inderdaad redelijk knellend en pijnljik en oncomfortabel, en ook hoe je vrouwen ziet zitten, waar de knie helemaal over het andere been gaat, zodat je onderbeen weer naar beneden bungelt... *shivers*
Nee. Meeste mannen zie ik zitten met hun onderbeen (of enkel zelfs) net boven de knie op het andere been. Dan heb je lekker de ruimte ertussen, zogezegt, en het zit heerlijk relaxed. ^^
... if that makes sense.
Waarom zal je het niet zeggen als je homo bent? Jij hebt er ervaring mee om zoiets te verzwijgen?quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:33 schreef Mirel het volgende:
Ik vind het helemaal niet knellend, maar ik heb wel een grote piemel.
En met je voeten opzij natuurlijk, zodat je onderste been na een tijdje helemaal lam wordt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:13 schreef DarkY.NL het volgende:
OP er is niks mis met de benen over elkaar zitten.
En inderdaad hoort een vrouw de knieen naast elkaar te hebben *check hiervoor bijv fotos van de koningin in zit stand* . bijv http://www.edusite.nl/docs/edusite/beatrix_troonrede2.jpg
[..]
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:38 schreef MrBean het volgende:
Pfff, al die stoere mannetjes die zeggen dat ze niet met de benen over elkaar zitten, omdat hun 30cm lange penis er dan tussen zit ...
Waarom zou hun fantoompiemel dan tussen hun benen zitten, ze kunnen hem toch ook omhoog leggen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:38 schreef MrBean het volgende:
Pfff, al die stoere mannetjes die zeggen dat ze niet met de benen over elkaar zitten, omdat hun 30cm lange penis er dan tussen zit ...
Al Bundyquote:
Juist! NO MA'AMquote:
Ja, ik ken dat... Zat laatst tegenover iemand in de trein die zijn benen zo ver van elkaar had, dat ie bijna in de splithouding zat. En daarbij zat ie ook nog eens extra onderuitgezakt, zodat zijn kruis zich op enkele cm afstand van mijn kniëen bevond.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:25 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Alleen liever niet de benen extra wijd pose overdrijven, zo groot issie ook weer nietEnneh, in het openbaar vervoer mogen de knietjes ook wel braaf naast elkaar. *slechte eraringen hiermee heeft*
![]()
Helemaal mee eens. Zit heerlijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:26 schreef Dannon het volgende:
Ik blijf er bij dat er twee manieren van 'met de bene over elkaar zitten' zijn. Een manier is inderdaad redelijk knellend en pijnljik en oncomfortabel, en ook hoe je vrouwen ziet zitten, waar de knie helemaal over het andere been gaat, zodat je onderbeen weer naar beneden bungelt... *shivers*
Nee. Meeste mannen zie ik zitten met hun onderbeen (of enkel zelfs) net boven de knie op het andere been. Dan heb je lekker de ruimte ertussen, zogezegt, en het zit heerlijk relaxed. ^^
... if that makes sense.
Waar komt dat notenkraker idee vandaan? Dat is echt gezeik van mensen die motorisch gestoord zijn en geen controlle over hun benen hebben (en vrouwen).quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:25 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik vind 't eigenlijk ook hardstikke un-sexy als mannen zo zitten. Ik weet dan rationeel gezien wel dat het gewoon nergens op slaat, maar ook ik kan sommige biologisch voor mij voorgedefineerde zaakjes niet zomaar uitschakelen.
Echte vrouwen vallen op echte mannenEen echte vent die in zo'n echte mannen pose zit (benen ver van elkaar af
of enkel op de knie-pose ) is gewoon vele malen fijner om naar te kijken dan zon notenkraker.
Tsja. Doe je voordeel met deze kennis guys, zou ik zeggen.![]()
Alleen liever niet de benen extra wijd pose overdrijven, zo groot issie ook weer nietEnneh, in het openbaar vervoer mogen de knietjes ook wel braaf naast elkaar. *slechte eraringen hiermee heeft*
![]()
Que?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:31 schreef Chou het volgende:
Ik zit altijd met mijn benen over elkaar achter het stuur
Denk even na.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:15 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Waar komt dat notenkraker idee vandaan? Dat is echt gezeik van mensen die motorisch gestoord zijn en geen controlle over hun benen hebben (en vrouwen).![]()
![]()
Geef eens antwoord i.p.v zo'n nutteloze post.quote:
Als je erover nadenkt is het niet echt een natuurlijke vorm van zitten, wie heeft dit dan bedacht?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:04 schreef Locusta het volgende:
Mannen horen gewoon niet met de benen over elkaar te zitten.... period...![]()
Het staat gewoon niet!![]()
En vrouwen horen achter het aanrecht.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:04 schreef Locusta het volgende:
Mannen horen gewoon niet met de benen over elkaar te zitten.... period...![]()
Het staat gewoon niet!![]()
Ik zag "gedistingeerde" en ik dacht 'Hè?'. Maar het is een FuifDuif-topic.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:27 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben man en ik zit graag met mijn benen over elkaar. Ik vind dat een gedistingeerde wijze van zitten. Nu is het zo dat een dergelijke zithouding door sommigen wordt gezien als gay of op zijn minst verwijfd. Dat is gek, want vanuit de traditionele etiquette is het zo dat dat juist de zithouding is voor de man en dat juist de vrouw NIET met de benen over elkaar behoort te zitten, maar met de knieën naast elkaar.
Wat vinden jullie? Is het als man zijnde gay of verwijfd om met de benen over elkaar te zitten?
![]()
Miami Vice.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:01 schreef SuperRogier het volgende:
Ik zit nu wel met me benen over elkaar, maar ze liggen op me bureax met me bureaustoeltje naar achter, dan is het wel relaxt, maar anders; gay
![]()
Ik kan beide manieren wel waarderenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:26 schreef Dannon het volgende:
... if that makes sense.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |