Niet iedereen kan superieur zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:52 schreef Sjoewe het volgende:
[Design] Showcase
Tjezus, sommige mensen hebben het echt moeilijk ej
[afbeelding]
Waar slaat dat nou weer opquote:
quote:
ow jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, fout... BoJo zn eerste post in een SC is ALTIJD tvp
* BoJo wacht op mailquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Inderdaad
Bo, mn aanmedling is nu dus iets definitiever
er is niks buiten de SC voor mij dus zo moeilijk is dat nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Bo! Je bent je tvp vergeten! Hoe heb je dit topic gevonden!
waarvoor?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:19 schreef Mukie het volgende:
wh00t, de televisie staat er al
Op sommige afdelingen hiero hebben ze zelfs een beamer geritselt
Beter wel de tv hier op het werk, dan veelal "ziekmedlingen" en extreem veel streaming op het net wanneer het niet zo is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TV kijken doe je maar lekker thuis, niet op het werk
Helmpie staat hier al een maandje ofzo op mn beedlschermquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:25 schreef BoJo het volgende:
ik zing al de halve dag "Schade Deutschland, alles ist vorbei, alles ist vorbei...alles ist vorbei!!"
wij hebben hier ook van die vlaggen, aan de andere kant zitten 2 duitsers met hun vlaggetje dus is het altijd de sport dat vlaggetje om te gooienquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
Helmpie staat hier al een maandje ofzo op mn beedlscherm
Blijft leukquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
wij hebben hier ook van die vlaggen, aan de andere kant zitten 2 duitsers met hun vlaggetje dus is het altijd de sport dat vlaggetje om te gooien![]()
![]()
Die had ik al gezienquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Herman, de Thialf van Heerema ligt bij je in het dorp
zeg je op vrijdagmiddag half 5quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die had ik al gezien
En als ze het wagen hier een TV neer te zetten voor datvoetbal
ga ik lekker naar huis
[afbeelding]
vind het wel een tof ideequote:
File met dit weer zonder climat control is kutquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:15 schreef ijsmeis het volgende:
Booeeeee, fileMaar ik heb wél de weg gevonden
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
File met dit weer zonder climat control is kut
Wanneer ben je jarig, dan krijg je een tomtom van mequote:
*snel quote*quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig, dan krijg je een tomtom van me
Dan hoef je je in iedergeval niet druk te maken over de weg te vinden![]()
Scheelt weer een paar tiende lichaamstemperatuur
wat voor auto heb je dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:16 schreef Jimmeh het volgende:
Ik zou graag is naar de Nordschleife willen, maar heb geen auto waarmee lekker op zo'n lang circuit gereden kan worden
Nou op dit moment geen, omdat ik weer even thuis woon voordat ik weer een nieuwe studie begin. Me pa heeft wel verschillende auto's maar die gaat ie mij echt niet meegeven naar de nordschleifequote:
De curbs moet je op de Ring op 90% van de plekken mijden jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:35 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Nou op dit moment geen, omdat ik weer even thuis woon voordat ik weer een nieuwe studie begin. Me pa heeft wel verschillende auto's maar die gaat ie mij echt niet meegeven naar de nordschleife
Op Assen was wel leuk in de oldtimer (die van de vorige sc titel) voluit karren, curbs mee pakken enzo
![]()
Heb alleen digitaal is over de Nordschleife gescheurd maar die curbs zijn echt niet geschikt om aan te raken of wel? Overdreven gezegd, soort stoepranden ofzo. Bijna elke keer een opdonder die me in een spin bracht
Ik help wel herinnerenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat ben je tegen die tijd vast wel vergeten
Ik werk meestal in airco omgeving bij bedrijven gelukkenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:21 schreef Hugster het volgende:
wat gaan de peuken en de rose toch hard op die warme dagen![]()
[afbeelding]
Oh ik lig lekker te chillen in de tuin hier met wat vrienden. Lekker muziekjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik werk meestal in airco omgeving bij bedrijven gelukken![]()
Zo niet gaat het werktempo aanzienlijk achteruit
Dan heb jij het beter voor elkaar dan dat ik het had afgelopen dagenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Oh ik lig lekker te chillen in de tuin hier met wat vrienden. Lekker muziekjejointje op z'n tijd
En we hebben een doosje kogeltjes opgeschoten met de pistolen van mijn broertje
Toch wat te doen vanuit je luie stoel [afbeelding]
[afbeelding]
Bij de luchtmacht bezig?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan heb jij het beter voor elkaar dan dat ik het had afgelopen dagen
afgetrainde fagots bij de luchtmacht![]()
Tijd voor een peukie zou je denken maar ja ehquote:
Ik doe het wel ff voor je, ik ben ook de beroerdste nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tijd voor een peukie zou je denken maar ja eh
[afbeelding]
Nee hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat ben je tegen die tijd vast wel vergeten
geen update helaas... nog steeds die vorigequote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:09 schreef ijsmeis het volgende:
En dan voor ijsmeis? :
Dameshockey?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:20 schreef Sjoewe het volgende:
Whehehe ik ben gisteren gevraagd om keeper van een hockeyteam te worden
En ik heb gezegd dat het me wel lachen leek
[img]http://www.audiofuhrer.de/images/foot.gif/img]
Dat ligt natuurlijk in het verlengde, hockeysnollenquote:
jij liever als ikquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:20 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
dan trek ik mijn vorige opmerking inquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk in het verlengde, hockeysnollen
[afbeelding]
Verzorger nodig?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk in het verlengde, hockeysnollen
[afbeelding]
Ga jij me rijden dan?quote:
Scheur jij me er heen, mag je onder de wedstrijd op de motorkap zitten en Peutjes plegen met de dames op de parkeerplaatsquote:
Peu'tjes plegen? Lamaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Scheur jij me er heen, mag je onder de wedstrijd op de motorkap zitten en Peutjes plegen met de dames op de parkeerplaats![]()
[afbeelding]
Is op de motorkap van je auto pimpen dan niet dè gulden weg naar een goed potje rampetamenquote:
Neequote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Is op de motorkap van je auto pimpen dan niet dè gulden weg naar een goed potje rampetamen
[afbeelding]
Zal ik dan maar CRX velgen onder de 155 zetten?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:38 schreef Hugster het volgende:
Nee de dames denken dan alleen maar "tsssss die stilo velgen"
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:38 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Nee die CRX velgen staan veel beter onder een Maseratie 155quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:38 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Wil je nou hockeykutjes scoren of nietquote:
Niet ten kosten van mijn kostbare lakquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wil je nou hockeykutjes scoren of niet
[afbeelding]
Dan leg je er een handdoekje onderquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:42 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Niet ten kosten van mijn kostbare lak![]()
Zo'n lichtkleurig matje?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan leg je er een handdoekje onder
[afbeelding]
Met "driver: Alfisti" erin geborduurdquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan leg je er een handdoekje onder
[afbeelding]
jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kern van waarheid eh? [afbeelding]
[afbeelding]
nee, dat komt het op het zijraam met mijn bloedgroep erbijquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Met "driver: Alfisti" erin geborduurd
[afbeelding]
Ja, hij moet fietsen!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kern van waarheid eh? [afbeelding]
[afbeelding]
Heb je eigenlijk foto's van je bolidequote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
nee, dat komt het op het zijraam met mijn bloedgroep erbij
Heb ik wel maar krijg je nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk foto's van je bolide![]()
Nu ben ik wel benieuwd
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk foto's van je bolide![]()
Nu ben ik wel benieuwd
[afbeelding]
ik ga NIET FIETSEN ARGRGGARHRHRHHHH!!!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Kom anders hierheen fietsen! ff bakkie doen!
Ik zal van photoshop afblijvenquote:
vuile leugenaarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zal van photoshop afblijven
Ik hou tegenwoordig van 155's![]()
![]()
[afbeelding]
ik moet nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Als je hierheen komt fietsen krijg je een whopper-kaas
Ik geef het op, ik heb mijn best gedaanquote:
kwamen ze nou vandaag thuis?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:56 schreef Hugster het volgende:
omg de tuin is echt een kankerzooi
[afbeelding]
ze zagen het niet meer zitten met je?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
ze waren er alweer een paar daagjes
Ze zijn vanmorgen weer vertrokken
[afbeelding]
Jaquote:
Utregquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Als jij een leuke locatie weet..........
Gewoon je broertje de schuld gevenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:01 schreef Hugster het volgende:
Alleen moet ik denk ik wel al die putten van al die kogeltjes uit 4 verzinkte plantenbakken gaan slaan anders zullen ze echt gaan flippen op me
[afbeelding]
we gaan die locatie zoeken in Muidenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Als jij een leuke locatie weet..........
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik ga nu in de 55'er stappen en zie je op de parkeerplaats van ons favo Restaurant?
Als je de hele tijd achteruit rijd heb je ook RWDquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:18 schreef BoJo het volgende:
ik ga nu, die terreinwagen rijder beetje voorsprong geven natuurlijk![]()
![]()
Pfff ik heb teveel gegetenquote:
Wil je ook een zak?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pfff ik heb teveel gegeten
[afbeelding]
lol toevallig dat je het zegt want ik ben weer met mijn postbolide door zijn straat gereden, maar geen passat gezien. Maar alstie hem parkeert bij de garages kan je dat ook niet zien vanaf de weg en ik wou het risico niet lopen dat hij me zagquote:
Gewoon in Middelburg van de kade afbeukenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
lol toevallig dat je het zegt want ik ben weer met mijn postbolide door zijn straat gereden, maar geen passat gezien. Maar alstie hem parkeert bij de garages kan je dat ook niet zien vanaf de weg en ik wou het risico niet lopen dat hij me zag
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gewoon in Middelburg van de kade afbeuken
Carmageddon
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
maar ik ben pleitte, ff tv kijke en pitte morgen weer 06:00 werken
Na 1 kwart van 1 zak maarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Na hoeveel zaken chips kwam deze gedachten?
En jij had inkopen gedaan zo van, zo vanavond lekker 3 zakken chips naar binnen werken?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Na 1 kwart van 1 zak maar
Cream & Onion. Had ik nou maar die andere los gemaakt
Nee, het was 3 voor 1.79, dus mja, meenemen die hapquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En jij had inkopen gedaan zo van, zo vanavond lekker 3 zakken chips naar binnen werken?
Ik zei chubby kakmokkelsquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:22 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoewe, vertel je me eergisteren dat je niets van de hockeytutjes moet hebben en dat dat mijn slag volk is, ga je hoooookiejeeee?![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, het was 3 voor 1.79, dus mja, meenemen die hap
Ik heb gepakt waar ik zin in had hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]mja kan ik hier thuis ook altijd zien wat in de aanbieding was
Ken jij hockysletjes die geen chubby kakmokkels zijn dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zei chubby kakmokkelsNiets mis met sportieve dames van stand achter een balletje aan zien rennen in korte rokjes
[afbeelding]
Anway, doe mij maar de bolognesequote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb gepakt waar ik zin in had hoorMaar okay, die andere 2 omdat het een aanbieding was.
Ja zat _binnenkort_quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ken jij hockysletjes die geen chubby kakmokkels zijn dan?
[afbeelding]
Nah en. Je bent toch een vent of niet? Een beetje klimmen kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Crap hij blijft achter een boom hangen![]()
Ik hoop het, dat worden een hoop FBG meetsquote:
Jeremy Clarkson's showdown op Veronica14.gifquote:
Scherpquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nah en. Je bent toch een vent of niet? Een beetje klimmen kan geen kwaad.
Puike bak die rolls royce...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jeremy Clarkson's showdown op Veronica14.gif
[afbeelding]
Dan moet ie blijkbaar in het andere vakjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:43 schreef BaraCuda het volgende:
Even vraagje
Waar moet een vaatwastablet in?![]()
Ik heb 2 vakjes maar heb geen flauw idee waar hij in moet
Ik heb hem in een vakje met deksel gedaan maar de tablet is niet echt verbruikt zegma![]()
Mja, ik ga nog maar even kijkenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:44 schreef ijsmeis het volgende:
Mooie foto'sen hoi Alex.
[..]
Dan moet ie blijkbaar in het andere vakje
en geen foto?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die had ik al gezien
En als ze het wagen hier een TV neer te zetten voor datvoetbal
ga ik lekker naar huis
[afbeelding]
Ben jeal geroyeerd bij ROOD?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:20 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Vakje wat je opzij kan schuiven, niet het vakje met die draaidop in het midden wat de waterhardheid aangeeft.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:43 schreef BaraCuda het volgende:
Even vraagje
Waar moet een vaatwastablet in?![]()
Ik heb 2 vakjes maar heb geen flauw idee waar hij in moet
Ik heb hem in een vakje met deksel gedaan maar de tablet is niet echt verbruikt zegma![]()
Ik ben geen lid van rood, en nooit de behoefte aan gehad. Jeugdleden van politieke partijen zijn overactieve strebers met oogkleppen en een totale onwil om naar andermans argumenten te luisteren.quote:
Wie won de sprint?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:36 schreef Alfisti het volgende:
*POMPIEDOM*
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
meldtquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ken jij hockysletjes die geen chubby kakmokkels zijn dan?
[afbeelding]
Ben je al die tijd een hockeysletje geweest zonder het te zeggenquote:
Mja, me dunkt dat je veel in het buitenland hebt gespeeld, volgens mij heb je in je jeugd niet zoveel in NL gewoondquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:12 schreef Mukie het volgende:
ben ik geweest idd, heb zelfs internationale wedstrijden gespeelt
btw fok is me waaaaaay too slow
Tis dat je al bezet bent, anders kwam ik je schaken en nam ik je mee naar mn kasteelquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:12 schreef Mukie het volgende:
ben ik geweest idd, heb zelfs internationale wedstrijden gespeelt
btw fok is me waaaaaay too slow
Niks, maar dat was wel hier in de straat ja!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:06 schreef Devilnl het volgende:
Alexxxxx wat heb jij rond 19:30 in de fik gestoken??
beste zwarte rook boven stiens ongeveer
kloptquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:27 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ford Transit met een Alfa logo?
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klopt![]()
Die Alfa (de echte) staat btw bij Devilnl in het dorp
ik bedoelde dat je mocht zeggen wat het isquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:29 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Die ga ik niet aanbidden, die mag wegroesten van mij part!![]()
Het Alfa Romeo bedrijfswagen topic hier in PTA er al bijgezocht ook?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]ik zat al helemaal moeilijk te denken, man!
Neuhquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het Alfa Romeo bedrijfswagen topic hier in PTA er al bijgezocht ook?
Kan wel hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Neuhzover ging ik het niet
Maar had wel effe iets van "Neeee ... dat kan toch niet? Zou het?"
Ja, maar niet in Ford Transit vormquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kan wel hoor
[afbeelding]
Deze kon je destijds ook met Alfa logo kopen bijvoorbeeld
klopt, toen leken de busjes ook wta minder op elkaar dan nu trouwensquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ja, maar niet in Ford Transit vorm
nee, tegenover de kantine van de DTD meerquote:
dat rijd lekker tussen de geultjes doro in het aardappellandquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:47 schreef Jimmeh het volgende:
Tractors met positieve camber
wie vertelt mij het nut er van?!
[afbeelding]
hopelijk? wat gaat t worden? 3000+ cc turbochargedquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:49 schreef Googolplexian het volgende:
Morgen (hopelijk) een nieuwe PC halen
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:55 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
hopelijk? wat gaat t worden? 3000+ cc turbocharged![]()
waarom ben je niet op msnquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]nvm
doe net wat verder onderzoek naar de aanbieding en het beterft een AMD Athlon 64 3700+
Wel lekker snel enzo maar socket 754gaat 'm niet worden
Omdat ik effe wat dingen aan het uitzoeken ben en dan ga slapenquote:
Hoe zijn de ervaringen met, of verhalen over, Dell?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:05 schreef Jimmeh het volgende:
Hehe altijd met van die aanbiedingen, altijd addertjes onder het gras zoals met moederborden, el cheapo geheugen of simpele videokaart. En de doorsnee consument trapt in al die praatjes
Zo dan lekker druk dusquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Omdat ik effe wat dingen aan het uitzoeken ben en dan ga slapen
Morgen F1 kwali, WK, PCzoeken en misschien kopen en als het lukt nog werken tussendoor
Zinnig antwoord nr1.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat rijd lekker tussen de geultjes doro in het aardappelland
maar devilnl heeft iets meer verstadn van tractor rijden, dus vast ook een zinniger antwoord
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo dan lekker druk dus
* ook_gek gaat morgen middag weer werken in dat cafe![]()
quote:
Heb geen ervaring met Dell, het komt wel op mij over als een aardig goed bedrijf, qua uitstraling/reclame ofzo weet eigenlijk niet waarom. Maar vul het in de search en je vindt genoeg geklaagquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hoe zijn de ervaringen met, of verhalen over, Dell?
Zie ze ook steeds meer in films enzo ... betekent dat het goed gaat
Nee geen foto, was minstens 1 km verderop hier, en dat werkt niet echt eh met een telefooncameraquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en geen foto?
Een oud medewerkster van die schuit zit op BB, die tipte memaar ik ben voor 17 juni niet in Rotterdam
vroegah was ik ook zo ... maar nu wil ik gewoon doorwerken en geen gezeik met zelf reparaties uitvoeren.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:34 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Heb geen ervaring met Dell, het komt wel op mij over als een aardig goed bedrijf, qua uitstraling/reclame ofzo weet eigenlijk niet waarom. Maar vul het in de search en je vindt genoeg geklaag
Vroegâh was ik wel up to date met wat goed is qua pc's maar sinds paar jaar interesseert het me totaal niet meer, zolang t maar werkt en goed genoeg is om heel soms een spelletje te draaien![]()
Overigens als ik weer een nieuwe pc zou nodig hebben, zou ik net als bij deze bak flink reviews lezen op tweakers.net en zelf samenstellen/bouwen met onderdelen uit de goedkoopste winkels in de pricewatch (van t.net)
http://www.intel.com/personal/dual-core/index.htmquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:50 schreef hermandeperman het volgende:
Klinkt best netjes Googol
Ik wil alleen nog steeds een site die mij uitlegt wat dat dual core nu precies is.... heb ik ff gemist
Ik werk momenteel ook met 2 gieg geheugen en met een 512 gefoce kaart en dat gaat LEKKER kan ik je zeggen
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:58 schreef hermandeperman het volgende:
ik bedoelde dus een fatsoenlijke site![]()
Maar ik ga nu ff tukken, hbe ietwat teveel gedronken en morgen weer vroeg op
[afbeelding]
quote:Werd zojuist gepasseerd door een donkere 155 (met zeker 150 km/h), een donkere sound en kenteken JR-??-?? Was op vrijdagavond om ± 23.45 op de A10 zuid richting afrit A2 Utrecht. Was dat Bojo?
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het 155 gespot topic op artc forum?
op de meeste fora waar ik kom (van die merkenfora) kom ik alleen in dat topicquote:
kastelenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tis dat je al bezet bent, anders kwam ik je schaken en nam ik je mee naar mn kasteel
[afbeelding]
Dingen zoals 3dviz/max zijn ideaal voor dualcoresquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:03 schreef Jimmeh het volgende:
Met zo'n systeem kan je wel een tijd vooruit
Dual Core is gewoon zoals de naam zegt 2 kernen. 2 processors op elkaar geplakt als het ware. In principe zou je dan 2x zoveel qua prestatie verwachten maar dat gaat niet op. Aangezien meeste programma's gemaakt zijn om 1 processor te gebruiken. Maar als je heelveel programma's tegelijker tijd draait die behoorlijk veel vragen van je cpu heb je er wel snelheids winst mee. Oftewel als je een video hebt gemonteerd en deze heeft een paar uur nodig om omgezet te woren naar DVD/XviD whatever, kan je ondertussen prima een spelletje spelen zonder hotter de stotter![]()
Hmm wat verneuk ik mn bioritme weer door zo laat te gaan fokken en dan meteen een paar uur blijf fokken....![]()
quote:
Welke Dell heb je het dan over?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hoe zijn de ervaringen met, of verhalen over, Dell?
Zie ze ook steeds meer in films enzo ... betekent dat het goed gaat
Weet ik dat ja?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Speciaal een paard op de achtegrond laten zien
(en je weet verrekkeste goed dat ik ook wel eens paarden op de foto zet)
Ik durf het niet te zeggen, maar dat kun je nooit.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik kan nog niet echt lekker denken ook
[afbeelding]
onze klant heeft allemaal D600/610s , best vaak wat mis mee... maar de helpdesk is best makkelijk jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Welke Dell heb je het dan over?
De GX260 bvb heeft standaard een defective powersupply.
De M60 laptop moet bijna direct het motherboard van vervangen worden, wil je geen last krijgen van BSOD's etc etc etc
Wel moet ik zeggen dat die jongens een prima helpdesk hebben, lekker snel zijn en niet al te veel zeuren.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen, maar dat kun je nooit.
Neequote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weet ik dat ja?Je bedoelt zeker die vrouw van je email
Dell Dimension 9150 desktopquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Welke Dell heb je het dan over?
De GX260 bvb heeft standaard een defective powersupply.
De M60 laptop moet bijna direct het motherboard van vervangen worden, wil je geen last krijgen van BSOD's etc etc etc
Wel moet ik zeggen dat die jongens een prima helpdesk hebben, lekker snel zijn en niet al te veel zeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |