Nee dit was de eerste keer dat ik met een donateurstrit meegingquote:Op zondag 11 juni 2006 20:02 schreef Zug-Chef het volgende:
Wrijf t er maar in Maar doen ze dit soort tripjes wel vaker? Moet je zeker lid van de werkgroep zijn of hoe kan je mee (de volgende x )
Ahja ok, maar goed in de gaten houden dus. Volgende wel hopen op net zulk weerquote:Op zondag 11 juni 2006 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
oh zij, wacht ff. Ja mat54 maakt geloof ik 2-3 keer per jaar een ritje
Het ligt soms ook aan de foto vind ik, ik maak soms een foto, en als er het nummer erop staat (wat je kan zien) zet ik er wel altijd bij welk nummer het was. Maar ik ben zelf niet zo precies in nummersquote:Op zondag 11 juni 2006 19:39 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Bedankt man, meteen gefixed Omdat ik met de originele nummering werk van de fotos haal ik nog wel ns wat door elkaar
Hoe precies zijn jullie eigenlijk met treinnummers. Als je een foto ziet, wil je dan per se het nummer er van zien (als t niet te zien is). Kom nu nog al wat foto's tegen waar ik dan het treinnummer van schuldig moet blijven
schitterende opmerking alexquote:Op zondag 11 juni 2006 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
treinnummers boeien me geen kont, maar ik zet ze er bij omdat ik weet dat een groot deel van mn treinenpubliek nogal geilt op die nummertjes, om het even kort door de bocht te zeggen
tis wel grappig om evt een trein nummer die later eens schade oploopt, of omgedoopt wordt naar Thema <vul hier in>quote:Op zondag 11 juni 2006 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
treinnummers boeien me geen kont, maar ik zet ze er bij omdat ik weet dat een groot deel van mn treinenpubliek nogal geilt op die nummertjes, om het even kort door de bocht te zeggen
1331quote:Op zondag 11 juni 2006 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
treinnummers boeien me geen kont, maar ik zet ze er bij omdat ik weet dat een groot deel van mn treinenpubliek nogal geilt op die nummertjes, om het even kort door de bocht te zeggen
JOUW treinenpubliek? WIE dan?quote:Op zondag 11 juni 2006 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
treinnummers boeien me geen kont, maar ik zet ze er bij omdat ik weet dat een groot deel van mn treinenpubliek nogal geilt op die nummertjes, om het even kort door de bocht te zeggen
DOE ES DOORWERKEN DANquote:Op maandag 12 juni 2006 00:22 schreef jorienvdherik het volgende:
In 2005 hield de spoorwegpolitie 233 mensen aan voor het maken van of reizen met valse kaarten. Volgens de politie is dit slechts het topje van de ijsberg.
De bezoekers van de treinenafdeling van mijn voertuigfotosite.quote:
oh okee, nee dan volg ik je weerquote:Op maandag 12 juni 2006 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De bezoekers van de treinenafdeling van mijn voertuigfotosite.
waar ga je morgen pics schieten ?quote:Op maandag 12 juni 2006 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen weer een hoop treinenpics van mij
Ik ga iig wel ff kijken vrijdag en zaterdag (op t station hier dan)quote:Op maandag 12 juni 2006 21:25 schreef Peterselieman het volgende:
Dan adviseer ik je dat in Leeuwarden te doen, dit omdat daar veel materieel is, ook materieel dat niet dagelijks in het noorden komt (tenminste dat hoop ik) in verband met de open dag van de vliegbasis.
idem hier.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:27 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Ik ga iig wel ff kijken vrijdag en zaterdag (op t station hier dan)
(goedkoop reisadvies: neem de bus naar stiens en stap halverwege de troelstraweg uit, halte karwei\bricorama of hoe die halte ook maar heet Je moet dan echter wel een eindje nog lopen naar de oostingang van de basis. Ik weet niet of ze dit advies zullen waarderen )quote:Op vrijdag 16 en zaterdag 17 juni zijn de Open Dagen van de Luchtmacht op vliegbasis Leeuwarden. Geniet van vliegshows, spectaculaire demonstraties en een kijkje achter de schermen.
Bereikbaarheid
NS adviseert bezoekers aan de Open Dagen te reizen naar station Leeuwarden. Tussen station Leeuwarden en de vliegbasis rijden gratis pendelbussen. Deze pendelbussen vertrekken achter het busstation, naast het kantoor van Aegon.
Extra treinen
NS rijdt voor dit evenement op 16 en 17 juni extra treinen van Leeuwarden naar Zwolle en op 17 juni ook van Zwolle naar Leeuwarden. De extra treinen worden getoond in het reisadvies van Planner Plus.
Reisadvies
Raadpleeg Planner Plus voor exacte vertrek- en aankomsttijden en een compleet reisadvies.
quote:Op maandag 12 juni 2006 21:42 schreef Peterselieman het volgende:
Hopelijk zetten ze (V)IRM in.
Ja, dan ben je mooi dom bezig, want één halte verder is de bushalte van de vliegbasis..... (Ik heb jaaaaaaren in Stiens gewoond)quote:Op maandag 12 juni 2006 21:42 schreef Peterselieman het volgende:
Hopelijk zetten ze (V)IRM in. Er rijden bij mijn weten de gehele dag extra stoptreinen naar zwolle
Zou je gratis met een treinkaartje de bus in komen? Volgens de NS wel, maar volgens mij niet.
[..]
(goedkoop reisadvies: neem de bus naar stiens en stap halverwege de troelstraweg uit, halte karwei\bricorama of hoe die halte ook maar heet Je moet dan echter wel een eindje nog lopen naar de oostingang van de basis. Ik weet niet of ze dit advies zullen waarderen )
Ik twijfelde of er daar nog een halte was, maar die is er dus wel. Maar deze tip was voor degenen die toch nog een eindje extra willen lopenquote:Op maandag 12 juni 2006 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dan ben je mooi dom bezig, want één halte verder is de bushalte van de vliegbasis..... (Ik heb jaaaaaaren in Stiens gewoond)
Lijn 54, 60, 72 en 73 komen daarlangs. Lijn 66 ook, maar stopt er niet.
* Alexxxxx doet zn broek weer aanquote:Op maandag 12 juni 2006 22:11 schreef Zug-Chef het volgende:
Het zijn treinstel 116 en nog eentje, die niet meer herkanbaar wilde zijn
Gewoon, onderweg naar mn werk, heb smorgens meestal wel een kwartiertje over op Ht. Zal morgen (de laatste dag met dit weer voorlopig) speciaal mn fisheye meenemen.quote:
Purmerend is een wat apart geval. NS heeft hier niet zo'n sterke positie: tussen Purmerend en Amsterdam Centraal rijden zo'n zes verschillende buslijnen, en de bus is vanaf de rand van de stad in iets van 20 minuten in Amsterdam. De trein kan hier niet tegenop (want die moet via Zaandam). Hierdoor is het aantal reizigers op station Purmerend kleiner dan wat je van een stad met deze omvang zou verwachten.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:34 schreef Freak187 het volgende:
Ik begrijp ook dat de directe verbinding van Purmerend naar Amsterdam CS (Enkhuizen - Amsterdam CS) opgeheven wordt. Purmerend Overwhere en Purmerend worden in het vervolg overgeslagen. Maar toch komt er wel een derde station in Purmerend bij! Is dat logisch?
quote:
Leek er wel op ja. Idd op de hoekse lijn een enkele citypendel die de normale dienst deed, niet eens de spitsdienst. En Rtd-Gvc een enkele ICM4 op de stopdienst, waar normaal 2 Plan T's of een DDM rijdt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:40 schreef FredvZ het volgende:
Weet iemand toevallig of de NS materieel probleem heeft????
Op Leiden - Dordrecht kwam ik vandaag tot 2 keer toe een koppeltje gereviseerde sprinter drietjes tegen. Op Rotterdam C stond op het opstelterrein van de Hoekse lijn 2 sprinter drietjes en 3 citypendels, terwijl de normale sprinterdienst werd gereden door een enkele citypendel. (je zou toch anders verwachten). Ook op de sporen 16-17-18 stond verdacht weinig materieel.
't Is warm dus er zal wel veel spul kapot gaan!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:25 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Leek er wel op ja. Idd op de hoekse lijn een enkele citypendel die de normale dienst deed, niet eens de spitsdienst. En Rtd-Gvc een enkele ICM4 op de stopdienst, waar normaal 2 Plan T's of een DDM rijdt.
Dat zal dan welquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Is warm dus er zal wel veel spul kapot gaan!
Wadlopers hebben erg snel last van de hitte: de motor valt dan gewoon uit...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:53 schreef verzameldirk het volgende:
ja inderdaad, op dit moment uitval van wadlopers
van Gn naar Rd.
Mijn vrouw belde net een vertraging door uitval van 3 bakken
en als het daar maar bij blijft.
Gisteren om deze tijd lag Gn Gnn eruit wegens storing
straks komen ze weer met de ICE-NS aanzetten Netzoals ongeveer een jaar geleden.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:14 schreef biertapper het volgende:
leiden-dordrecht zag ik daarnet ook een koploper in rijden...
Ik zie niets in de stremmingen etc op somda, dat er een trein defect isquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:53 schreef verzameldirk het volgende:
ja inderdaad, op dit moment uitval van wadlopers
van Gn naar Rd.
Mijn vrouw belde net een vertraging door uitval van 3 bakken
en als het daar maar bij blijft.
Gisteren om deze tijd lag Gn Gnn eruit wegens storing
mischien kennen ze de wadslopers nog aan noorwegen verkopen daar ist altijd koudquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:23 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Ik zie niets in de stremmingen etc op somda, dat er een trein defect is
Of is het alweer weg?
Dat zou wel kunnen inderdaadquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mischien kennen ze de wadslopers nog aan noorwegen verkopen daar ist altijd koud
koelkast? ! ?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:25 schreef Duvel het volgende:
Lang leve de obligate wisselstoring bij Woerden bij warm weer... Nu had ik in plaats van een Koploper een koelkast. Fijn!
quote:
V-IRM gok ik, met een goed afgestelde arico .quote:
Echter kan er alleen een trein met meer dan 9 bakken naar Leeuwarden rijden als een deel van perron 5b(het perron voor de stoptrein naar Groningen) erbij getrokken wordt, want zo groot is Leeuwarden CS nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:09 schreef Brembo het volgende:
[..]
V-IRM gok ik, met een goed afgestelde arico .
Maar ik gok dat er dubbeldekkers naar Leeuwarden gaan rijden , gezien het feit dat ze 40 % meer capaciteit leveren per bak. Dus 2*6=12*1,40=16 bakken effectief. En dan heb je 12 Bakken, jammer dat ze geen drie'tjes meer hebben, dan zou je nog met de max van 15 bakken kunnen rijden .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |