trustequote:
Hmm.. Misschien beter om dan door te halen..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nu paswe reden om 00.15 weg uit Parijs en in een bus kan ik niet slapen
ik val straks op t toetsenbord in slaap dan denk ikquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm.. Misschien beter om dan door te halen..
ik ga dan maar... heel vervelend...quote:
Wie zei dat?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:58 schreef Frutsel het volgende:
en aangezien oranje niet gewaardeerd word weet ik nog nie wanneer ik terug kom...![]()
![]()
Ja laat mij even alleen oranje zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ga dan maar... heel vervelend...
en aangezien oranje niet gewaardeerd word weet ik nog nie wanneer ik terug kom...![]()
![]()
O o trek die lange tenen is in mannetje .quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ga dan maar... heel vervelend...
![]()
Wat ben jij altijd heerlijk vrolijkquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:19 schreef Alicey het volgende:
Moeten alle oranje figuren geen wedstrijd kijken ofzo?
Gratis drank is niet slechter voor je dan betaalde drank.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:18 schreef qu63 het volgende:
weer thuis
gratis drank is niet zo goed voor je
lekker veel geproefd
Hai Ququote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:18 schreef qu63 het volgende:
weer thuis
gratis drank is niet zo goed voor je
lekker veel geproefd
nee, maar ik moet nog een hele avond. en ook nog autorijdenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gratis drank is niet slechter voor je dan betaalde drank.
Autorijden zou ik niet doen met drank op..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee, maar ik moet nog een hele avond. en ook nog autorijden
ik moet welquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Autorijden zou ik niet doen met drank op..
Het blijkt iddquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:13 schreef Alicey het volgende:
lionsguy18 kan volgens mij wel een flinke beurt gebruiken, maar het is nogal flauw om dat over een niet-lfc'er te zeggen hier.
Nee!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:34 schreef livEliveD het volgende:
Ok thnx
Ik voel me ziek. Aaaarghhhhhhh.
Auto-recovermode: on
Ik word ook wel eens arrogant genoemd door breezahsquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:19 schreef Isegrim het volgende:
Ik werd vanmiddag in mijn kantoorkleding uitgemaakt voor 'breezah'.Door twee breezahs.
Het was echt vaag. Ik fietste in de stad. Twee meisjes, jaar of zeventien, achttien, waren zoals te doen gebruikelijk midden op de weg aan het fietsen zonder op of om te kijken. Roept ineens dat ene meisje tegen het andere: "Doorfietsen! Een breezah probeert ons in te halen!"quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:22 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik word ook wel eens arrogant genoemd door breezahs.
Sekswijn?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:01 schreef Reya het volgende:
Iemand hier ooit gehoord van wijn uit blik? Ik in ieder geval niet, en toen ik het vanmiddag zag leek het me wel aardig om een keer uit te proberen. Dus maar even kijken wat het wordt, volgens de verpakking zorgt de wijn iig wel voor hedonistische genoegens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |