Een nieuw deel openen
Vorige delen
Altijd spannend als er net druk ge-ellefceet wordtquote:
Absoluut!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:50 schreef Doffy het volgende:
Ik vind deze wel wat voor Haushofer
http://www.thinkgeek.com/geektoys/plush/71a4/
oh ohquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mijn broer is bij jou in de buurt
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:12 schreef Isegrim het volgende:
Dof, wil jij die twee ziektes hebben?
Ik ga tegen eind volgende week (donderdag, vrijdag) bestellen.
Mocht Fuifduif ooit op een meet komen, dan kan ik niet garanderen dat ik de neiging kan onderdrukken zijn fysiek te weerstaanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:27 schreef Reya het volgende:
Als vrouw zou ik me alleen met FuifDuif toch niet bepaald veilig voelen![]()
Liesjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Vanmiddag ga ik misschien kijken voor een hamster
Oeh, kinky. Ga je dat ook bij mij doen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:34 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mocht Fuifduif ooit op een meet komen, dan kan ik niet garanderen dat ik de neiging kan onderdrukken zijn fysiek te weerstaan![]()
![]()
Dat hangt er natuurlijk geheel van af of je wel uitdagend genoeg bent. Want je hebt het gelezen: als iemand zich maar uitdagend genoeg kleedt, dan vraagt hij/zij eromquote:
Zijn er maar 2... maar mogelijk is de derde onderwegquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:52 schreef Doffy het volgende:
In de wereld van Fuifduif wel
Ik overweeg trouwens een banaanvraag voor iedereen die zich hier in het oranje heeft gehuld
doe!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:52 schreef Doffy het volgende:
Ik overweeg trouwens een banaanvraag voor iedereen die zich hier in het oranje heeft gehuld
* Alicey ondersteunt die banaanvraag.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:52 schreef Doffy het volgende:
Valt wel mee denk ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:27 schreef Reya het volgende:
Als vrouw zou ik me alleen met FuifDuif toch niet bepaald veilig voelen![]()
Liesje.. Die dan samen met Doffy komt te zitten.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Vanmiddag ga ik misschien kijken voor een hamster
en wat als iemand in het oranje een oranje banaan plaatst? Krijgt ie dan twee banaanvragen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:57 schreef Alicey het volgende:
En mocht er iemand op het briljante idee komen om nu een oranje banaan te posten, geldt voor diegene hetzelfde.
Permban.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en wat als iemand in het oranje een oranje banaan plaatst? Krijgt ie dan twee banaanvragen?
Op wie doel je nu?quote:ik vind trouwens dat iemand die ondersteunend werk verleent of tegelijkertijd het hardste schreeuwt dat er iets gedaan moet worden ook best aangepakt mogen worden...![]()
ej..het worden er dus misschien wel vier...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Ben jij Oranjefan? Wil jij ook een kleurtje tijdens het WK?![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:59 schreef Causa het volgende:
Ik zou eigenlijk wel groen willen. Maarja, die optie zit er niet tussen. Misschien maar beter. Straks is 1 of ander voetballand groen.
Zwart is wel ok dan.
Tijd om de zwarte was te gaan draaien.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:16 schreef Frutsel het volgende:
later Reya
@Alicey...
Oranje banaan tegen blindheid in Micronesië
hoiquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
zitten we straks nog lekker samen te posten!
oranjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
gewoon oranje joh..tis maar voor even![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |