Ik zou wel mijn yogini willen ontmoetenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:15 schreef displission het volgende:
dat is altijd leuk om te horen toch?maar heb je dan behoefte om je spiritueel te "verrijken" met elkaar Ultralaser? Denk je of denken andere niet dat dat een vereiste is..?? dat je dan nog hoger kan komen?
Voor mij is die dat zij erg op mij lijkt (ik ben dan ook erg tevreden met mezelf). Ik heb wel wat spirituele waarden, 1tje daarvan is geweldloosheid en ruzie in een relatie past daar niet in. Dat schijnt voor veel vrouwen onmogelijk te zijn of uiterst saai. Ik zie het zelf niet zo, je hebt wel wat beters te doen dan te bekvechten of je gelijk te behalen.quote:Misschien eerst een goed idee om tot een defintitie van dit woord te komen..
Waar wacht je op?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:44 schreef zatoichi het volgende:
(overigens ben ik er wel achter dat ze tegenwoordig een paar straten van mij vandaan woont....)
Ja, je wordt volgens mij gewoon aan het lijntje gehouden. Als soulmates staan voor de ideale partners dan zouden jullie elkaar op het juiste moment tegen komen. Dan zou je niet van elkaar weg te slaan zijn en niet dat 1 van de 2 redenen heeft om niet bij elkaar te zijn. Ik weet ook niet wat haar redenen zijn natuurlijk maar de echt leuke ontmoetingen die ik heb gehad ging alles vanzelf zegmaar, zonder dat 1 van de 2 moeilijk doet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:43 schreef displission het volgende:
Of gaat dat iets te ver volgens jullie?
Nu wordt ik toch nieuwsgierigquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:43 schreef displission het volgende:
Wat als je in een soort dagboek haar beschrijft, met uiterlijke kenmerken en waar ze te vinden is enzo..Dan ga je vervolgens uit in de stad en dan kom je haar tegen.. dat zou echt geweldig zijn toch? Wat als ze zegt tegen je dat je nog even moet wachten en geduld moet hebben? In zo'n situatie ben ik nu beland.
Misschien niet echt een definitie, maar het komt wel in de buurt. In ieder geval is dit zoals ik het heb beleeft. Een gedicht, niet door mijzelf geschreven. De schrijver is onbekend.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:15 schreef displission het volgende:
Misschien eerst een goed idee om tot een defintitie van dit woord te komen..
Je verhaal roept bij mij wel direct de vraag op wanneer ik nou zeker weet of iemand mijn soulmate is. Ik bedoel, ik verdronk ook wel eens in iemand zijn ogen. Ik heb ook wel personen in mijn omgeving waarvan ik dacht dat zij mijn match waren en dat ik me hopeloos tot ze aangetrokken voelde. Maar dat kan allemaal ook gewoon verliefdheid zijn. Alles wat er in dat stuk staat kan je ervaren als je verliefd bent. Maar dan hoef je toch nog geen soulmates van elkaar te zijn?quote:
Mrrrrauw!quote:To put it simply, your soulmate will be able to make love to you
in ways no one else will ever be able to match...
Tja...quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:12 schreef Geartsjuh het volgende:
Mrrrrauw!![]()
Dus ik herken mijn soulmate aan zijn seksuele vaardigheden?![]()
Ik "praat" met haar in een dagboek. Ik hoor antwoorden van haar als ik ergens om vraag. Ik heb haar een naam gegeven, maar ik ben haar nog niet tegengekomen. Ik geloof zelf in iets ultiems. Wat ik zo heb meegemaakt is dat er verschillende lagen in de liefde zijn. Ik ben ook van mening dat je door ervaring leert en zo een uniek einddoel voor een bepaalde periode kunt stellen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:10 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Nu wordt ik toch nieuwsgierig. Je bent haar dus al tegengekomen? Waarom denk je dat zij jouw soulmate is?
Jij spreekt ook over iets ultiems..je hoopt dat je haar tegen gaat komen..excactly my thoughts. De mate waarin je "genoegen" neemt met een bepaald persoon zal allemaal duidelijk worden in de jaren.quote:Ik denk ook dat er meerdere soulmates zijn en dat je met een soulmate ook niet persé een relatie hoeft te hebben. Ik hoop natuurlijk wel dat er één ultieme soulmate voor me is. Of hij ook bestaat weet ik niet, maar ik denk wel dat er iemand is die past bij mijn manier van denken en mijn kijk op het leven. Een 'match'
.
Ja idd..zou het niet anders zeggen..misschien wordt je wel soulmates als je er allebei een defintie aan geeft en het woord gaat gebruiken. Maar dan nog zal het voor iedereen anders zijn.quote:Ik denk niet dat je om soulmates te zijn beide spiritueel actief moet zijn. Je kan elkaar waarschijnlijk wel spiritueel verrijken, maar dat kan ook onbewust gebeuren.
ik geloof wel in een soulmate, maar niet noodzakelijkerwijs in de zin dat het dan ook "de ware" moet zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:36 schreef displission het volgende:
Ik vroeg me af of jullie geloven in soulmates? Hiermee bedoel ik: als een man en een vrouw elkaar ontmoeten en dat je elkaar leuk vind. Uit die vriendschap, liefde..wat gebeurt er daarna als je allebei heel spiritueel bent? Heb je wel eens een soulmate gevonden en wat merk je daar momenteel van?
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen..
het feit dat je de vraag steld zegt al dat je die nog niet tegen bent gekomen .. je weet het, je voeld het .. je vraagt je nog niet eens meer af of die ander het is, je weet het gewoonquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:12 schreef Geartsjuh het volgende:
Je verhaal roept bij mij wel direct de vraag op wanneer ik nou zeker weet of iemand mijn soulmate is.
niet zo zeer de vaardigheden maar de diepte van het contact tijdens het sexen .. nee niet die diepte .. de intiemiteitquote:Mrrrrauw!![]()
Dus ik herken mijn soulmate aan zijn seksuele vaardigheden?![]()
weemoed dat is het juiste woordquote:
en "not in this lifetime" .. blegh ..quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
weemoed dat is het juiste woord
alsof en als en ooit..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |