Hier sluit ik me helemaal bij aan, aanvankelijk vond ik het een teleurstellend eerste halfjaar, maar eigenlijk is er best wel wat interessants uitgebracht, alleen geen (weinig) échte klassiekers.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:37 schreef bigshadow het volgende:
Ik vind het wel een aardig jaar, veel platen van een behoorlijk niveau, alleen mis ik echte knallers. Het is nu meer van het ene bandje naar het andere bandje hobbelen zonder dat er echte blijvers tussen zitten, maar we zijn pas halverwege dus er kan nog genoeg komen.
Goed dat je me er aan herinnert, zal deze een dezer dagen weer eens opzetten.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:39 schreef ranja het volgende:
Is de nieuwe Asobi Seksu al langsgekomen hier trouwens? Leuk album, maar niet helemaal zo goed als het debuut helaas.
ik vind het een leuk bandje, maar het is idd irritant dat zulke optredens al ver van tevoren uitverkocht zijn. moet je weer weken eerder gaan bedenken of je wilt gaan en kaartjes halen... dat geldt niet alleen voor The Kooks maar voor menig gitaarbandje waar je voorheen zonder problemen op de avond zelf een kaartje kon halen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:11 schreef ranja het volgende:Trouwens wtf zijn nou weer the Kooks, nieuw hypebandje zeker? Zag dat hun concert in Rotown al strak uitverkocht is terwijl het pas over een paar weken is.
Ik ga er heenquote:Op maandag 19 juni 2006 11:12 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
ik vind het een leuk bandje, maar het is idd irritant dat zulke optredens al ver van tevoren uitverkocht zijn. moet je weer weken eerder gaan bedenken of je wilt gaan en kaartjes halen... dat geldt niet alleen voor The Kooks maar voor menig gitaarbandje waar je voorheen zonder problemen op de avond zelf een kaartje kon halen.
Ik in eerste instantie ook niet, maar ben er uiteindelijk toch voor gevallen. Vintage, spooky, aparte zang, toffe plaat!quote:Op maandag 19 juni 2006 12:35 schreef Grobbel het volgende:
The Knife vind ik weer helemaal niks, in alle eerlijkheid.
Kleren van de Keizer-effect. Als de heren critici bepalen dat een waardeloze plaat van pakweg Audioslave Hun Goedkeuring kan wegdragen, dan staat zo'n plaat ook maandenlang hoog in de Moordlijst. Met kwaliteit heeft het allemaal weinig meer te maken, meer met hype en papegaaiengedrag - en ik vind m'n eigen weg wel door alle nieuwe releases. Collectieve albumranglijstjes zeggen me altijd maar weinig, zeker als ze worden samengesteld door 40+-ers.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:52 schreef DaisyDuke het volgende:
Nee nee, recenseren laat ik over aan mensen met verstand van muziek!
In alle eerlijkheid zeg ik je dat ik die recensie niet eens heb gelezen. Zag wel onlangs op Internet dat The Drift behoorlijk hoog staat in OOR's Moordlijst. Toch opvallend, voor zo'n ontoegankelijke plaat.
iets met een spijker en een kopquote:Op maandag 19 juni 2006 18:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kleren van de Keizer-effect. Als de heren critici bepalen dat een waardeloze plaat van pakweg Audioslave Hun Goedkeuring kan wegdragen, dan staat zo'n plaat ook maandenlang hoog in de Moordlijst. Met kwaliteit heeft het allemaal weinig meer te maken, meer met hype en papegaaiengedrag - en ik vind m'n eigen weg wel door alle nieuwe releases. Collectieve albumranglijstjes zeggen me altijd maar weinig, zeker als ze worden samengesteld door 40+-ers.
haha, veel plezier!quote:
CD: Mojave 3 - Puzzles Like Youquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:27 schreef JelleS het volgende:
Mijn tip voor dit topic. Het nieuwe album van Mojave 3; Puzzles Like You.
Gewoon eens bij AMG de bovenstaande namen invullen en kijken welke 'similar artists' eruit komen rollen. Beetje doorklikken en je komt al een heel eind. Easy is that.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:18 schreef Mr-Malarini het volgende:
Iemand misschien nog wat oudere muziektips? Verder dan Nick Drake, Tom Waits, Joni Mitchell, Bob Dylan en de andere bekende namen kom ik meestal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |