Dan moeten we dit topique maar goed promoten. Ik denk dat SHE het ook moet promoten maar zij gaf al aan niet de wijde wereld te betreden zonder een onderbroekje. Gelukkig doet Mandy al wel mee!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:48 schreef het.ismij het volgende:
Als dat zou kunnen!!!
Precies. Een beetje man heeft daar oog voor.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:54 schreef Saik0 het volgende:
Een string zie je, ook met een rokje, je ziet de lijnen boven je billen en naar beneden lopen. Net als met een "normale" slip je de strepen over je billen ziet. Zo lastig is het dus niet.
omdat ze denken dat ze er snel bij kunnen...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:10 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo geil voor de mannen?
'denken"?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:14 schreef mAnDy_OoSt het volgende:
[..]
omdat ze denken dat ze er snel bij kunnen...
Goede vraag eigelijk, weet niet. ws omdat we zowiezo al op alles wat 2 benen en een gat heeft geilen? (de leuke exemplaren dan) dus laat staan 2 tegelijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:10 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo geil voor de mannen?
of ze wilde gewoon ff luchten?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:26 schreef muppet_2001 het volgende:
Vergeet niet dat een vrouw die geen slipje draagt ergens op doelt, anders zou ze dat niet doen, en wij mannen zien dus bij die vrouw een veel grotere kans van slagen, als je begrijpt wat ik bedoel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dequote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:52 schreef muppet_2001 het volgende:
Ja, datkan ook. Desalniettemin is het een lust voor de fantasie. Een vrouw die zonder slip de straat op gaat is schaamteloos, en spannend. Menig vrouw zal het nooit doen, en degenen die het wel doen, daar schuilt een tijger in.![]()
![]()
![]()
Ja precies, het heeft iets wilds, iets geilsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:52 schreef muppet_2001 het volgende:
Ja, datkan ook. Desalniettemin is het een lust voor de fantasie. Een vrouw die zonder slip de straat op gaat is schaamteloos, en spannend. Menig vrouw zal het nooit doen, en degenen die het wel doen, daar schuilt een tijger in.![]()
![]()
![]()
Misschien niet te temmen, maar het blijft altijd leuk het weer te proberen volgens mijn manquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:08 schreef het.ismij het volgende:
[..]
deheeft geen zin die zijn niet te temmen
![]()
* het.ismij heeft spontaan zin om de stad in de duiken.
True,quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Misschien niet te temmen, maar het blijft altijd leuk het weer te proberen volgens mijn man
Dan zit je in dit deel van fok! goed!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:47 schreef muppet_2001 het volgende:
Absoluut. Dat is een stukje spanning. Het is spannend als je vriendin, partner zonder een rokje de straat op gaat, vooral als ze het je midden in de stad laat weten.HIHI. Een leuke uitdaging zal dan zijn om een trileitje met afstandsbediening te gebruiken. Ik en mn vriendin zoeken er nog naar, naar een goeie. Het schijnt dat de helft het niet goed doet.![]()
Beaver! Voor 50 eurootjes te bestellen bij C le D en dan hoor ik graag de ervaringen!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:47 schreef muppet_2001 het volgende:
Absoluut. Dat is een stukje spanning. Het is spannend als je vriendin, partner zonder een rokje de straat op gaat, vooral als ze het je midden in de stad laat weten.HIHI. Een leuke uitdaging zal dan zijn om een trileitje met afstandsbediening te gebruiken. Ik en mn vriendin zoeken er nog naar, naar een goeie. Het schijnt dat de helft het niet goed doet.![]()
Topquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:50 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zal even zoeken!
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:20 schreef HighLander het volgende:
hmm waarom doen dames een miniskirt aan,
doen ze eerst een hele partij moeilijk in de trein met hun benen gekruist,
of dwars zitten, of als daar al iemand zit een trui op schoot leggen,
en vallen vervolgens als een blok in slaap zonder zich nog maar ergens iets van aan te trekken of te generen...
En dan als man beschaafd en opgevoed niet kijken terwijl je er recht tegenover een boek probeert te leze leest.
Ik heb nergens gezegd dat ze lelijk wasquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:22 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Je moet NOOIT slapende honden wakker maken!
waar dan schat?quote:
hmmmmquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:26 schreef beestjuh het volgende:
IDronken worden als je een kort rokje draagt zonder slipje is trouwens een slecht, nee sorry, waardeloos idee.
Klopt, echt nooit, nooit nooit doen! Daarom ga ik nooit meer stappen word ik niet dronken tijdens het stappen!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:26 schreef beestjuh het volgende:
Ik ga best eens zonder slipje stappen, maar kom dan nooit mannen tegen die de moeite waard zijn dat tegen te zeggen. voormalig vriendje kon ik er niet blij mee maken...
Dronken worden als je een kort rokje draagt zonder slipje is trouwens een slecht, nee sorry, waardeloos idee.
Hebben we een buiging-smiley? Tnx!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:50 schreef DenniZZ het volgende:
Hulde aan Whoopsydaisy voor het openen van al die geweldige threads
Heb je lang kunnen genieten van het uitzicht?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:26 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ze lelijk was
Heb d'r ook rustig laten slapen, moest er toch uit in Amersfoort om over te stappen.
Deze?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hebben we een buiging-smiley? Tnx!
Dus feitelijk kom je die nooit tegen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:26 schreef beestjuh het volgende:
Ik ga best eens zonder slipje stappen, maar kom dan nooit mannen tegen die de moeite waard zijn dat tegen te zeggen. voormalig vriendje kon ik er niet blij mee maken...
Schijn je erg foute foto's van in circulatie te kunnen krijgen waar je nooit meer af komt.quote:Dronken worden als je een kort rokje draagt zonder slipje is trouwens een slecht, nee sorry, waardeloos idee.
Ik heb me heel braaf op me boek geconcentreerd.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Heb je lang kunnen genieten van het uitzicht?
Da's meer een amen-smiley.. Ik bedoel zo eentje die met z'n arm opzij zwiert vanuit z'n middel.quote:
je zal toch verwachten dat er na verloop van tijd genoeg foto's in circulatie zijn dat het niet meer zo schokkend is?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:10 schreef HighLander het volgende:Schijn je erg foute foto's van in circulatie te kunnen krijgen waar je nooit meer af komt.
praat ons eens bij, want wij kunnen het ons niet meer herinnerenquote:
Ja we zijn erg benieuwd!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
praat ons eens bij, want wij kunnen het ons niet meer herinneren
Misschien willen ze ook niet betrapt worden - is dat sliploze rondlopen een soort verborgen naturisme en geen exhibitionisme?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:28 schreef muppet_2001 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog maar 1 keer een andere meid dan mijn vriendin heb betrapt op het niet dragen van een slipje onder haar rokje.
Hehe, ik moet nu terugdenken aan een dronken Amerikaans meisje met kort rokje, zonder slip, dat ik ooit op de barkruk klaargevingerd heb.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:26 schreef beestjuh het volgende:
Dronken worden als je een kort rokje draagt zonder slipje is trouwens een slecht, nee sorry, waardeloos idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |