Ik mag toch hopen dat je je auto niet op intuitie bestuurt. Tenzij je een vrouw bent natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:03 schreef Darkwolf het volgende:
Maar goed... ik weet het op intuitie, net zoals ik vele andere dingen op intuitie weet.
Het is net zoals ik en auto's: Ik weet hoe ik het moet gebruiken, maar de verfijnde techniek en details erachter? Geen idee! Als het maar werkt!![]()
sturen op of met?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:17 schreef Argento het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je je auto niet op intuitie bestuurt. Tenzij je een vrouw bent natuurlijk.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:47 schreef speknek het volgende:
Bekijk de nieuwe halsband van je hondje nog maar eens goed
simpel...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:33 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Voor de dames: dragen jullie altijd een slipje onder je rokje? En als je dat niet doet, waarom niet?
Voor de heren: jullie zijn doorgaans niet al te intiutief, hoe kan het dat jullie daar antennes voor hebben als een dame geen slipje onder haar rokje heeft? En nog belangrijker, waaraan merken jullie het?
Vriendje kwam gisteren thuis na zijn werk, zegt 'ie na nog geen minuut: waarom heb je geen slipje aan?!?!?!!
Whoopsydaisy: WTF![]()
Vriendje: heb je dat de hele dag al zo?
Whoopsydaisy:![]()
![]()
HOE KAN DIT??
Damn. Krijg je dan geen slakkenspoor in al die rokken? Lijkt me goor.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:44 schreef erodome het volgende:
Alhoewel, als de kleine weg is is het meestal wel sliploos en met langere rokken ook eigenlijk altijd.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:29 schreef slashyou het volgende:
Damn. Krijg je dan geen slakkenspoor is al die rokken? Lijkt me goor.
psst een vagina druipt niet altijd hoor EN ***newsflash*** er bestaan apparaten genaamd wasmachines en die kunnen die vlekken eruit halen... klinkt ongeloofelijk héquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:29 schreef slashyou het volgende:
[..]
Damn. Krijg je dan geen slakkenspoor in al die rokken? Lijkt me goor.
Zeg loel!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:43 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
psst een vagina druipt niet altijd hoor EN ***newsflash*** er bestaan apparaten genaamd wasmachines en die kunnen die vlekken eruit halen... klinkt ongeloofelijk hé![]()
Of je doet gewoon een slipje aan.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:43 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
psst een vagina druipt niet altijd hoor EN ***newsflash*** er bestaan apparaten genaamd wasmachines en die kunnen die vlekken eruit halen... klinkt ongeloofelijk hé![]()
In deze tijden neem ik niets aan van iemand die zich Rudi Voller noemt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:55 schreef Rudi-Voller het volgende:
[..]
Zeg loel!
Als hij zegt dat een kut een slakkenspoor achterlaat dan is dit zo.
wanneer wel?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
In deze tijden neem ik niets aan van iemand die zich Rudi Voller noemt.
Ach. Jij duikt ook in alle topics op waar het woord "plaatselijke knuffelneger" in voorkomt, of niet?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:04 schreef Jett het volgende:
je stinkt gewoon.
Zij heeft dan iig een hobby buiten Fok!, hetgeen je van sommigen hier niet kan zeggen...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:17 schreef MrBean het volgende:
Ach. Jij duikt ook in alle topics op waar het woord "plaatselijke knuffelneger" in voorkomt, of niet?
Dan nog ruik je de feromonen in het slakkenspoor.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:59 schreef slashyou het volgende:
Nee hoor, met dit weer is het gewoon het slakkenspoor.
Hij durft natuurlijk niet te zeggen dat ze een vislucht hadquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:14 schreef longinus het volgende:
Waarom vraag je het niet aan je vriend.
Nee, zij durft het niet te vragen, omdat ze bang is dat hij zegt dat ze naar vis ruiktquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:20 schreef -jos- het volgende:
[..]
Hij durft natuurlijk niet te zeggen dat ze een vislucht had
iz accessquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:31 schreef Byte_Me het volgende:
hehe, ik heb ook geen onderbroek aan. veel te warm zo in de zomer. enige nadeel is dat je je pik goed moet afrdruppelen na het pissen, anders krijg je van die vlekken in je broek
Bij mij hing ie een keer onder de broekspijp uitquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:31 schreef Byte_Me het volgende:
hehe, ik heb ook geen onderbroek aan. veel te warm zo in de zomer. enige nadeel is dat je je pik goed moet afrdruppelen na het pissen, anders krijg je van die vlekken in je broek
Of ze had wel een rokje aan maar zei, hai schat ik heb geen slipje aan.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:22 schreef welkominspace het volgende:
weet je zeker dat je wel een rokje aanhad?
of zei je gewoon hoi schat ik heb geen rokje aan?
fris gewassen zeker ?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:48 schreef vingerplantjuhh het volgende:
ik heb geen slipje aan onder mijn rokje, hij is nu ruim 2 uur bij me en nog heeft hij niets door :S
niet alle mannen hebben zoiets door denk ik.
Heb je toevallig ook vis gehad vanavond? Kan zijn dat hij dat nog ruikt. Of misschien is ie zelf visboer, dan ruik je het op een geven moment ook geen verschil meer natuurlijk. Heb je wel een zeiltje onder op je stoel gelegd, ivm met het slakkenspoor?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:48 schreef vingerplantjuhh het volgende:
ik heb geen slipje aan onder mijn rokje, hij is nu ruim 2 uur bij me en nog heeft hij niets door :S
niet alle mannen hebben zoiets door denk ik.
Nou pak hem bij zijn kop en duw hem tussen je benen, kijken of ie het dan nog niet door hebt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:53 schreef vingerplantjuhh het volgende:
helemaal schoon en fris gewassen![]()
en voor het slakkespoor heb ik wel wat meer nodig![]()
Oh ben je erzo een!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:05 schreef vingerplantjuhh het volgende:
tis leuker als hij straks weer weg is en ik hem bij het afscheid even laat voelen en hem dan de deur uitwerk![]()
Leuke tease, maar ik vraag me af of je hem dan uberhaupt nog de deur uitgewerkt krijgt..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:05 schreef vingerplantjuhh het volgende:
tis leuker als hij straks weer weg is en ik hem bij het afscheid even laat voelen en hem dan de deur uitwerk![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:05 schreef vingerplantjuhh het volgende:
En daarna komt de buurjongen langs om het karwei af te maken?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:05 schreef vingerplantjuhh het volgende:
ik mis de clouquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:47 schreef speknek het volgende:
Bekijk de nieuwe halsband van je hondje nog maar eens goed
Idd, mijn rokje tekende niet af.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:27 schreef Thrilled het volgende:
wat een rare mensen heb je hier
je hebt ook spijkerrokjes waarbij je dus geen contouren ziet... en ik check het altijd even met mn hand bij aankomsteven mn vingers bij haar broek naar binnen, voelen of ze een string aan heeft... tot nu toe altijd wel
(ook even de kleur checken
) vind het wel spannend als ze geen string aan zou hebben
wat voor kleur rokje en type stof had je eigenlijk aan, en wat voor kleuren hebben je strings die je normaal draagt?quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Idd, mijn rokje tekende niet af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |