Hij durft natuurlijk niet te zeggen dat ze een vislucht hadquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:14 schreef longinus het volgende:
Waarom vraag je het niet aan je vriend.
Nee, zij durft het niet te vragen, omdat ze bang is dat hij zegt dat ze naar vis ruiktquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:20 schreef -jos- het volgende:
[..]
Hij durft natuurlijk niet te zeggen dat ze een vislucht had
iz accessquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:31 schreef Byte_Me het volgende:
hehe, ik heb ook geen onderbroek aan. veel te warm zo in de zomer. enige nadeel is dat je je pik goed moet afrdruppelen na het pissen, anders krijg je van die vlekken in je broek
Bij mij hing ie een keer onder de broekspijp uitquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:31 schreef Byte_Me het volgende:
hehe, ik heb ook geen onderbroek aan. veel te warm zo in de zomer. enige nadeel is dat je je pik goed moet afrdruppelen na het pissen, anders krijg je van die vlekken in je broek
Of ze had wel een rokje aan maar zei, hai schat ik heb geen slipje aan.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:22 schreef welkominspace het volgende:
weet je zeker dat je wel een rokje aanhad?
of zei je gewoon hoi schat ik heb geen rokje aan?
fris gewassen zeker ?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:48 schreef vingerplantjuhh het volgende:
ik heb geen slipje aan onder mijn rokje, hij is nu ruim 2 uur bij me en nog heeft hij niets door :S
niet alle mannen hebben zoiets door denk ik.
Heb je toevallig ook vis gehad vanavond? Kan zijn dat hij dat nog ruikt. Of misschien is ie zelf visboer, dan ruik je het op een geven moment ook geen verschil meer natuurlijk. Heb je wel een zeiltje onder op je stoel gelegd, ivm met het slakkenspoor?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:48 schreef vingerplantjuhh het volgende:
ik heb geen slipje aan onder mijn rokje, hij is nu ruim 2 uur bij me en nog heeft hij niets door :S
niet alle mannen hebben zoiets door denk ik.
Nou pak hem bij zijn kop en duw hem tussen je benen, kijken of ie het dan nog niet door hebt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:53 schreef vingerplantjuhh het volgende:
helemaal schoon en fris gewassen![]()
en voor het slakkespoor heb ik wel wat meer nodig![]()
Oh ben je erzo een!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:05 schreef vingerplantjuhh het volgende:
tis leuker als hij straks weer weg is en ik hem bij het afscheid even laat voelen en hem dan de deur uitwerk![]()
Leuke tease, maar ik vraag me af of je hem dan uberhaupt nog de deur uitgewerkt krijgt..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:05 schreef vingerplantjuhh het volgende:
tis leuker als hij straks weer weg is en ik hem bij het afscheid even laat voelen en hem dan de deur uitwerk![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:05 schreef vingerplantjuhh het volgende:
En daarna komt de buurjongen langs om het karwei af te maken?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:05 schreef vingerplantjuhh het volgende:
ik mis de clouquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:47 schreef speknek het volgende:
Bekijk de nieuwe halsband van je hondje nog maar eens goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |