ik wist het, kan echt niet.quote:Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Het is wel mogelijk hoor, ik zou binnen 5 sec 1 topic compleet vol kunnen krijgen, maar daar begin ik niet aanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:46 schreef Repeat het volgende:
ik moet gvd ook nog elke keer wat anders typen, ik dacht ik doe met met plakken de hele tijd, maar dat werkt dus niet. Godsonmogelijk zeg ik je!
Mhhh... Moet Hmm.. zijn, maar dan moet je iets van een macro-er gebruken ofzoiets dergelijks,....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is wel mogelijk hoor, ik zou binnen 5 sec 1 topic compleet vol kunnen krijgen, maar daar begin ik niet aan![]()
Ik snap er echt geen kont meer vanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:47 schreef PrintScreen het volgende:
Verander hier niets aan het woord #3
Kijk daar maar eens
Tuurlijk lukt dat wel, als je het maar goed doetquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:48 schreef Lothario het volgende:
[..]
Mhhh... Moet Hmm.. zijn, maar dan moet je iets van een macro-er gebruken ofzoiets dergelijks,....
lukt het nog?
Maar geloof je nu dat het mogelijk is?quote:
Ja ik zie het ja, maar dit gaat niet via de reguliere postprocedure, dat is zekerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar geloof je nu dat het mogelijk is?
Nee, ik geloof er helemaal niets vanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jawel maar sindsdien niet meer denk ik..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
ik heb het gelezen, maarja niet echt heel erg nodig op een forum. En het woord veranderde wel. eerst kipsate toen opeens sate zomaar.. Maarja als ik alles ging lezen ging dit ook nog eens niet lukken, zegmaar. Dus daarom moet het maar zoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:47 schreef PrintScreen het volgende:
Verander hier niets aan het woord #3
Kijk daar maar eens
Door een flood-filter?quote:
Ik kan het met een laptopquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:52 schreef Lothario het volgende:
[..]
Door een flood-filter?
Nouja, dan 2 pc's met 1 account inloggen 1-tje op de proxy.
Of 6 pc's naast elkaar, allemaal een proxy. Dan steeds wat backspacen en weer enteren..
maarja, niet heel zinvol, om daar 6 pc's voor te kopen. Tenzij ze er al staan natuurlijk![]()
Toch wel hoor... als Fok! maar traag genoeg isquote:
Het kan allemaal niet. Het is niet eerlijkquote:
het lijkt onmogelijk te zijn, ondanks dat het in die andere topics wel gebeurt. Ik wil dat ook, dus hier is de mogelijkheid!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:53 schreef Lothario het volgende:
En toch snap ik het nut van dit topic niet, want er reageren maar weinig mensen.. Erg jammer
Het is die verdomde bugquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het kan allemaal niet. Het is niet eerlijk![]()
Ja, ik moet ineens denken aan die bug waarvoor ik boete heb moeten doenquote:
Troost je... ik heb voor hetzelfde vergrijp met d_h moeten boetenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik moet ineens denken aan die bug waarvoor ik boete heb moeten doen![]()
ja die kerelquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:59 schreef Maikuuul het volgende:
Wie ?
Welke kerel ?quote:
Hoe weet jij dat het een HIJ is ? jong zeg !!!quote:
ik zeg toch ja die ene die dan jarig is. Dat kerel moet je maar vergeten.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het een HIJ is ? jong zeg !!!
wel vaak zo mensen die denken van ja dat ga ik doenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:04 schreef TerroRobbie het volgende:
102 keer
inderdaad, het is niet 1 van de gemakkelijkste opgavesquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:07 schreef MUSLEEH het volgende:
best moeilijk nog
Wat denk je hoeveel mensen erop invoeren hebben zitten te rammen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:08 schreef Repeat het volgende:
15000 views
Ik maak er gelijk het topic met de meeste views van, firefox en dan tabbladen openen voor je leven
Nopequote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:09 schreef Lothario het volgende:
Maar het is wel een kwestie van tikken 2x tabben en enter/spatie (kiezen mag)
en dat kan jij 70 keer per minuut?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:09 schreef Lothario het volgende:
Maar het is wel een kwestie van tikken 2x tabben en enter/spatie (kiezen mag)
wel man, alleen je moet die 70 gewoon met meerdere mensen doen weet je toch.. Sjonge..quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:59 schreef PrintScreen het volgende:
Troost je... ik heb voor hetzelfde vergrijp met d_h moeten boeten![]()
Ik quote mezelf, maar zou die snel invoeren knop het meest bedrukt zijn, of de uitgebreide editor invoeren knop?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:11 schreef Lothario het volgende:
Invoeren is echt wel de meest bedrukte knop van het hele forum.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:11 schreef Lothario het volgende:
[..]
wel man, alleen je moet die 70 gewoon met meerdere mensen doen weet je toch.. Sjonge..
of je doet backspace en dan f5 ofzo...
behalve als je quote dan is het anders
Manquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:11 schreef Lothario het volgende:
[..]
wel man, alleen je moet die 70 gewoon met meerdere mensen doen weet je toch.. Sjonge..
of je doet backspace en dan f5 ofzo...
behalve als je quote dan is het anders
Hmm ja eigelijk wel , is daarom je naam ook repeat?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:12 schreef Repeat het volgende:
[..]
Het hele idee is natuurlijk om in je eentje zelf 102 posts in 1 minuut te maken he!
Alt-S gebruik ik compleet niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
Man
Waarom kan ik het wel alleen dan?
Alt s das het enige wat ik er verder over zeg.
Maar het is nu zinloos... Fok! is namelijk te snel nu.
Wat geweldig.. dat zei ik al 2xquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:11 schreef MUSLEEH het volgende:
lukt niet
jonge dit wil ik gewoon weten, heeft iemand statistieken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:12 schreef Lothario het volgende:
[..]
Ik quote mezelf, maar zou die snel invoeren knop het meest bedrukt zijn, of de uitgebreide editor invoeren knop?
Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur precies #46quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:13 schreef Lothario het volgende:
Maarja, waarom specifiek die 102
Jij was ook samen met d_h verbannen jaquote:
Dat is ook helemaal niet nodig. Vreemd serieus onderwerp trouwens voor ONZquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:14 schreef Lothario het volgende:
[..]
jonge dit wil ik gewoon weten, heeft iemand statistieken.
Oja alt-s is een goede
Ik las dat jij het anders doe... ik kan dat dus nietquote:
Ik las dat jij het anders doe... ik kan dat dus nietquote:
Doe jij hetzelfde als Arcee?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet nodig. Vreemd serieus onderwerp trouwens voor ONZ![]()
Nee, en ik beroep mij op een bug en ik kan er niets aan doen en wil het er ook niet meer over hebbenquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik beroep mij op een bug en ik kan er niets aan doen en wil het er ook niet meer over hebben![]()
totaal meee eens hierquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
scheer je weg vlegel, dit is een serieus topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |