ik wist het, kan echt niet.quote:Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Het is wel mogelijk hoor, ik zou binnen 5 sec 1 topic compleet vol kunnen krijgen, maar daar begin ik niet aanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:46 schreef Repeat het volgende:
ik moet gvd ook nog elke keer wat anders typen, ik dacht ik doe met met plakken de hele tijd, maar dat werkt dus niet. Godsonmogelijk zeg ik je!
Mhhh... Moet Hmm.. zijn, maar dan moet je iets van een macro-er gebruken ofzoiets dergelijks,....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is wel mogelijk hoor, ik zou binnen 5 sec 1 topic compleet vol kunnen krijgen, maar daar begin ik niet aan![]()
Ik snap er echt geen kont meer vanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:47 schreef PrintScreen het volgende:
Verander hier niets aan het woord #3
Kijk daar maar eens
Tuurlijk lukt dat wel, als je het maar goed doetquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:48 schreef Lothario het volgende:
[..]
Mhhh... Moet Hmm.. zijn, maar dan moet je iets van een macro-er gebruken ofzoiets dergelijks,....
lukt het nog?
Maar geloof je nu dat het mogelijk is?quote:
Ja ik zie het ja, maar dit gaat niet via de reguliere postprocedure, dat is zekerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar geloof je nu dat het mogelijk is?
Nee, ik geloof er helemaal niets vanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jawel maar sindsdien niet meer denk ik..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
ik heb het gelezen, maarja niet echt heel erg nodig op een forum. En het woord veranderde wel. eerst kipsate toen opeens sate zomaar.. Maarja als ik alles ging lezen ging dit ook nog eens niet lukken, zegmaar. Dus daarom moet het maar zoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:47 schreef PrintScreen het volgende:
Verander hier niets aan het woord #3
Kijk daar maar eens
Door een flood-filter?quote:
Ik kan het met een laptopquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:52 schreef Lothario het volgende:
[..]
Door een flood-filter?
Nouja, dan 2 pc's met 1 account inloggen 1-tje op de proxy.
Of 6 pc's naast elkaar, allemaal een proxy. Dan steeds wat backspacen en weer enteren..
maarja, niet heel zinvol, om daar 6 pc's voor te kopen. Tenzij ze er al staan natuurlijk![]()
Toch wel hoor... als Fok! maar traag genoeg isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |