Het kan allemaal niet. Het is niet eerlijkquote:
het lijkt onmogelijk te zijn, ondanks dat het in die andere topics wel gebeurt. Ik wil dat ook, dus hier is de mogelijkheid!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:53 schreef Lothario het volgende:
En toch snap ik het nut van dit topic niet, want er reageren maar weinig mensen.. Erg jammer
Het is die verdomde bugquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het kan allemaal niet. Het is niet eerlijk![]()
Ja, ik moet ineens denken aan die bug waarvoor ik boete heb moeten doenquote:
Troost je... ik heb voor hetzelfde vergrijp met d_h moeten boetenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik moet ineens denken aan die bug waarvoor ik boete heb moeten doen![]()
ja die kerelquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:59 schreef Maikuuul het volgende:
Wie ?
Welke kerel ?quote:
Hoe weet jij dat het een HIJ is ? jong zeg !!!quote:
ik zeg toch ja die ene die dan jarig is. Dat kerel moet je maar vergeten.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het een HIJ is ? jong zeg !!!
wel vaak zo mensen die denken van ja dat ga ik doenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:04 schreef TerroRobbie het volgende:
102 keer
inderdaad, het is niet 1 van de gemakkelijkste opgavesquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:07 schreef MUSLEEH het volgende:
best moeilijk nog
Wat denk je hoeveel mensen erop invoeren hebben zitten te rammen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:08 schreef Repeat het volgende:
15000 views
Ik maak er gelijk het topic met de meeste views van, firefox en dan tabbladen openen voor je leven
Nopequote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:09 schreef Lothario het volgende:
Maar het is wel een kwestie van tikken 2x tabben en enter/spatie (kiezen mag)
en dat kan jij 70 keer per minuut?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:09 schreef Lothario het volgende:
Maar het is wel een kwestie van tikken 2x tabben en enter/spatie (kiezen mag)
wel man, alleen je moet die 70 gewoon met meerdere mensen doen weet je toch.. Sjonge..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |