daar draait areo toch niet in..?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:31 schreef whoops het volgende:
Heeft iemand al ervaringen met het draaien van de nieuwe beta in VMware?
Was dat niet het idee van de 9000-serie? Ik dacht dat die 9 voor DirectX 9 stond.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:57 schreef maartena het volgende:
Zou een... ATI Radeon 9700 Pro 128 Mb genoeg zijn voor Aero? Ik weet niet of ie 100% DirectX 9.0 compatible is.
Nog niet beschikbaar denk ik dan. Te nieuw? Nog even geduld hebben.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb een Acer Aspire 9400. Op de site van Acer kan ik niks vinden, iemand misschien een idee?
Vond ik gister ook wel een beetje...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:22 schreef mschol het volgende:
[..]
de UI in IE7 is verneukt
ik wil me knoppen terug![]()
februari 2007.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:00 schreef Herkauwer het volgende:
Trouwens, hoe lang kan je deze versie gebruiken? Is het een time trial?
Norton Corp 10.0 is vista ready.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:56 schreef Bastian het volgende:
Vista werkt hier prima. Dit zijn mijn bevindingen:
* Soundblaster Live! heeft geen drivers voor Vista. hij doet het wel maar alleen over 2 boxen terwijl ik er 4 heb.
* Virusscanners doet het niet. Er is wel een gratis versie voor Vista beta gebruikers beschikbaar van eTrust. (zoek --> google)
* Mijn mic. / digitale ingang doet het niet WHAA! Maar dat kan ook aan probleem 1 liggen.
Verder ziet het er errug gaaf uit!![]()
Doe je toch gewoon in je xp een vmwarequote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik baal echt....had me er zo op verheugd Vista op me notebook te installeren.
Klote ACPI gezeik
Evenals Avast! En gratisquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Norton Corp 10.0 is vista ready.
Computer Associates heeft een vista scanner.
Kaspersky vanaf 1 juli.
Gewoon dit ding toch?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:22 schreef mschol het volgende:
[..]er bestaat geen corp versie van norton..
dat heet gewoon symantec antivirus
sorry ik gebruikte het woord norton , en nu weet niemand wat ik bedoelquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gewoon dit ding toch?
Of bedoel je dat er geen "Norton" in de naam zit?
quote:
quote:Of bedoel je dat er geen "Norton" in de naam zit?
En je begreep natuurlijk totaal niet wat ik bedoeldequote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:29 schreef mschol het volgende:
[..]
yup idd..
[..]
het verschil tussen symantec antivirus en norton antivirus is wel wat groter dan alleen de naam hoor
a) geheugengebruik, norotn heeft meer ram nodig om lekker te draaien
b) Norton zit helemaal in je systeem gewikkeld (dus uninstallen gaat wel, maar ow wee als je uninstaller crasht)
ik welquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:31 schreef Joene het volgende:
[..]
En je begreep natuurlijk totaal niet wat ik bedoelde![]()
Daar komen ze dan vanzelf achterquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik welmaar straks denkt iemand dat er een corp versie van norton antivirus bestaat *shivers*
Disablen in de bios , dan herkent windows hem niet. hoef je hem ook niet te installeren.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:33 schreef FredvZ het volgende:
hm, dat probleem is gefixt, een beetje nieuw geheugen doet wonderen.
Nu gelijk weer een ander probleem... Hij wil mn onboard S-ATA controller niet installeren. Dat hoeft van mij ook niet, maar er bestaat gewoon geen mogelijkheid om er onder uit te komen
Uitschakelen in je BIOSquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:33 schreef FredvZ het volgende:
Nu gelijk weer een ander probleem... Hij wil mn onboard S-ATA controller niet installeren. Dat hoeft van mij ook niet, maar er bestaat gewoon geen mogelijkheid om er onder uit te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |