daar draait areo toch niet in..?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:31 schreef whoops het volgende:
Heeft iemand al ervaringen met het draaien van de nieuwe beta in VMware?
Was dat niet het idee van de 9000-serie? Ik dacht dat die 9 voor DirectX 9 stond.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:57 schreef maartena het volgende:
Zou een... ATI Radeon 9700 Pro 128 Mb genoeg zijn voor Aero? Ik weet niet of ie 100% DirectX 9.0 compatible is.
Nog niet beschikbaar denk ik dan. Te nieuw? Nog even geduld hebben.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb een Acer Aspire 9400. Op de site van Acer kan ik niks vinden, iemand misschien een idee?
Vond ik gister ook wel een beetje...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:22 schreef mschol het volgende:
[..]
de UI in IE7 is verneukt
ik wil me knoppen terug![]()
februari 2007.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:00 schreef Herkauwer het volgende:
Trouwens, hoe lang kan je deze versie gebruiken? Is het een time trial?
Norton Corp 10.0 is vista ready.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:56 schreef Bastian het volgende:
Vista werkt hier prima. Dit zijn mijn bevindingen:
* Soundblaster Live! heeft geen drivers voor Vista. hij doet het wel maar alleen over 2 boxen terwijl ik er 4 heb.
* Virusscanners doet het niet. Er is wel een gratis versie voor Vista beta gebruikers beschikbaar van eTrust. (zoek --> google)
* Mijn mic. / digitale ingang doet het niet WHAA! Maar dat kan ook aan probleem 1 liggen.
Verder ziet het er errug gaaf uit!![]()
Doe je toch gewoon in je xp een vmwarequote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik baal echt....had me er zo op verheugd Vista op me notebook te installeren.
Klote ACPI gezeik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |