k_manquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:19 schreef k_man het volgende:
Zijn jullie hier nou gewoon achter mijn rug aan het doorkletsen?
Weten jullie niet hoe enorm onbeleefd dat is?
Carnaval waar niet het zuipen of de eventuele sex centraal staat, maar tradities, plezier, samen feest vieren en vriendschap.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:49 schreef k_man het volgende:
Wat is de echte dan? Brazilië?
Beetje jammer van die hond hoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:57 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ooooh, wat een lievig poepeliewoepselig fotootje!
Pin me er niet elke zondag op vast.quote:
Ik houd me niet zo bezig met m'n imago. Nu ja, je zult me niet gauw met een opgeblazen klomp op mijn hoofd zien lopen.quote:
Als je andere mensen op hun smaak afrekent, zul je je er toch van bewust zijn dat het andersom ook zo kan gaan?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik houd me niet zo bezig met m'n imago. Nu ja, je zult me niet gauw met een opgeblazen klomp op mijn hoofd zien lopen.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:06 schreef LXIV het volgende:
Ik wist niet dat je zo creatief was.
Ziet er dynamisch uit.![]()
Ik moet geen man die niet van voetbal houdt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:07 schreef k_man het volgende:
Als je andere mensen op hun smaak afrekent, zul je je er toch van bewust zijn dat het andersom ook zo kan gaan?
quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik moet geen man die niet van voetbal houdt.![]()
Zijn er zoveel mensen die je een vreselijke ziekte toewenst?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik maak zelf ananasijsjes, die zijn ook best lekker.
Ach, eigenlijk is voetbal ook niet zo belangrijk, maar ik zou graag meemaken dat er deze zomer weer mensen in de Amsterdamse grachten kunnen springen.
Ja.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:16 schreef k_man het volgende:
Zijn er zoveel mensen die je een vreselijke ziekte toewenst?![]()
Geen idee. Maar het klinkt alsof je je lederhosen met leeuwenstaart er niet bij aan kunt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
Wat is het WK lingerie?
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
Dat doe ik immers bij elke voetbalwedstrijd.
Daar zou je het op het forum niet over hebben, hadden we toch afgesproken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:44 schreef LXIV het volgende:
Het gaat over lingerie, en Lienekien komt "ineens" tevoorschijn!
* voegt LXIV toe op msnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:46 schreef Lienekien het volgende:
Daar zou je het op het forum niet over hebben, hadden we toch afgesproken.![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar zou je het op het forum niet over hebben, hadden we toch afgesproken.![]()
Van wie ben jij nou weer een kloon?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:01 schreef fokit_tja het volgende:
heb je weer mooi gezegt.. blijft toch mij winkel.waar kom je vandaan
Hoiquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:50 schreef wyccie het volgende:
Waar zou Erik toch zijn? Hij is toch niet voetbal aan het kijken?
Voetbal vind ik niks, het WK vind ik vreselijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:55 schreef k_man het volgende:
Hé AE!
Hou jij meer van voetbal, lingerie of bitterballen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |