Ook Gij, D-O-2?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat is er mis mee, eigenlijk?
Ik zelf wel een beetje.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
Daar heb ik geen moeite mee.
Ja, maar ik snap het nog steeds niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:05 schreef broer het volgende:
Ben je nu aan het teruglezen waar het over gaat?
Wat snap je dan niet??quote:Op vrijdag 9 juni 2006 05:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap het nog steeds niet.
Goedemorgen, Isa.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:04 schreef Isabeau het volgende:Wat erg, dwerg. Dat rijmt
Goedemorgen, Lienekien!Bij jou vroeg ik me af of je héél vroeg of héél laat nog wakker was. Vroeg dus.
Mijn dakpannen zijn zelfs oranje....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik ontkom echt niet meer aan het WK hè. Het LPT heeft ook al voetbalaspiraties en mijn hele straat is versierd met oranje vlaggetjesEn mijn vriend vertelde me gisteren dat hij 62 (tweeënzestig) wedstrijden gaat kijken
Als je toch aan het klussen ent dan kan je die ook wel eh...vervenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mijn dakpannen zijn zelfs oranje....
Ik slaap niet, ik werk!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:52 schreef Isabeau het volgende:
Waarom slaapt iedereen nog(muv AR natuurlijk, die is al voor de vogels wakker)
Omdat oranje een mooie kleur is!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:38 schreef Augustina het volgende:
Waarom zijn er oranje users?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:06 schreef Lienekien het volgende:
Met zo'n WK kom je nog eens ergens. Ik vind het wel leuk om te worden uitgenodigd om te komen kijken bij mensen thuis waar ik normaal niet zo gauw over de vloer zou komen.
Ik bedoelde eigenlijk dat veel 'oranjesupporters' helemaal niet zo blij en uitgelaten zijn als ze zich voordoen, maar eerder uit groepsdruk meedoen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:10 schreef Isabeau het volgende:
Natuurlijk is het allemaal gemaakt, LXIVEen paar zakenmensen zitten in hun handen te wrijven dat Nederlanders al die zooi kopen
En wat voor zooi: WK Prullaria
Naar dat soort dingen kan ik ook uren kijken... Langer als naar het voetbal.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:24 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wat mooi is
Vlak bij mijn raam (ik woon 2 hoog) staat een plataan waar 2 lieve eksters (Pica pica ) een nestje in hebben gemaakt. En de jonge eksters leren vliegenHupsen van tak naar tak en doen heel stuntelig
Omdat het nu in Duitsland is?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp die dingen ook niet. In 1988 waren er toch ook geen oranje hitlersnorretjes en dergelijke? Waarom nu dan ineens wel...
Toen was het ook in Duitslandquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:45 schreef Biancavia het volgende:
Omdat het nu in Duitsland is?
Of was dat toen ook al?
Nou ja, ik vind het ook allemaal 'over the top'.
ik zat nog op de basischool....quote:
Ben ik ouder dan jij?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:01 schreef LXIV het volgende:
Toen ik op de basisschool zat had ik een button van Doe Maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |