Correctomundo! Het gaat in die andere films zelfs om hoofdrollen vs. nog niet eens een cameo in Laura Mars. Eigenlijk een filmvraag natuurlijk, maar wel met muzikale connectiequote:Op vrijdag 9 juni 2006 07:02 schreef schaap001 het volgende:
Ze speelt zelf niet mee in 'The Eyes...', maar zingt wel een nummer. Normaal gesproken is ze ook te zien in de film zelf.
Goeiemorgen iggy. Hoe is het nou met je? Je klinkt iig opgewektquote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:22 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Hmmmmmm lekker!Heb er net ene gehaald. Goeiemorgen trouwens!
Morgen! Het gaat redelijk goed met me, heb alleen nog wat problemen met lopen. Werk weer fulltime en met mijn injecties gaat het ook goed.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Goeiemorgen iggy. Hoe is het nou met je? Je klinkt iig opgewekt
Mooi zoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:18 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Morgen! Het gaat redelijk goed met me, heb alleen nog wat problemen met lopen. Werk weer fulltime en met mijn injecties gaat het ook goed.
Ben zo vrolijk omdat vandaag het WK begint, heb er echt zin in
Goed om te horen Iggy!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:18 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Morgen! Het gaat redelijk goed met me, heb alleen nog wat problemen met lopen. Werk weer fulltime en met mijn injecties gaat het ook goed.
Ben zo vrolijk omdat vandaag het WK begint, heb er echt zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |